Kleszcze

Data: 2016-08-29 12:39:40
Autor: Bolko
Kleszcze
Jestem tu nowy wiec sorry czasami za głupie pytania.
W tym roku zaczeliśmy z rodziną "ostre" chodzenie.

Efekt
Ja: 1 kleszcz
żona: 0
syn nr 1: 1
syn nr 2: 5 a może 6.
Już się przyzwyczailiśmy i nie robimy paniki.
Tylko penceta i wyciągamy gada.

Ale szczerzonego Pan Bóg szczerze.
Wczoraj byliśmy w lesie i dopiero dzisiaj wieczorem syn nr 1 mówi popatrz co ma syn nr2.
Jak by nie jego spostrzegawczość to syn chodziłby pewnie dłużej.
A to myślę że już jest problem.

I mam takie pytanie:

Macie jakiś pomysł na kleszcze
Bo wychodzi na to że młodszego kleszcze lubią:(.
Wychodzi na to że środki przeciw kleszczowe na młodszego nie działają.

Data: 2016-08-30 09:18:55
Autor: Olin
Kleszcze
Dnia Mon, 29 Aug 2016 12:39:40 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

Macie jakiś pomysł na kleszcze

Pozostaje chyba tylko żarliwa modlitwa.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-08-30 12:00:50
Autor: Zbynek Ltd.
Kleszcze
Olin napisał(a) :
Dnia Mon, 29 Aug 2016 12:39:40 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

Macie jakiś pomysł na kleszcze

Pozostaje chyba tylko żarliwa modlitwa.

Można też na nie się szczerzyć.

Bolko, jakie środki nie działają, jak aplikowane i w jakich ilościach?

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-08-30 10:12:39
Autor: atm
Kleszcze

Macie jakiś pomysł na kleszcze
Bo wychodzi na to że młodszego kleszcze lubią:(.
Wychodzi na to że środki przeciw kleszczowe na młodszego nie działają.

W kazdym razie badz czujny na pierwsze efekty boreliozy: rumien wedrujacy itd.

Data: 2016-09-01 00:13:44
Autor: Maseł
Kleszcze
W dniu 2016-08-29 o 21:39, Bolko pisze:
[...]

1 - pewnie starszy - wiec bierz w gory
2 - pewnie mlodszy, to masz na niego 500+ - masz wiec za co zabierac go
na miasto :-)

Nie wiem jak bardzo kochacie 1 :-) , ale 2 to bym zafundowal:
http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakazne/szczepienie-przeciwko-kleszczowemu-zapaleniu-mozgu_41251.html

Pozdro

Maseł

Data: 2016-09-01 10:20:31
Autor: atm
Kleszcze

Nie wiem jak bardzo kochacie 1 :-) , ale 2 to bym zafundowal:
http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakazne/szczepienie-przeciwko-kleszczowemu-zapaleniu-mozgu_41251.html

Jesli gosc mieszka na Mazurach, na borelioze jednak nie ma szczepionki dlatego wazna jest czujnosc.

Data: 2016-09-02 11:50:47
Autor: Bolko
Kleszcze
W dniu czwartek, 1 września 2016 10:20:34 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> [...]

Jesli gosc mieszka na Mazurach, na borelioze jednak nie ma szczepionki dlatego wazna jest czujnosc.

W Krakowie,
I faktycznie masz racje nie ma szczepionki.
Preparaty były różne.
Zawsze chodzimy w czwórkę i to nr 2 ma rekord w zbieraniu kleszczy.
Jakoś go lubią :)

Data: 2016-09-02 23:09:55
Autor: atm
Kleszcze

[...]

Przy boreliozie sprawa teoretycznie prosta, przynajmniej zaraz po wystapieniu pierwszych objawow: antybiotyk i po zawodach. Jesli sie jednak ten etap przegapi to robi sie nieciekawie.

Data: 2016-09-04 22:11:56
Autor: Pieszy
Kleszcze

Użytkownik "atm"  napisał

Przy boreliozie sprawa teoretycznie prosta, przynajmniej zaraz po wystapieniu pierwszych objawow: antybiotyk i po zawodach. Jesli sie jednak ten etap przegapi to robi sie nieciekawie.

Chyba nie jeden antybiotyk a po zawodach to jest za dobrych pare miesięcy,
plus konsekwencje uzycia pełnego spektrum antybiotyków.
Tak przynajmniej leczono parę lat temu.

pozdrawiam

pieszy

Data: 2016-09-04 22:25:50
Autor: atm
Kleszcze
On 04.09.2016 22:11, Pieszy wrote:

Użytkownik "atm"  napisał

[...]

Z 5-6 lat temu dostalem jedna lub trzy tabletki i po zawodach, przy nastepnym podejrzeniu boreliozy dostalem juz inny antybiotyk i tam bylo troche wiecej, moze z 10 tabletek.

Data: 2016-09-08 14:02:45
Autor: Bartosz Mierzwiak
Kleszcze
On Fri, 2 Sep 2016 23:09:55 +0200, atm <_@vp.pl> wrote(a):
[...]

Z tego co wiem, pierwsze stadium boreliozy może przebiegać bezobjawowo.

B.

Data: 2016-09-08 14:37:15
Autor: atm
Kleszcze
On 08.09.2016 14:02, Bartosz Mierzwiak wrote:
[...]

Tez tak moze byc, zalezy od pacjenta. Wtedy jest juz trudna sprawa.

Kleszcze