Klich do dymisji.

Data: 2010-04-30 19:02:32
Autor: azot
Klich do dymisji.
A jeszcze wczoraj mówił, ze nie wiedział o wyjeŒdzie dowódców do Katynia.
A wiedział. I nawet podpisał zgodê.
http://www.dziennik.pl/polityka/article598284/Wyjazd_dowodcow_do_Katynia_Klich_wiedzial.html

azot

Data: 2010-04-30 10:58:04
Autor: Antenka
Klich do dymisji.
On 30 Kwi, 19:02, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
A jeszcze wczoraj mówił, ze nie wiedział o wyjeŒdzie dowódców do Katynia.
A wiedział. I nawet podpisał zgodê.http://www.dziennik.pl/polityka/article598284/Wyjazd_dowodcow_do_Katy...

azot

Czyli wysłał ich na pewn± ¶mieræ :-((. Klich podaj siê do dymisji!!!

Antenka

"Jeszcze Polska nie zginêła póki my żyjemy!"

Data: 2010-04-30 19:26:28
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 19:02, azot pisze:
A jeszcze wczoraj mĂłwiÂł, ze nie wiedziaÂł o wyjeÂŒdzie dowĂłdcĂłw do Katynia.
A wiedziaÂł. I nawet podpisaÂł zgodĂȘ.

StrugaƂ wariata. Dobrze wie jak to robić.

Data: 2010-04-30 19:37:39
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb12c7$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-30 19:02, azot pisze:
A jeszcze wczoraj mówi3, ze nie wiedzia3 o wyje?dzie dowódców do Katynia.
A wiedzia3. I nawet podpisa3 zgode.

Strugał wariata. Dobrze wie jak to robiæ.

Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.

azot

Data: 2010-04-30 10:59:04
Autor: Antenka
Klich do dymisji.
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej..<

W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Antenka

Data: 2010-04-30 20:33:25
Autor: Lorn
Klich do dymisji.
Antenka pisze:
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.<

W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Zaprosił LK... Klich nie ma nic do gadania. :>

Data: 2010-04-30 20:40:12
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 20:33, Lorn pisze:
W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Zaprosił LK... Klich nie ma nic do gadania.

Cóż za obrona jednego z głównych winowajców katastrofy. Ale cóż siê
dziwiæ kompletny brak kompetencji, podobnie jak u Donka, do sprawowania
urzêdu tłumaczy wszystko. :]

Data: 2010-04-30 20:43:10
Autor: Andrzej Adam Filip
Klich do dymisji.
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
Antenka pisze:
Szkoda,ĆŒe nie poleciaƂ , tak jak zamierzaƂ. ByƂoby sprawiedliwiej.<

W to miejsce wsadziƂ do samolotu generaƂów.

ZaprosiƂ LK... Klich nie ma nic do gadania. :>

Jakby się uparƂ toby miaƂ. Jako minister obrony narodowej (wojny) wybraƂ
(za) Ƃatwą drogę. Za chodzenie na Ƃatwiznę w koƄcu się pƂaci.

Klich jest *teĆŒ* odpowiedzialny za to ĆŒe piątka najwyĆŒszych generaƂów
wsiadƂa do jednego samolotu. Tylko ĆŒe odpowiadają za to rĂłwnieĆŒ
prezydent Lech KaczyƄski oraz sami generaƂowie. Czy Polska potrzebuje takich generaƂów którzy "nie potrafią się
*sami* domyƛleć" (albo nie chcą okazać) oraz "postawić się" *kiedy wypada*? Ć»e o ministrach wojny nie wspomnę.

--
Andrzej Adam Filip : ƚwiat jaki jest kaĆŒdy widzi (inaczej).
Pasuje jak kij do dupy.

Data: 2010-04-30 21:06:18
Autor: Lorn
Klich do dymisji.
Antenka pisze:
Szkoda,ĆŒe nie poleciaƂ , tak jak zamierzaƂ. ByƂoby sprawiedliwiej.<
W to miejsce wsadziƂ do samolotu generaƂów.
ZaprosiƂ LK... Klich nie ma nic do gadania. :>

Jakby się uparƂ toby miaƂ.

MógƂ wywoƂać kolejny konflikt. :>

Jako minister obrony narodowej (wojny) wybraƂ
(za) Ƃatwą drogę. Za chodzenie na Ƃatwiznę w koƄcu się pƂaci.

