Klempa zakochana w bandycie

Data: 2011-09-05 13:20:27
Autor: Tomek
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:26i9k1ojwlip.vsfts9teg2zs.dlg40tude.net...
Za aresztowanego kibica Legii Piotra Staruchowicza osobi¶cie ręcz± arty¶ci,
dziennikarze, legendy Solidarno¶ci, ludzie filmu, księża, posłowie i
senatorowie. - Wiem, że ten człowiek ma w sercu wiele patriotyzmu i
szacunku dla powstańców warszawskich i dla Polski - zapewnia Beata Kempa.

- Je¶li kto¶ podejrzany jest o wykroczenie lub przestępstwo, powinien
zostać oceniony przez s±d. Nie godzę się natomiast z metodami, jakie
zastosowano wobec Piotra Staruchowicza. Odsenatora Zbigniewa Romaszewskiego
dowiedziałam się, że został on pobity przez policjantóww radiowozie. W
najczarniejszych snach nie przychodziło mi do głowy, że mog± wrócić unas
praktyki sprzed 1989 r. gdy chodzi o traktowanie ludzi, którzy narazili się
władzy. PiotrStaruchowicz został zatrzymany w czasie powrotu z uroczysto¶ci
upamiętniaj±cych PowstanieWarszawskie, które leży mocno w sercach nie tylko
warszawiaków, ale wszystkich Polaków. Urz±dzanie tego typu pokazówki uważam
za niedopuszczalne - Beata Kempa mówi o powodach poręczenia za "Starucha".

Kempa jest też przekonana, że Staruchowicz nie będzie utrudniał
postępowania i będzie stawiał się na wezwania organów państwowych. - Wiem,
że ten człowiek ma w sercu wiele patriotyzmu i szacunku dla powstańców
warszawskich i dla Polski - zapewnia posłanka PiS.

Zdaniem Kempy aresztowanie "Starucha" (pod zarzutem rozboju, tzn. kradzieży
klapek i ręcznika) to "demonstrowanie społeczeństwu, jak będziemy
postępować z tymi, którzy nie godz± się z władz± i j± publicznie
krytykuj±". - Moje poręczenie to znak protestu przeciwko pokazówkom,
zachowaniu władzy, która jest zupełnie nieodporna na krytykę. Nie o takie
państwo walczyli Polacy, w tym wielu wspaniałych opozycjonistów jak Zofia i
Zbigniew Romaszewscy - zapewnia posłanka PiS.

http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/kempa_reczy_za_starucha__15243/

-- Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych
tarapatach. John Steinbeck

Jeszcze s±du nie było, a Ty już "bandycie"?
Forwarduję do Starucha, po procesie będzie miał na waciki... :-)
Tomek

Data: 2011-09-05 13:32:29
Autor: Grzegorz Z.
Klempa zakochana w bandycie
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/kempa_reczy_za_starucha__15243/

Jeszcze s±du nie było, a Ty już "bandycie"?

Policja nie chce na razie zdradzić z jakiego dokładnie powodu Piotr S.
został zatrzymany. Mundurowi mówi± jedynie, że ma to zwi±zek z
przestępstwem o charakterze kryminalnym, które miał kilka godzin wcze¶niej
popełnić w inne czę¶ci miasta. Jako sprawcę wskazała go ofiara
przestępstwa. Jak nieoficjalnie dowiedziało się Radio TOK FM, Starucha
najprawdopodobniej ujęto w zwi±zku z rozbojem.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10047241,Staruch_w_rekach_policji.html

Data: 2011-09-05 14:15:09
Autor: Tomek
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:146vjxfxpz8mb$.1dg88kg4m33wz.dlg40tude.net...
[...]

