Klempa zakochana w bandycie

Data: 2011-09-05 13:25:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Klempa zakochana w bandycie

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:26i9k1ojwlip.vsfts9teg2zs.dlg40tude.net...
Za aresztowanego kibica Legii Piotra Staruchowicza osobiście ręczą artyści,
dziennikarze, legendy Solidarności, ludzie filmu, księża, posłowie i
senatorowie. - Wiem, że ten człowiek ma w sercu wiele patriotyzmu i
szacunku dla powstańców warszawskich i dla Polski - zapewnia Beata Kempa.

Zdaniem Kempy aresztowanie „Starucha” (pod zarzutem rozboju, tzn. kradzieży
klapek i ręcznika) to „demonstrowanie społeczeństwu, jak będziemy
postępować z tymi, którzy nie godzą się z władzą i ją publicznie
krytykują”. - Moje poręczenie to znak protestu przeciwko pokazówkom,
zachowaniu władzy, która jest zupełnie nieodporna na krytykę. Nie o takie
państwo walczyli Polacy, w tym wielu wspaniałych opozycjonistów jak Zofia i
Zbigniew Romaszewscy – zapewnia posłanka PiS.

http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/kempa_reczy_za_starucha__15243/

W podzięce, za tak słuszny postępek, powinien ją "trzasnąć w pysk", tak jak pewnego piłkarza.

Klempa zakochana w bandycie