Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Klęska nadzwyczajnej kasty przed Trybunałem w Luksemburgu. Rzecznik generalny TSUE zmiażdżył argumentację m.in. sędziego Igora Tulei

Data: 2019-09-26 11:50:22
Autor: Lord Donald
[...]

Pytania prejudycjalne sądów w sprawie systemu dyscyplinarnego dla sędziów w Polsce są niedopuszczalne - wynika z opinii rzecznika generalnego Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. O sprawie informuje m.in. portal tvp.info.

,,Jedno z pytań zadał sędzia Igor Tuleya z Sądu Okręgowego w Warszawie. Rozpatrując sprawę karną przesłał on do unijnego Trybunału Sprawiedliwości pytanie dotyczące postępowań dyscyplinarnych wobec sędziów oraz wpływu polityków na ich przebieg" - czytamy na tvp.info. Opinia dotyczy także pytania sądu okręgowego z Łodzi o niezawisłość sędziowską w związku z wprowadzeniem w Polsce systemu dyscyplinarnego wobec sędziów.

Rzecznik generalny TSUE, oceniając pytania, podzielił argumentację polskiego rządu. ,,Wnioski o wydanie orzeczenia w trybie prejudycjalnym, dotyczące krajowych przepisów wprowadzających nowy model postępowania dyscyplinarnego wobec sędziów w Polsce, są niedopuszczalne. (...) Na podstawie informacji przedstawionych w postanowieniach odsyłających można stwierdzić, że sądy odsyłające żywią jedynie subiektywne obawy, które nie urzeczywistniły się w postaci wszczęcia postępowań dyscyplinarnych i pozostają hipotetyczne" - czytamy w uzasadnieniu.

W praktyce TSUE niemal zawsze wydaje wyroki zgodne z opinią rzecznika.

https://centrummedialne.pl/wydarzenia/kleska-nadzwyczajnej-kasty-przed-trybunalem-w-luksemburgu.-rzecznik-generalny-tsue-zmiazdzyl-argumentacje-m.in.-sedziego-igora-tulei?fbclid=IwAR3S89ylOxB0xGs0bxsEBooVnOTfxUWFB5xANvreC3fhv__5bp1jbeGu4N4

Data: 2019-09-26 13:23:38
Autor: Runt
W dniu 2019-09-26 o 11:50, kret Kremla Lord Donald pisze:
Klęska nadzwyczajnej kasty przed Trybunałem w Luksemburgu. Rzecznik generalny TSUE zmiażdżył argumentację m.in. sędziego Igora Tulei

Ty się zdecyduj czy Kali ukraść to dobrze czy Kalemu ukraść to źle! Przecież TSUE jest be!

--
Runt

Data: 2019-09-26 07:17:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 26 września 2019 13:23:30 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
> [...]

Ty się zdecyduj czy Kali ukraść to dobrze czy Kalemu ukraść to źle! Przecież TSUE jest be!

Widać POpadli w niełaskę zbytnią nadgorliwością co POnoć gorsza nawet od Kaczyzmu ;P

Data: 2019-09-26 16:24:00
Autor: Lord Donald
W dniu 26.09.2019 o 13:23, Runt pisze:
[...]

Widzisz srajdaku mam w dupie wasz TSUE, kaczor załatwił to taK, że protokół brytyjski załatwia wszystko, mogą sobie w waszym TSUE naskoczyć. Ale już nawet wasz TSUE nie robi takiego przypału jak twoi POsrańcy, widzą że był by to szczyt idiotyzmu. Sam widzisz, że wasza POsrana szwabska mafia nie ma już nigdzie siły przebicia. Za 3 tygodnie znikną jak bańka mydlana, Polacy pójdą im zasadzić kopa, aż jaja im zsinieją podczas wysokiego lotu. A ty srajdaku do usranej śmierci będziesz u fryca cegły na budowie tachał, a w podzięce za michę zupy jeszcze kichy nastawiał.

Data: 2019-09-26 08:34:57
Autor: Zenek Kapelinder
Klęska nadzwyczajnej kasty przed Trybunałem w Luksemburgu. Rzecznik generalny TSUE zmiażdżył argumentację m.in. sędziego Igora Tulei
Zasadza im kopa a za trzy lata bedziemy lzejsi o 60 miliardow dolarow bo zaplacimy Zydom kase za wojne. Jak by wygrala placforma to tez chcieli by zaplacic ale wtedy istnieje co prawda niewielkie prawdopodobienstwo ze czesc z nich robila by do popsucia sie za dyndadla na latarniach. Zna ktos konto na ktore mozna wplacac datki na rozwoj broni jadrowej w Iranie?