Mnie nie chodzi o to, co s±dzi policja o Staruchu - chodzi mi konkretnie o pomówienie w tytule postu. I tyle.
Tomek

Data: 2011-09-05 06:11:26
Autor: zbig
Klempa zakochana w bandycie

Mnie nie chodzi o to, co s±dzi policja o Staruchu - chodzi mi konkretnie o
pomówienie w tytule postu. I tyle.
Tomek

Nie przesadzajmy. Bandyta to bandyta i nie ma co się ceregielić.
Ciebie pewnie zadowoliłaby taka notatka. "Dnia tego i tego został
aresztowany Piotr S. ps. Staruch, przywódca kiboli Legii Warszawa,
człowiek który pobił po meczu piłkarza Legii. Ponieważ nie zapadł
jeszcze wyrok, możemy jedynie napisać , że ten nieskazitelny jak dot±d
obywatel jest oskarżony o ciężkie przestępstwo zagrożone kar± do lat
12.

Data: 2011-09-05 20:15:15
Autor: jadrys
Klempa zakochana w bandycie
W dniu 2011-09-05 15:11, zbig pisze:
Mnie nie chodzi o to, co sÄ…dzi policja o Staruchu - chodzi mi konkretnie o
pomĂłwienie w tytule postu. I tyle.
Tomek
Nie przesadzajmy. Bandyta to bandyta i nie ma co się ceregielić.
Ciebie pewnie zadowoliłaby taka notatka. "Dnia tego i tego został
aresztowany Piotr S. ps. Staruch, przywĂłdca kiboli Legii Warszawa,
człowiek który pobił po meczu piłkarza Legii. Ponieważ nie zapadł
jeszcze wyrok, możemy jedynie napisać , że ten nieskazitelny jak dotąd
obywatel jest oskarżony o ciężkie przestępstwo zagrożone karą do lat
12.

Bandytą to myłbyś go nazwać gdyby on ciebie napadł, a tak to taki przydomek można mu nadać dopiero po wyroku sądu.

Data: 2011-09-05 20:49:34
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Bandyt± to myłby¶ go nazwać gdyby on ciebie napadł

A jakby na mojego s±siada napadł to mógłym czy nie?

A na twoje dziecko jakby napadł i pobił to mógłym go nazywać bandyt±?

Data: 2011-09-05 21:32:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-05 20:49, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]
A jakby na mojego sąsiada napadł to mógłym czy nie?

A na twoje dziecko jakby napadł i pobił to mógłym go nazywać bandytą?

Co rozumiesz po przez słowo "napadł"? Jaka była/jest przyczyna tego napadu? Np. gdy sąsiad ci wybijać szyby w oknie a ty pójdziesz na jego podwórko przywalać go do porządku, to zasługujesz na miano bandyty który na kogoś napadł? Skąd wy wszyscy wiecie że ten który dostał w twarz od "Starucha" nie nadepnął mu wcześniej prowokacyjnie na odcisk?

Data: 2011-09-05 21:59:16
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

Dla mnie wystarczy że taki bandyta po meczu chleje i mordę drze z kumplamy
do drugiej w nocy na ławce koło mojego bloku.

Data: 2011-09-05 22:12:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-05 21:59, Grzegorz Z. pisze:

Co rozumiesz po przez słowo "napadł"?
Dla mnie wystarczy ĹĽe taki bandyta po meczu chleje i mordÄ™ drze z kumplamy
do drugiej w nocy na ławce koło mojego bloku.

Ale taki wg powszechnej definicji nie zasługuje na takie miano - "bandyta".

Data: 2011-09-06 13:59:45
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Ale wg powszechnej definicji ciszy nocnej zasługuje.

Data: 2011-09-06 19:03:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-06 13:59, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Nie, no pomyśl sam - czy taki facet drący ryja w nocy może dostać wyrok za bandytyzm,? Biorąc pod uwagę że całą jego winą były te wrzaski, oczywiście..

Data: 2011-09-05 23:03:10
Autor: Bogdan Idzikowski

jadrys napisał:

[...]

Ty (mówię teoretycznie, bo czytałem, że uderzył w twarz piłkarza), gdy ktoś nadepnie ci na odcisk, lejesz bez pardonu po pysku. Może tak robi się w komunizmie, bo to dzikusy, ale nie w cywilizowanym kraju!

