Klempa mataczy i sie obraza .

Data: 2010-01-05 18:58:27
Autor: cyc
Klempa mataczy i sie obraza .
Wychodzi jej pisowska natura jak szydlo z worka . Ta , powiedzmy ...paanii !! , oburza sie i twierdzi ze pytanie o  wyksztalcenie narusza jej , uwaga !!, godnosc osobista !!.
Pomijam to , ze poczucie godnosci to taki dar , ktory dostepny jest tylko czesci naszego spoleczenstwa i akurat u niej , moim zdaniem , znalezc byloby go trudno . Poczucie godnosci musi bowiem isc w parze z godnym zachowaniem tymbardziej , jesli pelni sie funkcje reprezentanta narodu , no znaczy jego nielicznej czesci ale zawsze . Jaka godnosc reprezentuje ona , znaczy ta hm ...pani , kazden widzi no i okazuje sie ponadto , ze jej odtrabiona fachowosc prawnika zasadza sie na ledwie skonczonym prawie administracyjnym i zerowej praktyce nawet w tym skromnym zakresie . Ale godnosc to ona ma .....piswoska ! . Dlugo trwaly namowy czlonkow komisji aby przyznala sie Klempowa do swojego wyksztalcenia , ktorego najwyrazniej sie wstydzila . W koncu nie bylo rady i musiala przyznac sie do swojej prawniczej niklosci .
Zreszta co tu duzo mowic , wyglada Klempa  i zachowuje sie tak , jakby dopiero co wyszla z pelnego klucacych sie bab magla a nie z szacownej uczelni prawniczej , ktora z uwagi na pisowski mozdzek ledwie co skonczyla .
Takie wredne typy sa juz na wymarciu a jedyne zachowane , nieliczne juz egzemplarze znalazly sobie jeszcze miejsce dla siebie w PiS-ie obok konusow .. Mimo ze jest to ginacy gatunek nie warto go jednak chronic a wrecz przeciwnie nalezy dazyc do tego aby mozliwie jak najszybciej wymarl bo jest to ta nietrafiona odnoga ewolucji .
Ciekwy jestem co jeszcze wyjdzie z zyciorysow ludzi "godnych " jak Waserman i Klempowa ? bo nawet w najsmielszych podejrzeniach nie sadzono aby mogli byc tak umoczeni w aferze hazardowej .....a moze nie tylko ? .
A tak im "dobrze" z oczu patrzylo , tyle frazesow w gebie mieli , tyle prawd objawionych ,ze nawet ojca doktora dyrektora , wierciciela odwiedzali !!

cyc

Data: 2010-01-05 10:56:20
Autor: Antenka
Klempą możesz nazywać swoją Marynę albo partyjn ą koleżankę Senyszyn! :-E
On 5 Sty, 18:58, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Klępą jest każda mądrzejsza od  ciebie ( o co nietrudno) kobieta,
przeciwniczka ideologiczna, w tym przypadku Beata Kęmpa. Tą chamską
odzywką samookreśliłeś siebie, Cycu.

Samicy łosia, szukaj lepiej w swoim  komuszym światku - tam ci klęp
dostatek - co jedna to brzydsza hehe.
No i nie masz  większej klęmpy nad skrzeczącą Senyszyn ( tfu tfu ),
czy nad Izabelę Walentynę Jarugę-Nowacką tfu tfu.
Ta ostatnia chyba była córką Gagarina i  Tiereszkowej :D

Antenka

P.s. Akurat nie pałam sympatią do PiCu i do B.Kępy, ale jedno jest
pewne- ona sprzedałaby ciebie Cycu w pięć minut-nie masz z nią
szans :-)

Data: 2010-01-06 10:05:44
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:315d1f5d-7741-4063-998d-

[...]

