Klenczon

Data: 2015-08-14 05:06:53
Autor: donek999bronek
Klenczon
użytkownik u2 napisał:

Popatrzcie: http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=0
http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=1

Ale chyba widziałem pejsatke Wielowiejską, czy mi się wydaje?

Każda pejsatka z automatu jest obywatelka Izraela, a tam
rabini jak najbardziej maja coś do powiedzenia.

Rabin Owadia Josef to nie tylko powszechnie szanowany kapłan, ale także polityk.  Rabin Owadia Josef to były naczelny (sefardyjski) rabin Izraela, duchowy lider partii Szas oraz głowa Rady Mędrców Tory.

U nas żaden biskup nie jest przywódcą partii politycznej.

Data: 2015-08-14 08:07:27
Autor: Stachu Chebel
Klenczon
W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 14:06:54 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
użytkownik u2 napisał:

> Popatrzcie: http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=0
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/51,103454,18527193.html?i=1
> Ale chyba widziałem pejsatke Wielowiejską, czy mi się wydaje?

Odwal się !!  Ma fajne cucory!!

Klenczon