"Kler" zakazany również w Zakopanem

Data: 2018-09-29 20:50:04
Autor: boukun
"Kler" zakazany również w Zakopanem
"Kler" zakazany również w Zakopanem. Ludzie szturmują kasy

Właściciel kamienicy, w której mieści się kino Giewont nie zgadza się na wyświetlanie w nim filmu "Kler". Tymczasem bilety na film są już wyprzedane, a na piątkowej premierze były tłumy.

Wycofania "Kleru" z kina Giewont w Zakopanem domaga się zakopiański oddział Związek Podhalan. Obiekt mieści się w kamienicy przekazanej mu przez urząd miasta.

- Oficjalnego pisma jeszcze nie mam, ale jestem po rozmowach z Andrzejem Skupniem. Prezes zapowiedział, że tego filmu mam nie puszczać - mówi "Tygodnikowi Podhalańskiemu" Janusz Bukowski, który od ponad 20 lat prowadzi kino "Giewont".

Działania Związku nazywa wprost. - To cenzura, przykre, bo film "Kler" Wojciecha Smarzowskiego porusza trudne tematy, mam wyprzedane bilety na wszystkie prawie seanse, pełną salę, a teraz muszę zwrócić ludziom pieniądze, odwołać pokazy - zaznacza. Za niewywiązanie się z kontraktu z dystrybutorem grozi mu kara nawet 50 tys. złotych.

Bukowski podkreśla, że bilety na "Kler" są już wyprzedane na cały nadchodzący tydzień. Na trzech premierowych seansach w piątek sala pękała w szwach.

Kler zakazany

Mieszkańcy Ostrołęki, Grodziska Mazowieckiego oraz Ełku filmu nie zobaczą. Prawicowi samorządowcy nie chcą seansów filmu "Kler" w komunalnych kinach. Niektórzy obawiali się ataków podczas seansów filmów - inni wręcz przeciwnie - wiedzą, że podgrzewanie emocji pozwoli im zarobić.

https://wiadomosci.wp.pl/kler-zakazany-rowniez-w-zakopanem-ludzie-szturmuja-kasy-6300609514416257a

zol.
2h temu

Widac prawda bardzo boli. Skoro sa zakazy...

Polak
2h temu

CENZURA = KOMUNA KURDUPLA!!

piotr
2h temu

i tak robią mu reklame

Polak
2 min. temu

zacofanych ludzi prawda w oczy kole.

Sylwek
3 min. temu

No nie wierze . Zero jutro na tace. Wilcza przysluga dla kosciola ...ament

endloch
3 min. temu

Przedmurze inkwizycji działa. A tak w ogóle to Górale zrobili prawidłowo. Cepry zostawili dudki na film i mogą se wracać do chałupy.

wojo
3 min. temu

komuna wróciła ,czarna komuna

Data: 2018-09-29 12:12:06
Autor: Zenek Kapelinder
"Kler" zakazany również w Zakopanem
Bylem, widzialem. Nie polecam. Porusza drazliwy dla kosciola temat, ale w tak nudny sposob ze nie tylko ja przysypialem.

Data: 2018-09-29 21:21:01
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Bylem, widzialem. Nie polecam. Porusza drazliwy dla kosciola temat, ale w
tak nudny sposob ze nie tylko ja przysypialem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A tu zgoła odmienne komentarze, patrz materiał wideo...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23980622,pierwsze-reakcje-widzow-na-kler-smarzowskiego-taka-jest.html

boukun

Data: 2018-09-29 12:37:34
Autor: Zenek Kapelinder
"Kler" zakazany również w Zakopanem
Jak by przepytac kodomitow to dopiero byly by odpowiedzi. Przeczytaj jeszcze raz co napisalem, zastanow sie. I jak zrozumiesz to odpisz.

Data: 2018-09-30 00:23:00
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To jest twoje odczucie. A ja przytoczyłem link ze zgoła odmiennymi komentarzami.

tetradrachma wczoraj

Oceniono 109 razy27

Jest nadzieja, że na Klerze polski KK, a wraz z nim pisowska hołota,
poślignie jak...... na własnym gó...e ! Wygonimy "kupców" z domu Ojca !

Data: 2018-09-29 16:14:54
Autor: Zenek Kapelinder
"Kler" zakazany również w Zakopanem
Dawno cie nazwalem folksdojczem, czas pokazal ze sie nie pomylilem.

Data: 2018-09-30 08:12:23
Autor: boukun
"Kler" zakazany również w Zakopanem
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dawno cie nazwalem folksdojczem, czas pokazal ze sie nie pomylilem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie spinaj się tak :)

boukun

Data: 2018-09-30 07:12:25
Autor: A. Filip
"Kler" zakazany rĂłwnieĹź w Zakopanem
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

!

A ciebie dziwi że reakcje na ten film znaczących części społeczeństwa są
"całkiem różne"?  Ja się dziwie tym którzy wydają się oczekiwać
reakcji tylko na jedną nogę jak jednego wielkiego stada baranów.

