Klempa grozi !!!

Data: 2010-10-03 10:37:44
Autor: cyc
Klempa grozi !!!
NIejaka Klempa , czy kempa ,Bog ja tam wie , groz\i Polsce , ze jesli Palikot zostaie v-ce premierem to ona wyjedzie z Polski !.
Od tej niedzieli bede co tygodnia dawal na tace z prosba o modlitwe o to aby Palikot zostal premierem .
Marzeniem moim jest jeszcze aby podobne slowa wypowiedszial Kaczynski i Macierewcz .
Klempa , ta administratywistka podajaca sie za prawniczke , arogancka , bezczela tupeciara , opowiada jeszcze wiele innych tyle curiozalnych , co swiadczacych o jej ograniczonych mozliwosciach intelektualnych , bajek .
Ze tez podatnicy za taka jak ona rzadkosc w sejmie przymusowo placimy . Moglaby dorabiac w cyrku , wtedy element przymusowosci zostalby pominiety i przeciez bawilaby dalej ale tylko tych , ktorzy byliby gotowi za zabawe z administratywistka  zaplacic .
Ciekawym i lubiacym sie posmiac podaje link do pelnej jej wypowiedzi .
http://wiadomosci.onet.pl/inne/inne2/tylko-w-onecie/kempa-nie-czuje-sie-bezpiecznie,1,3709850,wiadomosc.html

cyc

Data: 2010-10-03 10:56:23
Autor: Marek Dyjor
Klempa grozi !!!
cyc wrote:
[...]

niech emigrują...  Białoruś czeka...  :)

Data: 2010-10-03 10:58:10
Autor: Polok_prawdziwy
Klempa grozi !!!
cyc wrote:

[...]

Ta KLEMPA to cheba dupiatego, zmaluśkim siurokiem chopa mo, bo jakosik tak wiecnie NIEDOźGANO chodzi...

Cycory wielgacne mo, to łostatecnie mugbym jom wychendożyć i jak prawdziwe dobzerobinie wyglondo, pokozać...

Jeśli chce, to domie zwrucić siem moze...

Data: 2010-10-03 12:28:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Klempa grozi !!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

NIejaka Klempa , czy kempa ,Bog ja tam wie , groz\i Polsce , ze jesli Palikot zostaie v-ce premierem to ona wyjedzie z Polski !.

Nie! Nie przeżyje! Jak będzie funkcjonowała RP bez tej jakże wybitnej postaci, która miała wykazac korupcję, a wykazała, że jest prymitywem niewiedzącym jaki ma zawód? Może jeszcze da się uprosic i pomimo tego, że Janusz Palikot zostanie wicepremier, wybitna picowska działaczka, jednak zostanie w kraju. Kempa zostań, twoja partia jest środowiskiem idiotów, do którego wspaniale pasujesz!

 Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-03 17:34:11
Autor: jadrys
Klempa grozi !!!
  W dniu 2010-10-03 10:37, cyc pisze:
NIejaka Klempa

cyc

Czy  świadomie przekręcając jej nazwisko chcesz ja ośmieszyć, cycu?

Data: 2010-10-04 17:43:32
Autor: cyc
Klempa grozi !!!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8a7q7$tkq$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-10-03 10:37, cyc pisze:
NIejaka Klempa

cyc

Czy  świadomie przekręcając jej nazwisko chcesz ja ośmieszyć, cycu?

--

Tak chce ja osmieszyc ! choc prawde mowiac nie musze tego robic bo nikt od niej samej lepiej tego nie zrobi !.
Typ nie tylko wredny ale zaklamany , obludny i nadety jak nie przymierzajac Gludz !.

cyc

Data: 2010-10-04 19:09:28
Autor: u2
Klempa grozi !!!
W dniu 2010-10-04 17:43, cyc pisze:
Tak chce ja osmieszyc ! choc prawde mowiac nie musze tego robic bo nikt od niej samej lepiej tego nie zrobi !.

To po co przekręcasz i sam siebie ośmieszasz ?

Data: 2010-10-04 21:03:15
Autor: jadrys
Klempa grozi !!!
[...]

No to trzeba mu wygarnąć niegodziwości które popełnia.. A nazwisko zostawić w spokoju. I myślę ze popełniasz duże nadużycie porównując ja do G..
Jak dla mnie  B. Kempa jest w porządku. A nawet zaimponowała mi swoją dociekliwością w sejmowej komisji  ds. wyjaśnienia "afery hazardowej".

Data: 2010-10-05 16:13:23
Autor: cyc
Klempa grozi !!!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8d8eq$nma$1news.onet.pl...
[...]

Nie rozrozniasz pojecia "dociekliwosc" od jego hybryd jakimi sa " psychopatyczna dociekliwosc " , lub " koniunkturalna dociekliwosc " , lub " wywodzaca sie z beszczelnosci , chamowata i tendencyjna dociekliwosc ".

cyc

Data: 2010-10-05 16:17:49
Autor: Panslavista
Klempa grozi !!!

Dostałeś clampingu?

