Klich do dymisji.

Data: 2010-04-30 19:26:28
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 19:02, azot pisze:
A jeszcze wczoraj mĂłwiÂł, ze nie wiedziaÂł o wyjeÂĽdzie dowĂłdcĂłw do Katynia.
A wiedziaÂł. I nawet podpisaÂł zgodĂŞ.

Strugał wariata. Dobrze wie jak to robić.

Data: 2010-04-30 19:37:39
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb12c7$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-30 19:02, azot pisze:
A jeszcze wczoraj mówi3, ze nie wiedzia3 o wyje?dzie dowódców do Katynia.
A wiedzia3. I nawet podpisa3 zgode.

Strugał wariata. Dobrze wie jak to robić.

Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.

azot

Data: 2010-04-30 10:59:04
Autor: Antenka
Klich do dymisji.
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej..<

W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Antenka

Data: 2010-04-30 20:33:25
Autor: Lorn
Klich do dymisji.
Antenka pisze:
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.<

W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Zaprosił LK... Klich nie ma nic do gadania. :>

Data: 2010-04-30 20:40:12
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 20:33, Lorn pisze:
W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Zaprosił LK... Klich nie ma nic do gadania.

Cóż za obrona jednego z głównych winowajców katastrofy. Ale cóż się
dziwić kompletny brak kompetencji, podobnie jak u Donka, do sprawowania
urzędu tłumaczy wszystko. :]

Data: 2010-04-30 20:43:10
Autor: Andrzej Adam Filip
Klich do dymisji.
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
Antenka pisze:
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.<

W to miejsce wsadził do samolotu generałów.

Zaprosił LK... Klich nie ma nic do gadania. :>

Jakby się uparł toby miał. Jako minister obrony narodowej (wojny) wybrał
(za) łatwą drogę. Za chodzenie na łatwiznę w końcu się płaci.

Klich jest *też* odpowiedzialny za to że piątka najwyższych generałów
wsiadła do jednego samolotu. Tylko że odpowiadają za to również
prezydent Lech Kaczyński oraz sami generałowie. Czy Polska potrzebuje takich generałów którzy "nie potrafią się
*sami* domyśleć" (albo nie chcą okazać) oraz "postawić się" *kiedy wypada*? Że o ministrach wojny nie wspomnę.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Pasuje jak kij do dupy.

Data: 2010-04-30 21:06:18
Autor: Lorn
Klich do dymisji.
Antenka pisze:
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.<
W to miejsce wsadził do samolotu generałów.
Zaprosił LK... Klich nie ma nic do gadania. :>

Jakby się uparł toby miał.

Mógł wywołać kolejny konflikt. :>

Jako minister obrony narodowej (wojny) wybrał
(za) łatwą drogę. Za chodzenie na łatwiznę w końcu się płaci.

Zapoznałeś się z konstytucją RP? polecam art.134 :>

Klich jest *też* odpowiedzialny za to że piątka najwyższych generałów
wsiadła do jednego samolotu. Tylko że odpowiadają za to również
prezydent Lech Kaczyński oraz sami generałowie.

Klich podpisał zgodę dotyczącą wyjazdu. LK jako zwierzchnik sił zbrojnych, a jak wiemy *podkreślał* to wielokrotnie... Zaprosił ich na kurs w jedną stronę. Klich jako *cywilny* nadzorca sił zbrojnych nie ma wpływu na zaproszenie zwierzchnika tychże sił kogo zaprasza na pokład samolotu.

Czy Polska potrzebuje takich generałów którzy "nie potrafią się
*sami* domyśleć" (albo nie chcą okazać) oraz "postawić się" *kiedy wypada*? Że o ministrach wojny nie wspomnę.

Gwiazdki generalskie teĹĽ do czegoĹ› zobowiÄ…zujÄ…. :>

Data: 2010-05-01 08:21:13
Autor: cirrus
Klich do dymisji.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5c020725-1970-49d5-b9b2-7a50e152fe48e1g2000yqe.googlegroups.com...
Szkoda,że nie poleciał , tak jak zamierzał. Byłoby sprawiedliwiej.<
W to miejsce wsadził do samolotu generałów.
Antenka

Wbrew najwyższemu zwierzchnikowi sił zbrojnych?

