Klempowy lobbing !

Data: 2010-02-12 18:17:25
Autor: cyc
Klempowy lobbing !
Ciekawy jestem , czy i ile wziela klempowa za reklamowanie lokali restauracyjnych ?.
Najpierw lansowala "Czarnego krolika " , czy jakos tak , a teraz " Honoratke " . Czy ma tam obiecana darmowa wyzerke , czy cus ? .
Ciekawy jestem , czy w sprawie owej reklamy spotykala sie z biznesmenami i czy bylo to na cmentarzu , na polnej drodze po uprzednim wyciagnieciu z komorki baterii , czy w kosciele ? .
Inny problem to ten , ze wykorzystuje byc moze do swojego lobbingu nie tyle ustawy ile najwyzsze organy wladzy panstwowej jakim jest sejm i komisja sejmowa i czy chodzi w tym o to  to , ze liczy na milionowa ogladalnosc ?
Wlasciwe organy panstwowe  powininne zajac sie wyjasnieniem i ustaleniem o ile lokale te w porownaniu z okresami poprzednimi zwiekszyly obroty a zatem i zyski a takze , czy placa stosowne podatki i czy nie poszly w szara strefe !!.
W zwiazku ze sprawa rodza sie rowniez pytania inne . Czy Klempa mowiac " na komisji " o lokalach ,  dziala sama , czy ma pomocnikow a jesli ma , to kim sa ? . Sadze , ze powinna powstac specjalna komisja sejmowa , ktorej zadaniem byloby wyjasnienie problemu a zaczac powinna od sprawdzenia bilingow telefonow Klempowej i ustalenia ile razy ew. spotykala sie Klempowa z biznesmenami  . Kluczowymi pytaniami kierowanymi do poslanki powinne byc pytania o to , czy zna Polanskiego i Fritzla a takze znanego wloskiego restauratora Baldiniego a jesli tak , to kiedy sie z nimi ostatni raz widziala lub rozmawiala , czy bylo to przed przesluchaniami w komisji hazardowej , czy w trakcie posiedzen i o ktorej godzinie  ? . Nie od rzeczy byloby zapytac , czy i ew. ile razy spotykala sie z Rydzykiem w RM lub TV Trwam , co z uwagi na wyjatkowa pozycje tego ostatniego w swiecie biznesu moze na sprawe rzucic wiele cennego swiatla  . Nieco jasnosci moze dac rowniez to , gdzie spedzala w ostatnich dwoch latach wakacje i wikendy  i kto za nie placil z kim je spedzala ? . Ten ostatni szczegol jest szczegolnie wazny dla sprawy .
Pytania mnoza sie a kazdo poprzednie rodzi nastepne .
Nie ulega watpliwosci , ze korupcja w Polsce ma zasieg , ktory przyprawia o zawrot glowy a najwieksza tragedia jest to , ze umoczeni sa w nia ludzie z najwyzszej politycznej polki .

cyc

Data: 2010-02-12 10:10:10
Autor: Antenka
Klempowy lobbing !
On 12 Lut, 18:17, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Ciekawy jestem , czy i ile wziela klempowa za reklamowanie lokali restauracyjnych ?. Najpierw lansowala "Czarnego krolika " , czy jakos tak , a teraz " Honoratke <

Hehe myślisz, że każdy jest tak pazerny jak ty?

" . Czy ma tam obiecana darmowa wyzerke , czy cus ? .<

Jak nie masz co do gara wrzucić, to leć do "Caritasu" :D

Ciekawy jestem , czy w sprawie owej reklamy spotykala sie z biznesmenami i
czy bylo to na cmentarzu , na polnej drodze po uprzednim wyciagnieciu z
komorki baterii , czy w kosciele ?

Zaspokoję twoją ciekawość. Z pierwszej ręki wiem, że spotykała się w
"Muzeum Lenina" :D

A tak poza tym wszyscy zdrowi w domu hmm? Widzę, że ci gorzej, dlatego
uprzejmie pytam.

Antenka

"Nie daję na WOŚP!!! :-P"

Data: 2010-02-13 01:34:02
Autor: awe
Klempowy lobbing !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0017c2de-37bb-4b8a-9144-7cb6af3b803bf15g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
cycu to juz raczej nie jest chory uleczalnie
awe

Data: 2010-02-13 00:27:41
Autor: Antenka
Klempowy lobbing !
On 13 Lut, 01:34, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:0017c2de-37bb-4b8a-9144-7cb6af3b803bf15g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

"Nie daję na WOŚP!!! :-P"
cycu to juz raczej nie jest chory uleczalnie

No tak, bardzo to przykre  :-((

Antenka

Klempowy lobbing !