Data: 2011-09-06 19:03:03
Autor: jadrys
[...]

Tak, uderzył obiboka który olał kolegów z boiska i kibiców którzy mu za grę zapłacili. Zresztą ten piłkarz nie zgłaszał do "Starucha" żadnych pretensji, - po prostu znał swoją winę i rozumiał zdenerwowanie tego co zapłacił za jego występ.

Data: 2011-09-06 22:16:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j45joj$645$3news.onet.pl...

[...]

Jak mi sprzedawczyni sprzeda nieświeże mięso, to jej tak przyp...olę, że nogami się nakryje. Zachowaj minimum rozsądku, bo hadko (nie wiem, czy dobrze napisałem) czytać te bzdury.

Data: 2011-09-07 02:00:53
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 19:03:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

A na twoje dziecko jakby napadł i pobił to mógłym go nazywać bandyt±?

Co rozumiesz po przez słowo "napadł"? Jaka była/jest przyczyna tego  napadu? Np. gdy s±siad ci wybijać szyby w oknie a ty pójdziesz na jego  podwórko przywalać go do porz±dku, to zasługujesz na miano bandyty  który na kogo¶ napadł? Sk±d wy wszyscy wiecie że ten który dostał w  twarz od "Starucha" nie nadepn±ł mu wcze¶niej prowokacyjnie na odcisk?

Ty (mówię teoretycznie, bo czytałem, że uderzył w twarz piłkarza), gdy  kto¶ nadepnie ci na odcisk, lejesz bez pardonu po pysku. Może tak robi  się w komunizmie, bo to dzikusy, ale nie w cywilizowanym kraju!

Tak, uderzył obiboka który olał kolegów z boiska i kibiców którzy mu za  grę zapłacili. Zreszt± ten piłkarz nie zgłaszał do "Starucha" żadnych  pretensji, - po prostu znał swoj± winę i rozumiał zdenerwowanie tego co  zapłacił za jego występ.

Ale z ciebie idiota i z każd± wypowiedzi± bardziej się dekonspirujesz.

--
stevep

Data: 2011-09-06 02:25:30
Autor: stevep
Dnia 05-09-2011 o 20:15:15 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Bandyt± to myłby¶ go nazwać gdyby on ciebie napadł, a tak to taki  przydomek można mu nadać dopiero po wyroku s±du.

Ciekawa interpretacja, to tylko ofiara może nazwać np swojego mordercę  bandyt±?

--
stevep

Data: 2011-09-06 19:02:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-06 02:25, stevep pisze:
[...]

Ciekawa interpretacja, to tylko ofiara może nazwać np swojego mordercę bandytą?

Bycie naocznym świadkiem zdarzenia także daje prawo do oceny tego czy ktoś postąpił jak bandyta.

Data: 2011-09-05 14:21:14
Autor: Grzegorz Z.
Tomek napisał:

[...]

Jak odpowiadasz na posty to wycinaj sygnaturki w odpowiedziach.

Data: 2011-09-05 16:51:53
Autor: stevep
Dnia 05-09-2011 o 14:15:09 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisa³ w wiadomo¶ci
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/kempa_reczy_za_starucha__15243/

Jeszcze s±du nie by³o, a Ty ju¿ "bandycie"?

Policja nie chce na razie zdradziæ z jakiego dok³adnie powodu Piotr S.
zosta³ zatrzymany. Mundurowi mówi± jedynie, ¿e ma to zwi±zek z
przestĂŞpstwem o charakterze kryminalnym, ktĂłre miaÂł kilka godzin  wcze¶niej
pope³niæ w inne czê¶ci miasta. Jako sprawcê wskaza³a go ofiara
przestĂŞpstwa. Jak nieoficjalnie dowiedziaÂło siĂŞ Radio TOK FM, Starucha
najprawdopodobniej ujêto w zwi±zku z rozbojem.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10047241,Staruch_w_rekach_policji.html

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶ci³ w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwa¿aj± siê za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w

UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-05 16:56:00
Autor: u2
W dniu 2011-09-05 14:15, Tomek pisze:
Mnie nie chodzi o to, co s±dzi policja o Staruchu - chodzi mi konkretnie o pomówienie w tytule postu. I tyle.

