Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?

Data: 2011-01-06 09:49:10
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Jak ma w zanadrzu to niech powie od razu, a nie wydziela jedena po drugiej. Ta się będą kurwa licytować z PiS-em tymi rewelacjami do końca świata chyba....

Tupolew ściął brzozę bez utraty skrzydła
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110105&typ=po&id=po01.txt

"[...] Skoro on z ziemi widział wypuszczone podwozie samolotu, to załoga z pewnością też widziała ziemię, a skoro tak, to nie powinna w nią uderzyć - ocenia nasz rozmówca. [...]".

Szkoda na to czasu spotakjmy się tu za dwa lata, jak już te wszystkie rewelacje wyjdą na jaw, bo póki co to taka polityczna przepychanka wychodzi od której można dostać rozwolnienia ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 10:04:31
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Thu, 06 Jan 2011 09:49:10 +0100, Endriu napisał(a):

Szkoda na to czasu spotakjmy się tu za dwa lata, jak już te wszystkie
rewelacje wyjdą na jaw, bo póki co to taka polityczna przepychanka
wychodzi od której można dostać rozwolnienia ....

w końcu udało ci się powiedzieć coś mądrego.... ;-)

--
pzdr
meping

Data: 2011-01-06 11:09:36
Autor: Endriu
[...]

Szkoda, że jak zwykle tak niewiele masz do dodania....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 12:23:06
Autor: Endriu
[...]

Oczywiście mówię to mają równolegle na uwadze, że ludzie Putina przez nikogo nie nękani mogą majstrować sobie swobodnie od 9-ciu miesięcy w Moskwie przy czarnych skrzynakach wgrywając tam odpowiednio to co potrzeba, tak aby ładnie uwirygodnić wersjję pułkownik Anodiny przy braku choćby moralno/anonimowego sprzeciwu "lotników" z pl.rec.lotnictwo.....(może poza paroma wyjątkami).

Że ja się musiałem urodzić w Polsce, w kraju w którym premier prezydentowi blokuje drogę

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rKNCKq3Tfl8
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YK7txq2fp1E
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nbe5tTDkrnA

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 12:24:35
Autor: Endriu
[...]

Że ja się musiałem urodzić w Polsce, w kraju w którym premier prezydentowi blokuje drogę do trumny swojego brata .....

MGŁA - PIERWSZY POLSKI FILM O KATASTROFIE W SMOLEŃSKU

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rKNCKq3Tfl8
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YK7txq2fp1E
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nbe5tTDkrnA
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qXDkPV-sCEs

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 13:20:24
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 12:24, Endriu pisze:
[...]

a Ty dalej swoje spiski
kilka dni po katastrofie polska komisja dostała rejestrator ATM-QAR który zapisał dokładnie to samo co MSRP i "ludzie Putina" nie muszą nic majstrować i wgrywać bo my i tak mamy oryginalny zapis

Data: 2011-01-06 13:35:25
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
a Ty dalej swoje spiski

Ech Grzesiu, widzę że nie postępujesz wg przykazań twoich kolegów.
Przypominam ci więc te cenne\ą wskazówkę:

"[...] nie karmić trolla [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 13:37:56
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 13:35, Endriu pisze:
a Ty dalej swoje spiski

Ech Grzesiu, widzę że nie postępujesz wg przykazań twoich kolegów.
Przypominam ci więc te cenne\ą wskazówkę:

"[...] nie karmić trolla [...]".

ale mnie bawi czytanie tego co piszesz, nawet się zmartwiłem jak na chwilę przestałeś i nawet niektórych przepraszałeś

Data: 2011-01-06 14:04:04
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig4cur$959$1usenet.news.interia.pl...
a Ty dalej swoje spiski

Ech Grzesiu, widzę że nie postępujesz wg przykazań twoich kolegów.
Przypominam ci więc te cenne\ą wskazówkę:

"[...] nie karmić trolla [...]".

A co powiesz na temat, czyli:

Data: 2011-01-06 13:29:55
Autor: Krzysztof Chajęcki
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Dnia Thu, 06 Jan 2011 14:04:04 +0100, skippy napisał(a):

"[...] nie karmić trolla [...]".

