Kler zagarnia majątki - 3

Data: 2012-03-20 17:55:05
Autor: boukun
Kler zagarnia majątki - 3
Mój trzeci filmik informujący o masowym zagarnianiu
przez kler majątków w Świdnicy.

http://youtu.be/6dvfJbjHM0c

Kolejne zagarniane majątki publiczne przez kler w Świdnicy.

boukun

Data: 2012-03-20 18:08:13
Autor: abc
Kler zagarnia majątki - 3
Majątki kościelne zagarnęła komuna i zamiast je zwrócić - podnosi wrzask.

Data: 2012-03-20 18:11:09
Autor: u2
Kler zagarnia majątki - 3
W dniu 2012-03-20 18:08, abc pisze:
Majątki kościelne zagarnęła komuna i zamiast je zwrócić - podnosi wrzask.

Powiedz mi abecadlo, dlaczego panstwo polskie ma zwracac klerowi ziemie
w zamian za ziemie zagrabione klerowi przez sowietow na wschodzie ?

Data: 2012-03-20 18:14:35
Autor: boukun
Kler zagarnia majątki - 3

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f68b9b9$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
Majątki kościelne zagarnęła komuna i zamiast je zwrócić - podnosi wrzask.

Kościół nie ma prawa do takich majątków. Rosjanie najlepiej robili w Brodach, rozparcelowując ziemie ksiądza na chłopów... i to jest sprawiedliwość społeczna...  Kościół przez wieki okradał narody i nina niewolnkach ludzkich pasożytował...

Modlić się można pod słomianą strzechą...

boukun

Data: 2012-03-21 06:40:30
Autor: Grzegorz Z.
Kler zagarnia majątki - 3
abc napisał:

Majątki kościelne zagarnęła komuna i zamiast je zwrócić - podnosi wrzask.

Chodzi o majątki kościelne, nie o własność sekty lefebrystów.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Kler zagarnia majątki - 3