W±tpliwe, aby policja mogla skazac podejrzanego. Ona moze wystawiac
mandaty, kierowac wnioski o ukaranie do sadu, ale sadu nie zastapi.

A poki co obowiazuje zasada domniemania niewinnosci. Co z tego, ze
Staruch klepnal po twarzy jakiegos pilkarza, skoro sie pogodzili ?

Data: 2011-09-05 13:36:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e64b0dc$0$2492$65785112news.neostrada.pl...

Jeszcze s±du nie było, a Ty już "bandycie"?
Forwarduję do Starucha, po procesie będzie miał na waciki... :-)
Tomek

Bierze przykład z: "ten człowiek nigdy nikogo więcej nie zabije"?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-05 14:13:58
Autor: Tomek
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e64b432$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to ile Ziobro to kosztowało?
Teraz będzie tyle samo? :-)
Tomek

Data: 2011-09-05 14:22:41
Autor: Grzegorz Z.
Tomek napisał:

[...]

Też jeste¶ kibolem i bandyt±, tak jak Staruch?

Data: 2011-09-05 15:51:14
Autor: jadrys
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e64b0dc$0$2492$65785112news.neostrada.pl...

Jeszcze sądu nie było, a Ty już "bandycie"?
Forwarduję do Starucha, po procesie będzie miał na waciki... :-)
Tomek

Bierze przykład z: "ten człowiek nigdy nikogo więcej nie zabije"?

I Ziobro miał rację - ten pan raczej już nikogo nie zabije. Nie wiedziałeś że każdy lekarz 9a zwłaszcza chirurg) to potencjalny zabójca? Teraz wszyscy będą mu patrzeć na ręce.

Data: 2011-09-05 16:32:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j42k4n$9qr$1news.onet.pl...

[...]

Lecz się na głowę, komuszku. Pamięć cię zawodzi.
PrzypomnÄ™:
Tu nie chodzi o to, czy ten człowiek kogoś zabił, tylko o to, że Zioberek oskarżył go i wydał wyrok. Za ten niecny uczynek musiał przeprosić chirurga.
A ty jesteś lub byłeś potencjalnym gwałcicielem, a jeśli prowadzisz samochód, to też jesteś potencjalnym zabójcą. Myślenie doskwiera?

Data: 2011-09-05 12:40:04
Autor: Hans Kloss
Klempa zakochana w bandycie
e Zioberek
oskarżył go i wydał wyrok.
Gówno prawda platfonsie. Powiedział co¶ w rodzaju "nie chciałbym
wprawdzie przes±dzać sprawy przed zapadnieciem wyroku ale mogę obiecać
że ten pan już nigdy nikogo nie zabije" I gdzie tu kutasino
"oskarżenie  i wydanie wyroku"?
J-23

Data: 2011-09-05 12:46:41
Autor: Hans Kloss
Klempa zakochana w bandycie
On 5 Wrz, 21:42, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Tu, bandyto:

"ale mogę obiecać że ten pan już nigdy nikogo nie zabije"

Ja gnoju też mogę obiecać ze ty nigdy nikogo nie zabijesz, najwyzej
się pomylę ;) I gdzie tu pokurwieńcze "oskarzenie i wydanie wyroku",
chyba tylko w twojej chorej wyobraĽni się ulęgło.
J-23

Data: 2011-09-05 21:47:20
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Nie wiem, "Tomka" zapytaj.

Data: 2011-09-05 23:09:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1jon5bj97n1cr.1p6toh2tqe874.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

[...]

