Klich: Wiem wiecej, niz moge powiedziec...

Data: 2010-04-12 11:56:02
Autor: Marek
Klich: Wiem wiecej, niz moge powiedziec...
....na temat przyczyn katastrofy.

CO ONI PRZED NAMI UKRYWAJA !!!!  ????

Data: 2010-04-12 21:31:57
Autor: matusm
Klich: Wiem wiecej, niz moge powiedziec...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f63a557b-336d-4eb6-a212-4820da78d306y14g2000yqm.googlegroups.com...

--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2010-04-12 22:29:55
Autor: ColgatesBilly
"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:f63a557b-336d-4eb6-a212-4820da78d306y14g2000yqm.googlegroups.com...
...na temat przyczyn katastrofy.

CO ONI PRZED NAMI UKRYWAJA !!!!  ????

Ja tam wiem...
Prawde!

Kol

Data: 2010-04-13 08:50:57
Autor: cirrus
Klich: Wiem wiecej, niz moge powiedziec...
Uzytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisal w wiadomosci news:BxKwn.9207$4c4.7926uutiset.elisa.fi...
[...]

Widocznie nie jest to prawda dla debili.

--
stevep

Klich: Wiem wiecej, niz moge powiedziec...