ZapoznaƂeƛ się z konstytucją RP? polecam art.134 :>

Klich jest *teĆŒ* odpowiedzialny za to ĆŒe piątka najwyĆŒszych generaƂów
wsiadƂa do jednego samolotu. Tylko ĆŒe odpowiadają za to rĂłwnieĆŒ
prezydent Lech KaczyƄski oraz sami generaƂowie.

Klich podpisaƂ zgodę dotyczącą wyjazdu. LK jako zwierzchnik siƂ zbrojnych, a jak wiemy *podkreƛlaƂ* to wielokrotnie... ZaprosiƂ ich na kurs w jedną stronę. Klich jako *cywilny* nadzorca siƂ zbrojnych nie ma wpƂywu na zaproszenie zwierzchnika tychĆŒe siƂ kogo zaprasza na pokƂad samolotu.

Czy Polska potrzebuje takich generaƂów którzy "nie potrafią się
*sami* domyƛleć" (albo nie chcą okazać) oraz "postawić się" *kiedy wypada*? Ć»e o ministrach wojny nie wspomnę.

Gwiazdki generalskie teĆŒ do czegoƛ zobowiązują. :>

Data: 2010-05-01 08:21:13
Autor: cirrus
Klich do dymisji.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5c020725-1970-49d5-b9b2-7a50e152fe48e1g2000yqe.googlegroups.com...
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.<
W to miejsce wsadził do samolotu generałów.
Antenka

Wbrew najwyższemu zwierzchnikowi sił zbrojnych?

--
stevep

Data: 2010-04-30 19:39:27
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 19:37, azot pisze:
StrugaÂł wariata. Dobrze wie jak to robiĂŠ.
Szkoda,Âże nie poleciaÂł , tak jak zamierzaÂł. ByÂłoby sprawiedliwiej.

MoĆŒe miaƂ przeczucia co do lotu ?

Data: 2010-04-30 19:44:00
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb15d2$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-30 19:37, azot pisze:
Struga3 wariata. Dobrze wie jak to robia.
Szkoda,?e nie polecia3 , tak jak zamierza3. By3oby sprawiedliwiej.

Może miał przeczucia co do lotu ?

"Przeczucia"?  Schetyna też miał.

wiatrak

Data: 2010-04-30 19:48:00
Autor: boukun
Klich do dymisji.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf4sv$nru$1news.task.gda.pl...

[...]

Schetyna po prostu nie chciał lecieæ z wariatem...

boukun

Data: 2010-04-30 19:52:06
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf56s$i8s$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mówisz o Klichu? A kiedy¶ był psychiatr±. Czy to, że stał siê wariatem to w jego przypadku  choroba zawodowa?

azot

Data: 2010-04-30 20:00:21
Autor: boukun
Klich do dymisji.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf5c5$pif$1news.task.gda.pl...

[...]

Wariat poległ  w samobójczym locie i psychol zabrał ze sob± ok. 100 wartosciowych ludzi...

boukun

Data: 2010-04-30 20:02:30
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 20:00, boukun pisze:
Wariat poległ  w samobójczym locie i psychol zabrał ze sob± ok. 100
wartosciowych ludzi.

Czyli psychiatra kieruj±cy, o zgrozo, MON-em trafnie przewidział, żeby
nie zabieraæ siê w ten lot. Szkoda jednak, że nie ostrzegł lec±cych vip-ów.

Data: 2010-04-30 20:50:12
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb1b39$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
Czyli psychiatra kieruj±cy, o zgrozo, MON-em trafnie przewidział, żeby
nie zabieraæ siê w ten lot. Szkoda jednak, że nie ostrzegł lec±cych vip-ów.

Dzi¶ gadali dużo w tefałenie o tym , ze krawiec nadzorował duże budowy  nie maj±c ku temu kwalifikacji. Byli zbulwersowani.
 A jakie kwalifikacje do kierowania MON-em ma psychiatra?
Chyba, że MON to dom wariatów? To KLich chyba robi tam za Napoleona.

azot

Data: 2010-04-30 20:05:16
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf5u2$7nu$1mx1.internetia.pl...

 zabrał ze sob± ok. 100 wartosciowych ludzi...

Już wiem czemu nie zabrał ciebie :}

azot

Data: 2010-05-01 10:05:59
Autor: _heźsk_
Klich do dymisji.
On Fri, 30 Apr 2010 19:44:00 +0200, "azot" <afriko@gazeta.pl> wrote:

> Może miał przeczucia co do lotu ?

"Przeczucia"?  Schetyna też miał.

 jaroslaw kaczynski tez mial?