Szerszy fragment wypowiedzi Zbigniewa Ziobry brzmi: "(...) Odrzucałem w swojej ¶wiadomo¶ci tak± to możliwo¶ć, że w służbie zdrowia, w bardzo znanej klinice, bardzo znany i powszechnie, przynajmniej do niedawna ceniony kardiochirurg, profesor mógłby dopuszczać się tego rodzaju niegodziwych czynów. Otóż w czasie jak poznawałem zebrany materiał dowodowy przez CBA, póĽniej również przez prokuratorów, zmieniałem zdanie. Zmieniałem zdanie i niestety ogarnia mnie coraz większy smutek, ale w tym niestety smutnym poznawaniu prawdy możemy też powiedzieć o ważnym wydarzeniu w tym tego słowa znaczeniu, że już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie..."
http://www.youtube.com/watch?v=vNGkRKCpDgY

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-05 20:12:55
Autor: jadrys
[...]

Tylko mogę powtórzyć - ten lekarz raczej nie wyprawi na tamten świat nikogo. Nie po takiej opinii jaką sobie wyrobił gdy nagłośniono jego karierę lekarską.

Data: 2011-09-05 16:50:33
Autor: stevep
Dnia 05-09-2011 o 13:20:27 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Za aresztowanego kibica Legii Piotra Staruchowicza osobi¶cie rêcz±
arty¶ci,
dziennikarze, legendy Solidarno¶ci, ludzie filmu, ksiê¿a, pos³owie i
senatorowie. - Wiem, Âże ten czÂłowiek ma w sercu wiele patriotyzmu i
szacunku dla powstañcĂłw warszawskich i dla Polski - zapewnia Beata  Kempa.

- Je¶li kto¶ podejrzany jest o wykroczenie lub przestêpstwo, powinien
zostaæ oceniony przez s±d. Nie godzê siê natomiast z metodami, jakie
zastosowano wobec Piotra Staruchowicza. Odsenatora Zbigniewa
Romaszewskiego
dowiedziaÂłam siĂŞ, Âże zostaÂł on pobity przez policjantĂłww radiowozie. W
najczarniejszych snach nie przychodzi³o mi do g³owy, ¿e mog± wróciæ unas
praktyki sprzed 1989 r. gdy chodzi o traktowanie ludzi, ktĂłrzy narazili
siĂŞ
wÂładzy. PiotrStaruchowicz zostaÂł zatrzymany w czasie powrotu z
uroczysto¶ci
upamiêtniaj±cych PowstanieWarszawskie, które le¿y mocno w sercach nie
tylko
warszawiaków, ale wszystkich Polaków. Urz±dzanie tego typu pokazówki
uwaÂżam
za niedopuszczalne - Beata Kempa mĂłwi o powodach porĂŞczenia za  "Starucha".

Kempa jest teÂż przekonana, Âże Staruchowicz nie bĂŞdzie utrudniaÂł
postĂŞpowania i bĂŞdzie stawiaÂł siĂŞ na wezwania organĂłw pañstwowych. -  Wiem,
¿e ten cz³owiek ma w sercu wiele patriotyzmu i szacunku dla powstañców
warszawskich i dla Polski - zapewnia posÂłanka PiS.

Zdaniem Kempy aresztowanie "Starucha" (pod zarzutem rozboju, tzn.
kradzieÂży
klapek i rêcznika) to "demonstrowanie spo³eczeñstwu, jak bêdziemy
postêpowaæ z tymi, którzy nie godz± siê z w³adz± i j± publicznie
krytykuj±". - Moje porêczenie to znak protestu przeciwko pokazówkom,
zachowaniu wÂładzy, ktĂłra jest zupeÂłnie nieodporna na krytykĂŞ. Nie o  takie
pañstwo walczyli Polacy, w tym wielu wspaniaÂłych opozycjonistĂłw jak  Zofia
Zbigniew Romaszewscy - zapewnia posÂłanka PiS.

[...]

ForwardujĂŞ do Starucha, po procesie bĂŞdzie miaÂł na waciki... :-)
Tomek

A tylu innych skazywaliście przed wyrokami?