Klempa grozi !!!

Data: 2010-10-03 19:31:37
Autor: Grzegorz Z.
Klempa grozi !!!

NIejaka Klempa , czy kempa ,Bog ja tam wie , groz\i Polsce , ze jesli Palikot zostaie v-ce premierem to ona wyjedzie z Polski !.

To by był już koniec.

Polski.

I straszna tragedia. Straszna.

--
"Ale pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, że siła
moich argumentów jest taka, że pan nie ma żadnych szans."

Data: 2010-10-03 19:32:08
Autor: Grzegorz Z.
Klempa grozi !!!

[...]

Znaczy jak Klempa wyjedzie, nie jak pan Palikot zostałby v-ce

:)))

Data: 2010-10-03 21:25:08
Autor: pluton
Klempa grozi !!!
> NIejaka Klempa , czy kempa ,Bog ja tam wie , groz\i Polsce , ze jesli
> Palikot zostaie v-ce premierem to ona wyjedzie z Polski !.

> [...]

Najstraszniejsza tragedia od 1945 roku.

Nullification

Klempa grozi !!!