Klepacki nie wystawiał lewych faktur

Data: 2014-12-12 01:11:01
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Klepacki nie wystawiał lewych faktur
Chciałem niniejszym zaprzeczyć jakoby Zbigniew Klepacki, z firmy Geo-Graf, ksywa "Kulawy" kiedykolwiek wystawiał lewe faktury na sprzęt bankrutującej firmy Poseidon. Faktur nie brałem ani ja ani Fąfara. Przynajmniej nic nie pamiętam.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-17 05:24:03
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Klepacki nie wystawiał lewych faktur
WSI/KDP/PTTK napisał:

Rafał Pawłowski

To, że parę klubów CMAS/KDP/PTTK, oczywiście bez pozwolenia na obrót gotówką jest wyposażonych w sprzęt firmy Poseidon, przynajmniej na papierze i nawet niezależnie od tego co Poseidon produkuje - to już inna sprawa. A właściwie ta sama.

R.I.P.

Klepacki nie wystawiał lewych faktur