Klenczon

Data: 2015-08-12 16:38:18
Autor: u2
Klenczon
Data: 2015-08-13 16:01:24
Autor: T.
Klenczon
W dniu 2015-08-12 o 16:38, u2 pisze:
Nie, nie chodzi o popularnego kiedyś muzyka ale o:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,18527193,ostentacja-dudy-w-uczestniczeniu-w-uroczystosciach-religijnych.html
stałego bywalca kościelnego bruku.

Popatrzcie: http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=0
http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=1

Ivan Hoe

To nie żadna większa ostentacja, tylko GóWniane media szukają pretekstu do zaczepki.
A już normalnie zajady mi popękały jak pani WIELOWIEJSKA w TOK FM cytuje GAZETĘ WYBORCZĄ i to wszystko z pełną powagą...
Same "ałtorytety" :-)

T.

Data: 2015-08-13 20:17:10
Autor: u2
Klenczon
Dnia Thu, 13 Aug 2015 16:01:24 +0200, T. napisał(a):

[...]

O czym ty chłopie bredzisz? Piszę o żenującym obnoszeniu się prezydenta ze
swoją pseudoreligijnością. Kto ważniejszy: prezydent czy napasiony klecha? Ivan Hoe

Data: 2015-08-14 10:51:32
Autor: T.
Klenczon
W dniu 2015-08-13 o 20:17, u2 pisze:
[...]

Ja też. On się nie obnosi - tyle samo się angażuje co i Komorowski. To tylko media z tego sensację robią, żeby mu dowalić. Każdy katolik podniósł by hostię, ale jak zrobi to Duda to już jest "ostentacja".
T.

Ps. Przejrzyj net i poszukaj, ile razy Komorowski brał udział we mszach, co gadał w Częstochowie i takie tam... Tylko trzeba dobrze szukać, bo to nie było sensacją dnia...

Data: 2015-08-14 05:06:53
Autor: donek999bronek
Klenczon
użytkownik u2 napisał:

Popatrzcie: http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=0
http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=1

Ale chyba widziałem pejsatke Wielowiejską, czy mi się wydaje?

Każda pejsatka z automatu jest obywatelka Izraela, a tam
rabini jak najbardziej maja coś do powiedzenia.

Rabin Owadia Josef to nie tylko powszechnie szanowany kapłan, ale także polityk.  Rabin Owadia Josef to były naczelny (sefardyjski) rabin Izraela, duchowy lider partii Szas oraz głowa Rady Mędrców Tory.

U nas żaden biskup nie jest przywódcą partii politycznej.

Data: 2015-08-14 08:07:27
Autor: Stachu Chebel
Klenczon
W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 14:06:54 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
użytkownik u2 napisał:

> Popatrzcie: http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=0
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=1
> Ale chyba widziałem pejsatke Wielowiejską, czy mi się wydaje?

Odwal się !!  Ma fajne cucory!!

Klenczon