--
A. Filip

Data: 2018-09-29 22:37:25
Autor: japanizer
On Sunday, September 30, 2018 at 7:12:31 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
"całkiem różne"?  Ja się dziwie tym którzy wydają się oczekiwać
reakcji tylko na jedną nogę jak jednego wielkiego stada baranów.

Reakcje na film są przewidywalne. Wolacy krytykują, nawet jak nie widzieli. Niektórzy czerpiąc najlepsze wzorce z Jarosława Kaczyńskiego - kłamią, że widzieli, i krytykują.

Data: 2018-09-29 23:17:11
Autor: japanizer
On Sunday, September 30, 2018 at 8:07:33 AM UTC+2, A. Filip wrote:

> Reakcje na film są przewidywalne. Wolacy krytykują, nawet jak nie
> widzieli. Niektórzy czerpiąc najlepsze wzorce z Jarosława Kaczyńskiego
> - kłamią, że widzieli, i krytykują.

A Gazeta Wyborcza itp. zareagowała nieprzewidywalnie?
Przecież to NAD-PRAWDA o KRK! [taka prawda w tytule pisanym cyrylicą ;-) ]

No widzisz - gdyby to jedynie "Kler", jako jedyny film w ciągu ostatnich dziesięciu latach, opowiadał o pedofilii w Kościele.

Ale paczpan, na złość Wolakom takie filmy są kręcone również poza granicami Polski, i praktycznie nie ma tygodnia, aby w prasie nie ukazał się jakiś artykuł o pedofilii w Kościele, czy materiałów dowodzących, jak Watykan zmiata podobne sprawy pod dywan.

Świat uwziął się na pisiorstwo, nie ma co, idź słać listy do Kaczyńskiego, by wprowadzono cenzurę.

Data: 2018-09-30 08:05:28
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

A Gazeta Wyborcza itp. zareagowała nieprzewidywalnie?
Przecież to NAD-PRAWDA o KRK! [taka prawda w tytule pisanym cyrylicą ;-) ]

Sukces rodzi sukces.  Ja nie wierzę że ochoczy naśladowcy będą kręcić
"szokujące" filmy _tylko_ o KRK.  W ramach serii reklamowanej podobnymi
mechanizmami czekam w pierwszym rzucie np. na film z "całą prawdą" o
pedofilii "Wielkiego Artysty" (ocalałego z Holocaustu) i wielkiej armii
jego zażartych obrońców.  Można jeszcze nakręcić filmy o Waiter-Gate
i "bardzo antypolski" film o _wypadku lotniczym_ w Smoleńsku.
--
A. Filip

Data: 2018-09-30 08:14:19
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wiesz, kim są ci nawiedzeni górale?

Data: 2018-09-30 08:43:43
Autor: A. Filip
[...]

Samochód bez hamulców jedzie szybko.  Aż tak szybki postęp jest twoim celem?

--
A. Filip

Data: 2018-09-29 23:53:06
Autor: japanizer
On Sunday, September 30, 2018 at 8:43:48 AM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]
>
> zacofanych ludzi prawda w oczy kole. Samochód bez hamulców jedzie szybko.  Aż tak szybki postęp jest twoim celem?

http://wyborcza.pl/andrzejrysuje/178645401/Andrzej+Rysuje+%7C+GAJOS/p

hue hue hue

Data: 2018-10-01 10:32:10
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

A ciebie dziwi że reakcje na ten film znaczących części społeczeństwa są
"całkiem różne"?

reakcje są jednoznacznie pozytywne
inne reakcje mają tylko ci co filmu nie widzieli

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-01 11:01:30
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:grm3rdt290km4fcthm5h7c8tbs9ha5h8444ax.com...
[...]

Kwiczenie PiS-owskich oszołomów POkazuje jednoznacznie: PRAWDA BOLI!

--
Pajdak

Data: 2018-10-01 11:27:26
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
[...]

A jakie kwiki przebrzydłych kapitalistycznych krwiopijców wywoływała
uderzeniowa prawda z gazety ??????!  ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-01 03:04:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 11:27:28 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

A jakie kwiki przebrzydłych kapitalistycznych krwiopijców wywoływała
uderzeniowa prawda z gazety ??????!  ;-)

Masz pełną rację: https://wpolityce.pl/polityka/414545-czy-smarzowskiego-martwi-kosciol-skadze-to-obsesja

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/414518-tanie-sztuczki-dziennikarza-bankructwo-przez-zakaz-kleru
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/414511-paskudny-atak-srody-feministka-zachwycona-klerem
https://niezalezna.pl/238484-jak-polaczyc-sukces-siatkarzy-z-klerem-stuhr-zna-odpowiedz-zenujacy-wpis-aktora
http://telewizjarepublika.pl/oto-owsiak-obejrzal-quotklerquot-i-powiedzial,70736.html
https://twitter.com/TomaszSakiewicz/status/1046357409608986624?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1046357409608986624&ref_url=https%3A%2F%2Fnatemat.pl%2F250521%2Ckler-film-widzowie-obrazu-smarzowskiego-zaatakowani-przez-sakiewicza

To urobek z wczoraj i dzisiaj. Tak reklamują, że po prostu nie sposób się oprzeć i trzeba iść do kina.

