Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości

Data: 2012-05-02 21:19:02
Autor: Przemysław W
Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości
Edmund Klich nie zmienił zdania i w swojej książce "Moja czarna skrzynka" podtrzymuje opinię, że gen. Andrzej Błasik był w kabinie prezydenckiego Tu-154M, który rozbił się pod Smoleńskiem. "Z całą pewnością. Potwierdziła to komisja Millera. Człowiek, który odczytał głos generała, nie miał żadnych wątpliwości. W tej sprawie nie było dyskusji. Wiem, kto to był. Proszę nawet o to nie pytać. Nie powiem" - zastrzega.

"Moja czarna skrzynka" to książka napisana przez Edmunda Klicha i Michała Krzymowskiego, w której polski akredytowany przy MAK ujawnia kulisy badania katastrofy smoleńskiej. Ukazała się ona nakładem wydawnictwa Czerwone i Czarne.

Opinia na temat zawartości czarnych skrzynek Tu-154M przygotowana przez Instytutu Ekspertyz Sądowych im. Jana Sehna z Krakowa nie potwierdziła, że wśród nagranych w kokpicie głosów jest także ten należący do gen. Błasika.

Wcześniej, o obecności dowódcy Sił Powietrznych w swoich raportach pisał zarówno MAK, jak i komisja Jerzego Millera. Informację tę, jako pierwszy, ujawnił w maju 2010 roku właśnie Edmund Klich.

Dopytywany przez Michała Krzymowskiego, dlaczego nie chce ujawnić nazwiska tej osoby przyznaje, że ten człowiek uczciwie wykonał swoją robotę i zrobił to w dobrej wierze. "Nie będę go wystawiać na żer ludziom szukającym za wszelką cenę sensacji. Szkoda mi go" - argumentuje.

"A zastanawiał się pan, co by media z nim zrobiły? Skopałyby go tak, jak skopały mnie. Tylko że ja już się przyzwyczaiłem, z każdym atakiem mediów narastała mi coraz grubsza skóra. A ten człowiek ma cieniutką. Wytoczyliby przeciwko niemu armaty, mógłby się załamać" - mówi dalej.

Edmund Klich jest przekonany, że gen. Błasik nie tylko pojawił się w kabinie prezydenckiego Tupolewa, ale przebywał tam aż do samego końca tego tragicznego lotu. "To samo stwierdził zespół Millera, w którym było trzydziestu czterech specjalistów i wszyscy się zgodzili z takimi ustaleniami MAK-u. Nikt przecież nie zgłosił w żadnej sprawie zdania odrębnego" - zauważa.

"Jego ciało zostało znalezione w sektorze, w którym był kokpit. Poza tym miał obrażenia typowe dla osoby, która w chwili zderzenia była w kabinie" - przypomina. Jednocześnie podkreśla on, że ujawnienie tej informacji w programie "Teraz my!" w TVN 24 było z jego strony błędem.

"To na pewno był mój błąd. Bardzo żałuję, że powiedziałem to wtedy, szczególnie ze względu na odczucia rodzin" - zaznacza. Ujawnia również, że protestował przeciwko umieszczeniu w raprorcie przygotowanym przez MAK informacji o tym, że generał Błasik był pod wpływem alkoholu.

"Protestowałem przeciw umieszczeniu zapisu dotyczącego gen. Błasika. Powiedziałem Morozowowi, że on był pasażerem i ta informacja nie ma znaczenia dla katastrofy, nie powinno jej być w raporcie. Morozow na to, że ma znaczenie, bo gen. Błasik wszedł do kabiny, a był przełożonym pilotów" - czytamy w książce "Moja czarna skrzynka"

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/klich-czlowiek-ktory-odczytal-glos-generala-blasik,1,5118128,wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-02 12:46:37
Autor: brat_olin
PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

[...]

To byl inz. Lasek od pancernej brzozy.
--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-02 20:24:38
Autor: Obserwator
Kim jest inz. Lasek (ekspert od pancernej brzozy) ?
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
To byl inz. Lasek od pancernej brzozy.

Wyszukiwarka nie dala zadnych rezultatow:))Kupil dyplom na bazarze ?

http://www.bip.pw.edu.pl/content/advancedsearch?SearchText=Maciej+Lasek&sz=0

Data: 2012-05-02 13:57:29
Autor: brat_olin
Kim jest inz. Lasek (ekspert od pancernej brzozy) ?
On 2 Maj, 22:24, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> To byl inz. Lasek od pancernej brzozy.

Wyszukiwarka nie dala zadnych rezultatow:))Kupil dyplom na bazarze ?

http://www.bip.pw.edu.pl/content/advancedsearch?SearchText=Maciej+Las....