Data: 2019-09-26 22:34:24
Autor: Lord Donald
[...]

Jak na razie przybyło miliardów. Różnego rodzaju mafie, niemieckie lobby wydoiło z nas biliony przez ostatnie ćwierć wieku kiedy to radzili POsrańcy.  Szybciej by się Tusek ułożył z żydami niż PiSuary. Nie tylko dał by im te 60 miliardów ale także oddał kraj za przysłowiową złotówkę i drobną łapówkę w formie dziwek i miski fasoli. PiSuary są bardziej skąpi od żydów. Już powiedzieli i pokazali żydom wała i tyle w temacie, praktycznie koniec dyskusji, żydzi se mogą poszczekać. Podobnie zrobili z PE, Timermansy i reszta szwabskiego lobby szczeka a nikt ich już w Polsce nie słucha, każdy ma to w dupie. Ja nie liczę, że pierdzielną w nich atomówką, bo tylko idiota prowadzi taką politykę jak Koreańczycy. PiSuary pierdolą farmazony, klecholubne oszołomy, ale jak chodzi o kasę bardziej skąpi jak żydzi. W sumie mam w dupie jakie mają poglądy PiSuary, niech se włażą klechom w dupę. Dopóki dbają o kraj i o gospodarkę to są dobrzy dla naszego kraju. Nie oczekuję, że tan kto pilnuje naszej kasy i naszej gospodarki okaże się lewackim internacjonalistą lub jak POsrańcy się nazywają obywatelem Europy. Mam gdzieś czy pedały zaczną rodzić dzieci, czy kurwy będą skrobać za naszą kasę. Mnie interesuje kraj, bo muszę tu żyć, pracować, myśleć o przyszłości moich dzieci i zabezpieczeniu moich dziadków. Ten co pilnuje naszej kasy to ma być skąpym nacjonalistą tak jak PiSuary. Jak pies ogrodnika, sam nie weźmie drugiemu nie da. Tacy są właśnie PiSuary, dlatego wygrywają, a Polakom żyje się lepiej. Skończyło się POsrane rozdawnictwo, rozdawanie kasy kolesiom, mafiom zagranicznym i szwabskiemu lobby. Teraz ci co za POsrańców korzystali, łupili nasz kraj dlatego drą tak ryja są nimi, aby było jak było kiedyś. Kiedy fryc łupił nasz kraj, a Polak był tam jedynie niewolnikiem tania siłą roboczą. A skoro złodziej i oszuści co łupili nasz kraj przez ćwierć wieku drą ryja to znaczy, że dla nas jest dobrze. Na taki rząd czekaliśmy i taki wybieramy.

Data: 2019-09-26 15:05:53
Autor: Jacek Bialy
Klęska nadzwyczajnej kasty przed Trybunałem w Luksemburgu. Rzecznik generalny TSUE zmiażdżył argumentację m.in. sędziego Igora Tulei
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Podpisuję się.
JB

Data: 2019-09-27 07:58:49
Autor: Runt
W dniu 2019-09-26 o 22:34, sowiecki oszołom Lord Donald pisze:

Jak na razie przybyło miliardów. Różnego rodzaju mafie, niemieckie lobby wydoiło z nas biliony przez ostatnie ćwierć wieku kiedy to radzili POsrańcy.

PO rządziło przez "ostatnie ćwierć wieku"? Masz coś z łbem dziadzia?

https://wiadomosci.onet.pl/polityczne-podsumowanie-najwazniejszych-wydarzen-25-lat/01ke5

"W ciągu 25 lat Polska miała 15 rządów, osiem kadencji parlamentarnych, czterech prezydentów, trzy razy odbyły się przedterminowe wybory do Sejmu i Senatu."

PO rządziła przez 8 lat, na koniec kadencji inflacja wynosiła ok 0%.

PiS rządził 2005-07 by sromotnie dać ciała. Obecnie za ich rządów inflacja wynosi >4% i pnie się ostro w górę. Pójdziecie na taczki!

--
Runt