Kler

Data: 2018-10-21 03:01:34
Autor: Stachu Chebel
Kler
Macie może linka na całość?

Data: 2018-10-21 03:41:48
Autor: Gondolier Kuśka
Kler
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Macie może linka na całość?

Jako fan elitek i pogromca kościoła powinieneś iść do kina, zapłacić
i wesprzeć swoich mentorów:)

Data: 2018-10-21 15:06:13
Autor: andal
Kler
On Sun, 21 Oct 2018 03:41:48 -0700, Gondolier Kuśka wrote:

użytkownik Stachu Chebel napisał:
Macie może linka na całość?

Jako fan elitek i pogromca kościoła powinieneś iść do kina, zapłacić i
wesprzeć swoich mentorów:)

nie stac go bo musi placic tym co go w dupe chebluja

Data: 2018-10-21 20:52:04
Autor: jsen
Kler
W dniu niedziela, 21 października 2018 17:06:16 UTC+2 użytkownik andal napisał:

> wesprzeć swoich mentorów:)

nie stac go bo musi placic tym co go w dupe chebluja

czy od wypisywania świństw personalnych nie umiecie się powstrzymać:)

stać was na to, jestem pewien.
was, samych z siebie, czyżby nie?

demonki:)

Data: 2018-10-22 13:07:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Kler
andal <andal@andal.org> napisał(-a):

> wesprzeć swoich mentorów:)

nie stac go bo musi placic tym co go w dupe chebluja

nie dostaje nawet michy ryżu?
ruski zenek dostaje

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-21 16:35:29
Autor: Pajdak
Kleryk
pajac "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:1090630b-d58b-4454-9c73-f037fc441e34googlegroups.com...
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Macie może linka na całość?

Jako fan elitek i pogromca kościoła powinieneś iść do kina, zapłacić
i wesprzeć swoich mentorów:)

Tu masz konto na które możesz wpłacić "co łaska"

https://tinyurl.com/e-kleryk

--
Pajdak

Data: 2018-10-21 12:15:24
Autor: Lord Donald
Kler
W dniu 21.10.2018 o 12:01, Stachu Chebel pisze:
Macie może linka na całość?

Fajny film warto iść do kina aby wspierać takich producentów.

Na razie dostępne kamerówki

http://electro-torrent.pl/szukaj.php?search=kler

Data: 2018-10-21 16:34:36
Autor: Pajdak
Kler
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pqhjjs$sp4$1gioia.aioe.org...
[...]

Kasy szkoda? ;-)))

Tu masz link do całości: https://tinyurl.com/e-kleryk

--
Pajdak

Data: 2018-10-21 12:17:44
Autor: A. Filip
Kler [gdzie można ukraść tą Własno ść Intelektualną?]
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Macie może linka na całość?

Tej własności intelektualnej (chwilowo) będziemy bronić jak niepodległości! ;-)

Kler