Klęską skończył się start PiS-owców.

Data: 2010-12-07 08:07:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Klęską skończył się start PiS-owców.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:idklri$rfn$1inews.gazeta.pl...
Wyborcy nie chcieli posłów w samorządach. Z 55 parlamentarzystów mandaty zdobyło tylko 14, głównie z PO. Klęską skończył się start PiS-owców.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8778010,Pogonili_poslow.html#ixzz17PG8ddbr

Pisiaczki nie w ciemię bici. Widzą, co się dzieje. Widzą jak prezes prowadzi na zatracenie i chcieli zabezpieczyć swój byt na następne 4 lata. A tu spotkała ich niespodzianka. Nie chcą ich w samorządach. Pozostał im rok na znalezienie jakieś lukratywnej posadki. Dupochrona. Myślę, że nie będą mieli zbyt dużych klopotów. Wszak należą do nomenklatury.

Klęską skończył się start PiS-owców.