--
stevep

Data: 2010-04-30 19:39:27
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 19:37, azot pisze:
Struga³ wariata. Dobrze wie jak to robiæ.
Szkoda,Âże nie poleciaÂł , tak jak zamierzaÂł. ByÂłoby sprawiedliwiej.

Może miał przeczucia co do lotu ?

Data: 2010-04-30 19:44:00
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb15d2$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-30 19:37, azot pisze:
Struga3 wariata. Dobrze wie jak to robia.
Szkoda,?e nie polecia3 , tak jak zamierza3. By3oby sprawiedliwiej.

Może miał przeczucia co do lotu ?

"Przeczucia"?  Schetyna też miał.

wiatrak

Data: 2010-04-30 19:48:00
Autor: boukun
Klich do dymisji.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf4sv$nru$1news.task.gda.pl...

[...]

Schetyna po prostu nie chciał lecieć z wariatem...

boukun

Data: 2010-04-30 19:52:06
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf56s$i8s$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mówisz o Klichu? A kiedy¶ był psychiatr±. Czy to, że stał się wariatem to w jego przypadku  choroba zawodowa?

azot

Data: 2010-04-30 20:00:21
Autor: boukun
Klich do dymisji.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf5c5$pif$1news.task.gda.pl...

[...]

Wariat poległ  w samobójczym locie i psychol zabrał ze sob± ok. 100 wartosciowych ludzi...

boukun

Data: 2010-04-30 20:02:30
Autor: u2
Klich do dymisji.
W dniu 2010-04-30 20:00, boukun pisze:
Wariat poległ  w samobójczym locie i psychol zabrał ze sob± ok. 100
wartosciowych ludzi.

Czyli psychiatra kieruj±cy, o zgrozo, MON-em trafnie przewidział, żeby
nie zabierać się w ten lot. Szkoda jednak, że nie ostrzegł lec±cych vip-ów.

Data: 2010-04-30 20:50:12
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdb1b39$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
Czyli psychiatra kieruj±cy, o zgrozo, MON-em trafnie przewidział, żeby
nie zabierać się w ten lot. Szkoda jednak, że nie ostrzegł lec±cych vip-ów.

Dzi¶ gadali dużo w tefałenie o tym , ze krawiec nadzorował duże budowy  nie maj±c ku temu kwalifikacji. Byli zbulwersowani.
 A jakie kwalifikacje do kierowania MON-em ma psychiatra?
Chyba, że MON to dom wariatów? To KLich chyba robi tam za Napoleona.

azot

Data: 2010-04-30 20:05:16
Autor: azot
Klich do dymisji.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrf5u2$7nu$1mx1.internetia.pl...

 zabrał ze sob± ok. 100 wartosciowych ludzi...

Już wiem czemu nie zabrał ciebie :}

azot

Data: 2010-05-01 10:05:59
Autor: _he®sk_
Klich do dymisji.
On Fri, 30 Apr 2010 19:44:00 +0200, "azot" <afriko@gazeta.pl> wrote:

> Może miał przeczucia co do lotu ?

"Przeczucia"?  Schetyna też miał.

 jaroslaw kaczynski tez mial?

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 22:36:18
Autor: kujawiak
Klich do dymisji.

Struga3 wariata. Dobrze wie jak to robia.
Szkoda,?e nie polecia3 , tak jak zamierza3. By3oby sprawiedliwiej.

Może miał przeczucia co do lotu ?

przeczucia to jarek miał...

Data: 2010-04-30 20:32:21
Autor: Lorn
Klich do dymisji.
azot pisze:
[...]

Identycznie jak kilka postów niżej:
No zobacz jaki ten ¶wiat niesprawiedliwy... :> Dlaczego nikt nie wspomniał o wcze¶niejszych wizytach w Katyniu ¦p. LK? :> Możesz mi przypomnieć ile razy i kiedy tam bywał? :>

Klich do dymisji.