Nie sadzisz pewnie , ze spodziewalem sie po takich jak Ty pisolubcach innej niz chamska , skupiajaca sie na autorze postu , reakcji . Nie moglo byc inaczej bo jest to wpisane w wasz konusowaty moralnie charakter .
Dla was kazden dobry , nawet Rydzyk , jesli tylko umial wlezc wam wystarczajaco dobrze w podprogowe warstwy tego co w swoim nieskonczonym wrecz zadufaniu nazywacie mozgiem .
Dla takich zdziebelko w cudzym oku wydaje sie byc zdecydowanie wieksze niz belka we wlasnym . Tak wlasnie oceniacie w sposob absolutnie niepoduszczalny cala sytuacje jaka wyklula sie w zwiazku z afera hazardowa ale przeciez nie tylko tutaj . Mam ta nad wami przewage , ze nie bronie mirow , grzesiow i innych lubiacych cmentarze aferzystow ale rownoczesnie dostrzegam to , czego wy w swojej chorobliwej wrecz koniunkturalnosci nie jestescie w stane dostrzec a mianowicie to , ze wsrod was pisoszczurow jest rownie duzo zlajdaczonych szachrajow  .
Zapyta ktos , jaka wiec roznica ? i odpowiada - zadna . Myli sie jednak , was cechuje spotykana tylko wsrod ideowych szalencow cecha nieprzyznawania sie do winy , do zasypywania , wlasnego zreszta gowna w salonie popiolem , zamiast wymiecenia go i solidnym umyciu podlogi . Tak macie w polityce i tak macie z tymi ludzmi kosciola , ktorzy umoczeni sa tak samo jak Waserman , Klempa , czy jak jej tam a ktorych dlonie sa dla was obiektem namietnych i nieustajacych pocalunkow .
Wy postrzegacie polityke nie jako sposob na poprawienie sytuacji spoleczenstwa , tylko jak droge do osiagania celow , ktore nawet dla was nie sa zrozumiale i sa metne , nijakie i pograzajace kraj w otchlani zla , miernosci , bylejakosci i moralnego relatywizmu .

cyc

Data: 2010-01-06 11:00:02
Autor: Antenka
On 6 Sty, 10:05, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Bleeee bleee bleee

Antenka

Data: 2010-01-06 20:20:07
Autor: Grzegorz Z.
Klempą możesz nazywać swoją Marynę albo partyjną koleżankę Senyszyn! :-E
Dnia Wed, 6 Jan 2010 11:00:02 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Bleeee bleee bleee

Nauczyłbyś się w końcu kiedyś ciąć cytaty.

Data: 2010-01-06 11:23:05
Autor: Antenka
Klempą możesz nazywać swoją Marynę albo par tyjną koleżankę Senyszyn! :-E

Nauczy by si w ko cu kiedy ci cytaty.<

Ok bleee bleee bleee

Antenka

P.s. "Nauczyłabyś się" jak już!

Data: 2010-01-06 20:36:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 6 Jan 2010 11:23:05 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Nauczy by si w ko cu kiedy ci cytaty.<

Ok bleee bleee bleee

Antenka

P.s. "Nauczyłabyś się" jak już!

Źle. Wrotka to nie cytat.

Data: 2010-01-07 17:20:05
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3wspwytr0s4t$.aq4228s6y2h5$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 6 Jan 2010 11:00:02 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Bleeee bleee bleee

Nauczyłbyś się w końcu kiedyś ciąć cytaty.

Przeciez ta piso i tadziolubna "dama " nie bedzie wiedziala  o co Ci chodzi tak dlugo , jak dlugo ktos a najlepiej sam ojciec , doktor dyrektor Rydzyk , lub jakis kaczor nie podpowie .
Nie wymagaj zbyt duzo od .....czlowieka !!( zwroc uwage na moje dobre wychowanie i na to do kogo to, to porownuje ) ,  ktorego jedyna forma porozumiewania sie z ludzmi jest wydawanie z siebie belkotu w stylu " bleee , bleee, bleee " , co ma zastapic i argumenty i wyrazenie sprzeciwu wobec napisanych przez innych tresci .

cyc

Data: 2010-01-05 20:40:41
Autor: cytryna
Klempa mataczy i sie obraza .
[...]