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 22:36:18
Autor: kujawiak
Klich do dymisji.

Struga3 wariata. Dobrze wie jak to robia.
Szkoda,?e nie polecia3 , tak jak zamierza3. By3oby sprawiedliwiej.

Może miał przeczucia co do lotu ?

przeczucia to jarek miał...

Data: 2010-04-30 20:32:21
Autor: Lorn
Klich do dymisji.
azot pisze:
[...]

Identycznie jak kilka postów niżej:
No zobacz jaki ten ¶wiat niesprawiedliwy... :> Dlaczego nikt nie wspomniał o wcze¶niejszych wizytach w Katyniu Šp. LK? :> Możesz mi przypomnieæ ile razy i kiedy tam bywał? :>

Data: 2010-04-30 19:30:49
Autor: boukun
Klich do dymisji.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf2f6$g6j$1news.task.gda.pl...
[...]

Miał siê z psychopat± kaczorem biæ?

boukun

Data: 2010-04-30 19:36:28
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 19:30, boukun pisze:
Miał siê z psychopat± kaczorem biæ?

Lepiej gładko skłamaæ.

Data: 2010-04-30 19:48:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAƁ?]
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
UĆŒytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisaƂ w wiadomoƛci
A jeszcze wczoraj mĂłwiƂ, ze nie wiedziaƂ o wyjeĆșdzie dowĂłdcĂłw do Katynia.
A wiedziaƂ. I nawet podpisaƂ zgodę.
http://www.dziennik.pl/polityka/article598284/Wyjazd_dowodcow_do_Katynia_Klich_wiedzial.html

MiaƂ się z psychopatą kaczorem bić?

MiaƂ "rzadziej "zmieniać wersje"/"znacząco doprecyzowywać"?

Bo na razie wygląda ĆŒe minister wojny jest a generaƂowie byli zaraĆŒenie
"niedomyƛlnoƛcią" jak u Tuska (jako wnuka). Czy to moĆŒe byƂo waĆŒne
kryterium ich wyboru (ĆŒeby nie "odstawali")?

--
Andrzej Adam Filip : ƚwiat jaki jest kaĆŒdy widzi (inaczej).
PodrĂłĆŒ o dƂugoƛci tysiąca mil rozpoczyna się od pojedynczego kroku.

Data: 2010-04-30 19:52:20
Autor: boukun
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAƁ?]

UĆŒytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:l9pnf1ct08+A4U@joe.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

Rodziny polegƂych generaƂów mogą mieć pretensje do wodza. leciaƂ na lot samobójczy i przy okazji 100 wartoƛciowych ludzi zabraƂ na tamten ƛwiat...

Data: 2010-04-30 20:04:18
Autor: u2
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAŁ?]
W dniu 2010-04-30 19:52, boukun pisze:
Rodziny poległych generałów mog± mieæ pretensje do wodza. leciał na lot
samobójczy i przy okazji 100 warto¶ciowych ludzi zabrał na tamten ¶wiat.

Powinni mieæ raczej pretensje do Klicha, który jako minister kieruj±cy
obron± narodow± miał za zadanie zabezpieczyæ ten lot. Kaczka wziêła z
sob± wielu vip-ów, aby 70 rocznica w Katyniu wypadła okazale. No i wypadła.

Data: 2010-04-30 20:12:47
Autor: boukun
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAŁ?]

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb1ba5$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kaczka to wariat i wyleciał na wariackich pa[pierach. Przeciez przed jego smierci± każdy, ale to każdy siê dziwił, z jego głupiego u¶miechu, braku zachowania, obsługi podstawowych rzeczy, jak komórka, słuchawki, podawanie rêki, czy klepanie po plecach. To był po prost nieobliczalny człowiek i tak siê skończyło wariactwo, z wylotem na ostatnia chwilê...
Pokaż mi taki pojebany kraj na ¶wiecie jak Polska? Tylko u nas to sie mogło przydarzyæ..., tylko z takim wodzem...
Zrteszt±, temu drugiemu też nic nie brakuje, jeszcze czeka nas wiele "rozrywki" w podobnym stylu...

boukun

Data: 2010-04-30 20:20:21
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 20:12, boukun pisze:
[...]

Bogowie musz± byæ szaleni, jak doro¶niesz to może to zrozumiesz :)

Co do telefonu komórkowego to Kaczka miała ¶wietny gust. Podziwiam jego
wybór. No i nie był takim wymoczkiem jak Plusk.