Ooops, Stokrotka do niego per doktorze sie zwracala..
http://media.wp.pl/kat,1022939,wid,14436395,wiadomosc.html
Moze faktycznie doktor, i nie medycyny?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-02 21:43:05
Autor: Obserwator
wrote:
> [...]
..

Ooops, Stokrotka do niego per doktorze sie zwracala..

W bazie Politechniki nie mozna go znalezc. Probowalem znalezc jego prace
doktorancka - nie mozna jej rowniez odnalezc.  Wprost podaje taki jego zyciorys:

http://ludzie.wprost.pl/sylwetka/Maciej-Lasek/

Co ciekawe :

*W latach 2008-2011 był biegłym powołanym przez prokuraturę wojskową w sprawie
wyjaśnienia przyczyn i okoliczności wypadku samolotu CASA C-295M.(sic!)

Na tej stronie ktos opublikowal wynik przeszukania wszytkich dostepnych
baz danych:

http://niepoprawni.pl/blog/3947/hochsztapler-za-nasze-pieniadze

* Otóż zadałem sobie odrobinę trudu i przejrzałem ogólnie dostępne na
Internecie akademickie bazy danych. Sześć największych na świecie baz
bibliotecznych, tj. ScienceDirect, Wiley Online Library, SpringerLink,
IngentaConnect, EBSCOhost (Academic Search Complete) oraz Informaworld,
oferujących dostęp do circa 30 milionów artykułów naukowych, podaje zero
publikacji w czasopismach naukowych autorstwa dr inż. Macieja Laska. Baza
danych Engineering Village (raporty, konferencje) podaje dodatkowo 4 - słownie
"cztery" - opracowania techniczne prezentowane na konferencjach w latach
1992-2008, gdzie dr inż. Maciej Lasek figuruje jako współautor.*

Data: 2012-05-02 15:04:03
Autor: brat_olin
Kim jest inz. Lasek (ekspert od pancernej brzozy) ?
On 2 Maj, 23:43, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

"cztery" - opracowania techniczne prezentowane na konferencjach w latach
1992-2008, gdzie dr inż. Maciej Lasek figuruje jako współautor.*

W najszerszej bazie naukowej, Web of Science, do ktorej mam dostep,
jest to:

1.
 Title: HIERARCHICAL STRUCTURES OF FUZZY RATINGS IN THE ANALYSIS OF
STRATEGIC GOALS OF ENTERPRISES
Author(s): LASEK M
Source: FUZZY SETS AND SYSTEMS  Volume: 50   Issue: 2   Pages:
127-134   DOI: 10.1016/0165-0114(92)90211-L   Published: SEP 10 1992
Times Cited: 8 (from Web of Science)
  [ View abstract ] [ Hide abstract ]
 2.
 Title: NEGLIGENT HIRING AND DEFAMATION - AREAS OF LIABILITY RELATED
TO PREEMPLOYMENT INQUIRIES
Author(s): RYAN AM; LASEK M
Source: PERSONNEL PSYCHOLOGY  Volume: 44   Issue: 2   Pages: 293-319
Published: SUM 1991
Times Cited: 11 (from Web of Science)
 3.
 Title: ELEMENTS OF THERMODYNAMICS
Author(s): LASEK MA
Source: REVUE INTERNATIONALE DES HAUTES TEMPERATURES ET DES
REFRACTAIRES  Issue: 1   Pages: 162-&   Published: 1972
Times Cited: 0 (from Web of Science)

Nie wiem jednak, czy ten M. Lasek to nasz ekspert od pancernej
brzozy.  W kazdym razie nie jest to imponujacy dorobek.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-02 22:27:11
Autor: Obserwator
[...]

to jest jego publikacja.

[...]

 to jest publikacja kobiety z psychologii, Marii Lasek:))

Urodzil sie w 1967r, publikacja jest z 1972 - napisal ja w wieku 5 lat?:))

Nie wiem jednak, czy ten M. Lasek to nasz ekspert od pancernej
brzozy.  W kazdym razie nie jest to imponujacy dorobek.

:)))

Data: 2012-05-03 00:19:19
Autor: jendyk
Kim jest inz. Lasek (ekspert od pancernej brzozy) ?
Odrobina trudu to za malo. Jak mowia "nie jednemu psu Burek". Publikacje ktore wyszukales to nie ten M Lasek. uzupelniam je o info kto wypocil publikacje ktore wyszukales. Pod M Lasek moze kryc sie wiele roznych osob. Wystarczy tylko poszukac.

brat_olin wrote:

* Otóż zadałem sobie odrobinę trudu i przejrzałem ogólnie dostępne na
Internecie akademickie bazy danych. .......................ciach
[...]

nr 1 napisany zostal przez prof.dr Miroslawa Lasek z UW

[...]

nr 2 napisany przez Marja Lasek

[...]

nr 3 Jezeli wierzyc ze urodzil sie w roku 1967 (jak podaje: http://ludzie.wprost.pl/
sylwetka/Maciej-Lasek/) to sadzac z powyzszego nr 3 linijka 4 gdzie
jest napisane "Published: 1972" on byl/jest geniuszem
publikujac artykul w Elementach Termy w roku 1972 czyli w wieku
lat 5 (pieciu). Czyli albo geniusz albo to nie ten M Lasek

Ponizej publikacje (nie wiem czy mial ich wiecej, te akurat wpadly mi w oko) M Lasek o ktorym mowa:

[9] Lasek M, Pietrucha J and Sibilski K. Micro air vehi-cle maneuvers as a control problem of flexible flap-ping wings, AIAA Paper No. 2002-0526, 2002.