To wręcz klasyka chamstwa i prostactwa rodem z PO. Niby wszystko do druku ale na zasadzie piętrzenia ocen negatywnych, diametralnie odbiegających od stanu faktycznego. Jest tu wielu byłych aktywistów komuny nieźle wyszkolonych w agit-
propie dętych sukcesów. Pani pos. Kempa pokazała Polakom kim sa owi komisanci, jaką prezentuja moralność i dlaczego usiłują zamieść gigantyczna aferę PO - jedną ze 166 - pod dywan. Indolenci zadawali pytania o wykształcenie, i co magisterium z prawa administracyjnego dla handlowca-logika to mało?, a chemik co nie reagował na chęć przekupstwa, to lepsze wykszytałcenie?. Panie cyc "daj se pan siana", no chyba ze cos kapnie za wierszówkę, wiec dla chleba, dla chleba to czynię rodaku.

Data: 2010-01-05 12:10:35
Autor: Antenka
Klempa mataczy i sie obraza .
On 5 Sty, 20:40, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

se pan siana", no chyba ze cos kapnie za wierszówkę, wiec dla chleba, dla

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Właśnie to miałam na myśli, że p. B. Kempa ( sorry przeinaczyłam
nazwisko) jest niezrównana w demaskowaniu wszelakich matactw kliki
Cudotwórcy z Gdańska, jest bardzo inteligentną kobietą, prawniczką,
która wie co mówi. :-)

Antenka

Data: 2010-01-06 08:47:16
Autor: cirrus
Klempa mataczy i sie obraza .
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3ae38bc0-26ef-42e9-a861-9f3ce31c3604v25g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Przede wszystkim dużo mówi i zwykle byle co, po prostu plecie.

--
stevep

Data: 2010-01-06 12:13:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Klempa mataczy i sie obraza .

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

P. Kempa ukończyła wydział administracji, a nie prawa administracyjnego i nie przysługuje jej miano prawnika.

Data: 2010-01-06 03:32:19
Autor: Hans Kloss
Klempa mataczy i sie obraza .
On 6 Sty, 12:13, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

P. Kempa uko czy a wydzia administracji, a nie prawa administracyjnego i
nie przys uguje jej miano prawnika.

P. Kempa pracowała lat kilkanaście jako kurator sądowy, która to
profesja znajduje się na liście zawodów prawniczych:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawnik#Zawody_prawnicze
Jak więc ją należy wg pełobandy nazywać względem wykonywanej profesji-
budowlańcem?
Kłamstwa, matactwa, oszczerstwa i palikocenie- czyli nic nowego. Ale
przecież po to owa komisja została przez pełobydło powołana, nie po to
broń Boże żeby cokolwiek wyjaśnić w zbrawie mira, rycha i grzecha..
Btw. czy, wobec fakty że niejaki Tusk nie ukończył studiów na kierunku
nauki polityczne, konsekwentnie odmawiasz mu prawa do nazywania siebie
politykiem? ;)
J-23

Data: 2010-01-06 12:59:12
Autor: cytryna
Klempa mataczy i sie obraza .
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- --

P. Kempa ukończyła wydział administracji, a nie prawa administracyjnego i nie przysługuje jej miano prawnika.
UNIWERSYTET WROCŁAWSKI, WYDZIAŁ PRAWA,ADMINISTRACJI I EKONOMII
Kierunek administracja-program nauczania:
Studia mają na celu przygotowanie do wykonywania pracy w organach państwa i samorządu terytorialnego, która związana jest z zaspokajaniem zbiorowych i indywidualnych potrzeb.
Do wiodących przedmiotów wykładanych na kierunku Administracja należą między innymi prawo administracyjne, administracja publiczna i polityka administracyjna, prawo administracyjne gospodarcze, postępowanie administracyjne i sądownictwo adminstracyjne, prawo finansowe, prawo pracy, organizacja i zarządzanie, ochrona środowiska, techniki organizatorskie i decyzyjne, ustrój i zadania samorządu terytorialnego.
Jednolite studia magisterskie trwają 5 lat (10 semestrów). Począwszy od czwartego roku studiów student pisze w ramach wybranego semianrium pracę magisterską. Po jej przedłożeniu i zdaniu egzaminu magisterskiego absolwent uzyskuje tytuł magistra administracji.
Studia pierwszego stopnia trwają trzy lata i kończą się uzyskaniem licencjatu z administracji.
Studia magisterskie (drugi stopień) trwają dwa lata i po złożeniu pracy magisterskiej oraz zdaniu egzaminu magisterskiego absolwenci otrzymują tytuł magistra administracji.