--
Bruno

Data: 2018-10-01 11:44:21
Autor: Pajdak
pajac  "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Masz coś do POwiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Pajdak

Data: 2018-10-01 12:31:02
Autor: A. Filip
[...]

Ci ciebie skleroza aż tak dopadła że już zapomniałeś że sam dodałeś
kwestie prawdy/"prawdy"?  Udaje współczucie.

--
A. Filip

Data: 2018-10-01 18:44:10
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2f59ftcg6f-ia11@wp.eu...
[...]

Nie pajacuj parobku Nowogrodzkiej.

--
Pajdak

Data: 2018-10-01 19:22:07
Autor: A. Filip
[...]

Ja nie śmiem wątpić w twój monopol na pajacowanie.

--
A. Filip

Data: 2018-10-02 09:06:27
Autor: Pajdak
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
Nie pajacuj parobku Nowogrodzkiej.

Ja nie śmiem wątpić w twój monopol na pajacowanie.

Twoje pajacowanie potwierdzi każdy na pl.soc.prawo.
Uchodzisz tam za super pajaca.

--
Pajdak

Data: 2018-09-29 21:42:30
Autor: Zenek Kapelinder
Dnia Sat, 29 Sep 2018 12:12:06 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Bylem, widzialem. Nie polecam. Porusza drazliwy dla kosciola temat, ale w tak nudny sposob ze nie tylko ja przysypialem.

Kino było wypełnione po brzegi działaczami PO chyba Schetyna im zapłacił
ale jako to POsrańce szybko posnęli a ja do nich dołączyłem. Kiedy się
obudziłem zobaczyłem jestem u siebie i że siedzę  na kiblu. Fajny film
wczoraj widziałem. Momenty byli!

Data: 2018-09-29 22:56:54
Autor: A. Filip
"Kler" zakazany rĂłwnieĹźÁ–¤˘–§zbZ’É.ľç3Ť­Ä }w8ž "reklama bojkotem/zakazem"?]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Bylem, widzialem. Nie polecam. Porusza drazliwy dla kosciola temat,
ale w tak nudny sposob ze nie tylko ja przysypialem.

No i 60% polaków zbojkotuje ten film ale dzięki "reklamie bojkotem"
pozostałe 40% pójdzie dwa razy liczniej :-)

Ja temu filmowi nie wróże sukcesu na miarę "gigantyczny sukces" ale
"przyzwoity sukces (kasowy)" to raczej ma praktycznie zagwarantowany.
"Nieważne czy piszą (w prasie) źle czy dobrze.  Ważne czy nie
przekręcają nazwiska (tytułu filmu)" :-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-29 14:33:14
Autor: Zenek Kapelinder
"Kler" zakazany również w Zakopanem [Jak skuteczna będzie "reklama bojkotem/zakazem"?]
Niech idzie 100% Polakow i drugie tyle obcokrajowcow. Przemysl filmowy ma tylko jeden cel. Zarobic jak najwiecej kasy. W demoludach zostal zmanierowany przez socjalizm ale po Klerze widac ze zaczyna wychodzic z dolka. Na filmie zarobia ci co przy nim pracowali, zarobia dystrybutorzy, zarobia kina, zarobi sprzedawca chrupek i coli, zarobi budzet. I o to chodzi a nie o to ze na ekranie ksiadz miesza w szufladzie z kopertami zeby wydebic jak najwiecej od takich co chca wziac slub a dziewczyna jest w ciazy. Mayer wszedl w kino przypadkowo. Zona mu powiedziala ze widziala swietny interes. Ludzie placili zanim dostali towar.

Data: 2018-10-01 10:31:27
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Bylem, widzialem. Nie polecam. Porusza drazliwy dla kosciola temat, ale w tak nudny sposob ze nie tylko ja przysypialem.

czyli jasne
skoro ruski zenuś nie poleca, to musi to być dobry film

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-01 11:19:58
Autor: Pajdak
"Kler" zakazany również w Zakopanem
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:bqm3rdpprc6b24covav617baktje7n5m774ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Bylem, widzialem. Nie polecam. Porusza drazliwy dla kosciola temat, ale w
tak nudny sposob ze nie tylko ja przysypialem.

czyli jasne
skoro ruski zenuś nie poleca, to musi to być dobry film komuny.

Wierzysz temu psychopacie? W kinie to on był jeszcze za  komuny.
Na kronice filmowej dla egekutywy KP PZPR

--
Pajdak

Data: 2018-10-01 13:34:04
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Lepiej byś sobie sprawił jakiegoś bota, i pisał z różnych kont w tym samym czasie :)

boukun

"Kler" zakazany również w Zakopanem