Data: 2010-10-05 17:38:07
Autor: cyc
Klempa grozi !!!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cab339d$0$22798$65785112news.neostrada.pl...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i8fbq5$n2h$1news.onet.pl...

Dostałeś clampingu?

Tyle , ze na Twojej zydowskiej , bogatej w pejsy glowie !!.

cyc

Data: 2010-10-05 17:46:16
Autor: Panslavista
Klempa grozi !!!
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i8fgp2$6c5$1news.onet.pl...

[...]

Ani żydowskiej, ani chazarskiej a tylko polskiej i do tego prawie łysej jak kolano.
Coraz niżej schodzisz z tą twoją argumentacją - zrób sobie urlop od grupy i polityki. Wy komuchy źle na niej wyjdziecie - świat nie dał się przerobić ani na kolor brunatny ani na czerwony.

Data: 2010-10-06 09:21:37
Autor: cyc
Klempa grozi !!!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cab4d57$0

Wy komuchy źle na niej wyjdziecie - świat nie dał się przerobić ani na kolor brunatny ani na czerwony.

wy zydzi za to chcecie przerobic go na mace !.

cyc

Data: 2010-10-05 17:11:15
Autor: u2
Klempa grozi !!!
W dniu 2010-10-05 16:13, cyc pisze:
Nie rozrozniasz pojecia "dociekliwosc" od jego hybryd jakimi sa " psychopatyczna dociekliwosc " , lub " koniunkturalna dociekliwosc " , lub " wywodzaca sie z beszczelnosci , chamowata i tendencyjna dociekliwosc ".

Beszczelności ? A cóż to za nowomowa ? :)

Data: 2010-10-06 18:40:59
Autor: jadrys
Klempa grozi !!!
[...]

Mnie interesowało  przede wszystkim dotarcie do prawdy a nie jakieś subtelności i "Wersal",  w wykonaniu tych błaznów z PO.  To właśnie robiła p. Kempa, próbowała dotrzeć do prawdy.

Data: 2010-10-06 18:55:13
Autor: cyc
Klempa grozi !!!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8i8rj$69g$2news.onet.pl...
[...]

Kempa i prawda to dwie sprzecznosci , dwie wykluczajace sie wartosci .
Ta kobieta ......z trudem przyszlo mia napisanie ostatniego przymiotnika , jest przesycona nienawiscia , klamstwem , obluda i falszem .
Jest esensja taniej zlosliwosci i prostackiej kpiny , ktora obrala sobie za orez nie zdajac sobie sprawy , ze ta dobra jest tylko na ludzi o podobnym jej pokroju , czyli prymitywnych ,  elokwentnych , nielogicznych i w swojej prostackiej beszczelnosci , aroganckich .
Dla porzadku dodam , ze elokwencja nie jest nawet w najmniejszym stopniu dowodem inteligencji , co jest wsrod wielu czesto powtarzanym bledem .
"Premier z Krakowa " , czyli samolotowy histeryk Rokita , ktory jest miestrzem slowa i rzeczywiscie poprawnej polszczyzny ma IQ 105 , czyli tyle ile calkiem przecietny i to usytuowanej  przy tej tej dolnej granicy przeciertnosci , czlowiek a przeciez przez wielu okrzykniety byl " inteligentem " pierwszej wody .
Calkiem podobnie ksztaltuje sie poziom inteligencji Kempy .
Nadeta , zle wychowana , arogancka prostaczka uwazajaca , ze potok slow moze zastapic myslenie .

cyc

Data: 2010-10-05 16:33:33
Autor: cirrus
Klempa grozi !!!
[...]

A "urodą" dorównuje antence?

--
stevep

Data: 2010-10-06 18:40:17
Autor: jadrys
Klempa grozi !!!
  W dniu 2010-10-05 16:33, cirrus pisze:

A "urodą" dorównuje antence?

Daj spokój Stefan, - Antenka jest śliczna, a pani Kempa w porównaniu do Niej tylko taka sobie.

Data: 2010-10-03 19:31:37
Autor: Grzegorz Z.
Klempa grozi !!!

NIejaka Klempa , czy kempa ,Bog ja tam wie , groz\i Polsce , ze jesli Palikot zostaie v-ce premierem to ona wyjedzie z Polski !.

To by był już koniec.

Polski.

I straszna tragedia. Straszna.

--
"Ale pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, że siła
moich argumentów jest taka, że pan nie ma żadnych szans."

Data: 2010-10-03 19:32:08
Autor: Grzegorz Z.
Klempa grozi !!!

[...]

Znaczy jak Klempa wyjedzie, nie jak pan Palikot zostałby v-ce

:)))

Data: 2010-10-03 21:25:08
Autor: pluton
Klempa grozi !!!
> NIejaka Klempa , czy kempa ,Bog ja tam wie , groz\i Polsce , ze jesli
> Palikot zostaie v-ce premierem to ona wyjedzie z Polski !.

> [...]

Najstraszniejsza tragedia od 1945 roku.

Nullification

Klempa grozi !!!