Czyż magisterium z tego kierunku na Wydz. Prawa,Adm. i Ekon. nie pasuje idealnie do zdemaskowania szefa szefów i jego szajki? A moze to paniczny
strach przed ujawnieniem prawdy każe posuwać się do kłamstwa, obmowy, obrzucania błotem uczciwych ludzi. I jeszcze jedna uwaga KURATOR SADOWY to
zawód PRAWNICZY, a taki 15 lat uprawiała pani pos.Kempa.

Data: 2010-01-06 14:17:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Klempa mataczy i sie obraza .

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3aca.00000096.4b447b10newsgate.onet.pl...

[...]

Kwestią nie jest to, czy p. Kępa nadaje się na członka komisji sejmowej.
Kwestią jest to, czy p. Kępa jest prawnikiem.
Kuratorem sądowym można zostać po ukończeniu liceum. Wprawdzie społecznym, ale nigdzie nie zaznaczono czy osoba była zawodowym kuratorem.
Wikipedia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kurator_sądowy

Data: 2010-01-06 16:31:46
Autor: cyc
Klempa mataczy i sie obraza .

[...]

Klamczuszka jedna ta Klempowa !. Taki z niej prawnik jak z Mazowieckiego ( teodawal sie za prawnika - maturzysta ) i z koziej dupy traba  .
Konczylem studia techniczne na ktorych  uczono mnie prawa geologicznego a na innych  gorniczego .
Czy znaczy to , ze mam prawo nazywac sie prawnikiem ? . Moze tez lekarzem jestem , uczono mnie na geologii , ze niektore mineraly moga byc smiertelnie niebezpieczne ( np. jak komus zleci na glowe duzy bazaltowy glaz ) , inne moga byc trujace a jeszcze inne znajduja powszechne zastosowanie w medycynie, chocby gips !!.
Tak wiec jestem nie tylko inzynierem ale rowniez prawnikiem  i lekarzem . Jakby tak lepiej poszukal to i inne fakultety u siebie znalazlbym !.
Klempowa jest z wyksztalcenia administratorem i jej miejsce pracy to ABM - administracja np. budynkow mieszkalnych gdzie smialo moze  pelnic funkcje mlodszego referenta a nie brylowac w sadownictwie publicznie podajac sie za prawnika .
Klamstwo ma krotkie nogi , szczegolnie jak posluguje sie nim glupiec i hochsztapler !.

cyc

Data: 2010-01-06 20:37:26
Autor: cytryna
Klempa mataczy i sie obraza .

> [...]

Klamstwo ma krotkie nogi , szczegolnie jak posluguje sie nim glupiec i hochsztapler !.

Panie cyc panu już dawno coś padło na głowę i podejrzewam, że to nie skała bazaltowa a cos gorszego, trudno wyleczalnego. Kobita kończyła WYDZIAŁ PRAWA,ADMINISTRACJI I EKONOMII, a nie górniczy, geologiczny czy inny. Na tym wydziale nie ucza oskałach bazaltowych ani o cycach tylko o różnych działach
prawa, na co dowodnie wskazuje program nauczania. Trudno absolwentkę tego wydziału zaliczyć do hien cmentarnych, jednorękich bandytów lub też fanek ryżego cudaka. I niech tak zostanie - cyc jako "glupiec i hochsztapler!".

Data: 2010-01-06 21:17:10
Autor: Artur Borubar
Klempa mataczy i sie obraza .
[...]