Data: 2010-04-30 20:41:49
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 20:30, Lorn pisze:
[...]

Był w 2007. W roku wyborów, a teraz powiedz mi ile razy był tam Kwass ? :)

Data: 2010-04-30 20:53:50
Autor: azot
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAŁ?]

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb2470$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A sk±d niby ma to wiedzieæ? Nawet sam Kwass tego nie wie, bo bywał tam  "bez filmu".

azot

Data: 2010-04-30 20:58:32
Autor: u2
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAƁ?]
W dniu 2010-04-30 20:53, azot pisze:
ByÂł w 2007. W roku wyborĂłw, a teraz powiedz mi ile razy byÂł tam Kwass ? :)

A sk±d niby ma to wiedzieĂŠ? Nawet sam Kwass tego nie wie, bo bywaÂł tam  "bez filmu".

Szpece ze WSI przygotowali informacje ile to razy bywaƂa Kaczka w
Katyniu, ale nie podali ile razy bywali tam pozostali prezydenci. To
czyni caƂą "wieƛ" niewiarygodną.

Data: 2010-04-30 21:11:41
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-04-30 20:30, Lorn pisze:
Bogowie muszą być szaleni, jak doroƛniesz to moĆŒe to zrozumiesz :)
No zobacz jaki ten ƛwiat niesprawiedliwy... :> Dlaczego nikt nie
wspomniaƂ o wczeƛniejszych wizytach w Katyniu ƚp. LK? :> MoĆŒesz mi
przypomnieć ile razy i kiedy tam bywaƂ? :>

ByƂ w 2007. W roku wyborów

Przypomnę coƛ tobie :>

10 kwietnia 2006 r. - Nieobecny
17 wrzeƛnia 2006 r. - Nieobecny
10 kwietnia 2007 r. - Nieobecny
17 wrzeƛnia 2007 r. - Obecny. Wybory do sejmu.
10 kwietnia 2008 r. - Nieobecny
17 wrzeƛnia 2008 r. - Nieobecny
10 kwietnia 2009 r. - Nieobecny
10 wrzeƛnia 2009 r. - Nieobecny
2010 – Tragiczna wizyta...  Wybory prezydenckie.

a teraz powiedz mi ile razy byƂ tam Kwass ? :)

Nie interesuje mnie kwas.

Data: 2010-04-30 21:30:22
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 21:11, Lorn pisze:

a teraz powiedz mi ile razy był tam Kwass ? :)

Nie interesuje mnie kwas.

Czyli nie potrafisz samemu poszukaæ i podaæ tej liczby :)

Data: 2010-04-30 21:38:47
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-04-30 21:11, Lorn pisze:

a teraz powiedz mi ile razy byƂ tam Kwass ? :)
Nie interesuje mnie kwas.

Czyli nie potrafisz samemu poszukać i podać tej liczby :)

NapisaƂem, ĆŒe kwach mnie nie interesuje... Nie gƂosowaƂem na niego. :>
MoĆŒe ustosunkujesz się do wizyt LK:
[...]

KatyƄ jest symbolem... Szkoda, ĆŒe przypominanym jedynie przy wyborach.

Data: 2010-05-01 10:49:07
Autor: u2
Klich do dymisji. [Co Klich WIEDZIAŁ?]
W dniu 2010-04-30 21:38, Lorn pisze:
Napisałem, że kwach mnie nie interesuje... Nie głosowałem na niego.

Twój fiurer Plusk poleciał raz i od razu zrobiła siê afera. Typowe dla
ferajny.

Data: 2010-05-01 10:05:59
Autor: _heźsk_
Klich do dymisji.
On Fri, 30 Apr 2010 19:02:32 +0200, "azot" <afriko@gazeta.pl> wrote:

[...]

"Szef MON Bogdan Klich wiedział o zaproszeniu najwyższych dowódców do Katynia, ale nie wiedział, czy maj± podróżowaæ
jednym samolotem, czy oddzielnie - powiedział rzecznik MON Janusz Sejmej."

 gdyby cie dopadla skleroza to zaraz po wypadku tak na prawde  NIKT nie wiedzial kto lecial tym feralnym samolotem. Padaly
 rozne nazwiska, bylo nawet 132 osoby, potem 96+7. wniosek ?
 s.p. prezio nie poinformowal nikogo kto tak na prawde leci  z nim na ostatnia wycieczke. wiec nie szukajcie winnych tam
 gdzie ich nie ma,a w sobiepanstwie s.p.lecha.

--

 HeSk

Klich do dymisji.