[10] Lasek M, Pietrucha J, Sibilski K and Złocka M. Analogies between rotary and flapping wings from control theory point of view. AIAA Paper No. 2001-4002, 2001.

23rd Congress of International Council of the Aeronautical Sciences, 8-13 September, 2002, Toronto, Canada
Paper ICAS 2002-5.5.3 A STUDY OF FLIGHT DYNAMICS AND AUTOMATIC CONTROL OF AN ANIMALOPTER

M. Lasek (1), J. Pietrucha (1), K. Sibilski (2), M. Zlocka (1)
(1) Warsaw University of Technology, Poland; (2) Air Force Institute of Technology, Poland

Data: 2012-05-02 22:04:52
Autor: Obserwator
KLAMSTWA MACIEJA LASKA
Data: 2012-05-03 07:47:24
Autor: Przemysław W
Kim jest inz. Lasek (ekspert od pancernej brzozy) ?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

W bazie Politechniki nie mozna go znalezc. Probowalem znalezc jego prace
doktorancka - nie mozna jej rowniez odnalezc.

A magistrancka jest?

Przemek

Data: 2012-05-02 21:54:47
Autor: Przemysław W

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ea6a01db-9229-4706-afbc-8d170c928831t16g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

Dobrze, że nie psychiczny Antek spier......cy spod Smoleńska z pełnymi gaciami.

Przemek

Data: 2012-05-02 13:15:39
Autor: matador
On 2 Maj, 21:19, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

czytamy w książce "Moja czarna skrzynka"

Coś się wam Kawecki popierdoliło z datami na tej Czerskiej.
Jutro jest TRZECI a nie DZIESIĄTY maja. Jakiego kalendarza używacie?

matador.

Data: 2012-05-02 22:23:43
Autor: Przemysław W
Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał

Coś się wam Kawecki popierdoliło z datami na tej Czerskiej.
Jutro jest TRZECI a nie DZIESIĄTY maja. Jakiego kalendarza używacie?

Gdzie napisałem, że jest dziesiąty?

Przemek

Data: 2012-05-02 19:30:50
Autor: Obserwator
Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości
 to co pisze Klich, jest gowno warte. Trzeba zrobic porzadne, sledztwo, tak
jak to sie robi w cywilizowanych panstwach. Kropka.Nie ma zadnej dyskusji.

Data: 2012-05-02 13:24:30
Autor: matador
Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości
On 2 Maj, 21:30, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
 to co pisze Klich, jest gowno warte. Trzeba zrobic porzadne, sledztwo, tak
jak to sie robi w cywilizowanych panstwach. Kropka.Nie ma zadnej dyskusji..

Kawecki się pluje bo:

http://www.cleveland.com/science/index.ssf/2012/04/university_of_akron_engineerin.html
http://wpolityce.pl/wydarzenia/27782-amerykanski-portal-o-watpliwosciach-wokol-1004-prof-binienda-powszechnie-szanowany-ekspert-czesto-pracuje-dla-nasa

Czerska nie może tego zostawić bez "komentarza" ;-)

matador.

Data: 2012-05-02 20:40:57
Autor: Obserwator
Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):
Kawecki sie pluje bo:

[...]

Czerska nie moze tego zostawic bez "komentarza" ;-)

znam ten tekst. mkarwan go wczoraj zamiescil na tej grupie, ale nikt z funkcyjnych trolli go nie skomentowal Udawali, ze go nie widza.

 Za to dzisiaj juz michniki komentuja, po nieprzespanej nocy:))

Data: 2012-05-02 21:33:08
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

 to co pisze Klich, jest gowno warte.

Nam nie wolno waszych obrażać, ale tobie wolno naszych?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-04 21:26:28
Autor: pluton
[...]

Nawet najporzadniejsze sledztwo oze wykazac tylko 2 rzeczy:
1) albo ten pijany zupak byl w kabinie idiotow
2) albo ten pijany zupak ciagnal druta zwierzchnikowi

I wynika z tego gowno przecinek zero kropka null.

Nullification

Klich: Człowiek, który odczytał głos generała Błasika nie miał żadnych wątpliwości