Wychodzi na to, że z ciebie cytryna jest glupiec, czytaj:

"Zdaniem prof. Piotra Kruszyńskiego z wydziału prawa i administracji
Uniwersytetu Warszawskiego pani poseł, choć ukończyła wydział prawa i
administracji, to nie jest prawnikiem a administratywistką, czyli
specjalistką od administracji i nie może być ani sędzia, ani radcą, ani
adwokatem, ani prokuratorem. - Taki absolwent w przyszłości nie będzie
pracować w wymiarze sprawiedliwości, tylko w organach administracji -
wyjaśnia prof. Kruszyński."

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-07 17:29:52
Autor: cyc
Klempa mataczy i sie obraza .

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hi2r48$6mf$1news.onet.pl...
[...]

Chcialem mu to samo zacytowac ale przeciez pisowca nie przeonasz tak dlugo jak mu Rydzyk lub ktorys z Kaczynskich nie bedzie kazal zmienic zdania .
Gosiewski tez dla nich byl dotad i przez caly czas gwiazda a wyszlo co ? ,...... wiadomo luzny stolec .
Pozatym , jak na pisowca przystalo sedno sprawy jest dla cytryny problemem drugorzednym  , dla niego wazniejszy jest adwersarz z ktorym sie nie zgadza a ktorego za to nalezy z gownem zmieszac .
Nie rozumiem tych ludzi , naprawde nie rozumiem . Skad u nich wyksztalcila sie tak powszechnie i chetnie stosowana ,  prymitywna forma prowadzenia "dyskusji " ?
Pewnie sadza , ze w ten sposob odsunal problem od siebie i swojej ulubionej partii !.....jak bym sluchal Klempowej - prawniczki jak z koziej dupy traba !.

cyc

Data: 2010-01-06 16:14:34
Autor: cyc
Klempa mataczy i sie obraza .

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4b447055$1news.home.net.pl...

[...]

Od samego poczatku z twarzy jej wialo klamstwem !!.
Wogole to namnozylo sie tych prawnikow jakos w PiSie ,  az dziw , ze wsrod nich nie znalazl sie tez Mazowiecki , byly premier - tez "prawnik" .....po maturze !.
Co jeden to lepszy . Jak nie wspomniana "prawniczka " Klempa , to konus specjalista od Wloszczowej , jak nie on to prezes z pycha godna cezara i z praca na temat wyzszosci socjalizmu nad kapitalizmem , jest tez  brat jego rowniez prawo traktujacy jak rozwolnienie z ktorym mozna robic co sie komu podoba a ktore tak naprawde i dla normalnych nadaje sie wylacznie do splukania w toalecie .
Sa tez inni prawnicy , tacy ziobrowej postury , czyli ci , ktorzy niszcza mienie panstwowe , matacza , klamia , pomawiaja niewinnych ludzi a nawet doprowadzaja ich do smierci  ale za to pretendujacy do miana polityka , zamiast .........skazanca .
Cala pisowszczyzna umaczana jest w prawie z tym zastrzezeniem , ze w polskim prawie , czyli wlasnym , osobistym , takim sluzacym tylko prawnikowi i takim w ktorym adwokat jest wielokroc wiekszym przestepca niz broniony przez niego klient .
Taka jest tez prawosc i sprawiedliwosc konusiej partii .

cyc

Data: 2010-01-06 16:19:11
Autor: Grzegorz Z.
Klempa mataczy i sie obraza .
Dnia Wed, 6 Jan 2010 16:14:34 +0100, cyc napisał(a):

P. Kempa ukończyła wydział administracji, a nie prawa administracyjnego i nie przysługuje jej miano prawnika.

Od samego poczatku z twarzy jej wialo klamstwem !!.

ROTFL!

To ja przynajmniej po licencjacie z administracji zrobiłem zaocznie
dwuletnie uzupełniające z prawa!

Niech mi więc ktoś tu jeszcze spróbuje te moje zaoczne studia wypomnieć!

Taka jest tez prawosc i sprawiedliwosc konusiej partii .

Ano.

Data: 2010-01-05 21:06:04
Autor: Piotr
Klempa mataczy i sie obraza .
Dnia Tue, 05 Jan 2010 20:40:41 +0100, cytryna napisał(a):

[...]

Nu, cycu to dobrawolec... Brawyj...
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Klempa mataczy i sie obraza .