A co powiesz na temat, czyli:

"...kilka dni po katastrofie polska komisja dostała rejestrator ATM-QAR
który zapisał dokładnie to samo co MSRP i "ludzie Putina" nie muszą nic
majstrować i wgrywać bo my i tak mamy oryginalny zapis"

nic nie powie, bo ta informacja nie pasuje do jego teorii spiskowej... :->

--
meping

Data: 2011-01-06 18:06:11
Autor: Endriu
[...]

O przekazaniu naszym prokuratorom polskich rejestratorów nie wiedziałem (a może mi się gdzieś obiło o uszy, ale nie zapadło w pamieci- fakt dziwne, że argument ten został podniesiony dopiero na koniec dyskusji a nie dwa miesiące wcześniej, na samym poczatku - najwidocznie nie jestem jedynym uczestnikiem dyskusji któremu to fakt ten nie zapadł w pamięć). Wiedziałem ponad wszelką wątpliowść, ze Putin nie oddał oryginałów. Biorąc pod uwagę że odczyty jednych muszą zgadzać się z drugimi oraz zakłądając hipotezę, że dane na tych skrzynkach nie były spreparowane wcześniej pod  odpowiedni wariant katastrofy (na filmiku "Mgła" który wrzuciałem ludzie z z kancelarii prerzydenta mówią o specyficznej Tuskowo-Putinowskiej cynicznej grzez prowadzonej na długo przed katastrofą mającej na celu umniejszenie rangi poskiej delegacji - z oficjalnej na prywatną ) - ludzie Putina chcmęcący ewentualnie przy skrzynkach nie mają już za dużo pola do popisu, i mój wpis jest po prostu nieaktualny  ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 18:13:17
Autor: Endriu
[...]

Ech, widocznie nie wczytuje się tak mocno w Nasz Dziennik, który pisał już o tym jakiś czas temu:

Rodziny wystąpią o dane z rejestratorów
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101218&typ=po&id=po01.txt

Niemniej ciekawy jestem Grzegorzu jak odniesiesz się do tezy z "bibula.com":

Tajemnice czarnej skrzynki - Dorota Kania
http://www.bibula.com/?p=24419

"[...] Cały ten opis musi budzić zastrzeżenia - wynika z niego bowiem, że choć samolot uderzył w ziemię najpierw przednią częścią, to już wcześniej zniszczeniu uległ ogon. Gdyby tak rzeczywiście było, trzeba wyjaśnić, dlaczego ogon samolotu oderwał się przed zderzeniem z ziemią. To może sugerować, że na pokładzie samolotu Tu-154M przed upadkiem doszło do wybuchu. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:08:38
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 18:13, Endriu pisze:
[...]
Ĺźe dane na tych skrzynkach nie były spreparowane wcześniej pod  odpowiedni
[...]
i mĂłj wpis jest po prostu nieaktualny  ...

[...]

Cały ten tekst to kolejna bzdura, np.
"W trakcie remontu w 2009 r. całkowicie zmodernizowano wnętrze Tu-154M, m.in. podzielono je na trzy saloniki i część pasażerską. Polska czarna skrzynka nie była zamontowana w kabinie pilotów, lecz w części, która uległa kapitalnej przebudowie."
Podczas remontu w 2009 nie było żadnej przebudowy wnętrza. Podział wnętrza zrobiony był 6 lat wcześniej, ostatnio tylko wymieniono skórę, dywany itp. Rejestrator ATM-QAR nie był w przebudowanej części, a w przednim przedsionku w szafce, w której od produkcji zmieniła się tylko okleina na drzwiczkach.

"Oznacza to, że faktycznie bieżące monitorowanie zapisów polskiej czarnej skrzynki (więc i przebiegu lotu samolotu) jest możliwe w przeciwieństwie do rosyjskich czarnych skrzynek, które odczytać można wyłącznie po wylądowaniu samolotu. "

Na bieżąco nie monitoruje się zapisu "polskiej czarnej skrzynki" ale wartości parametrów kodowanych przez urządzenie kodujące MSRP, więc to co jednocześnie idzie na wszystkie urządzenia zapisujące. W ogóle ten polski rejestrator nie jest oddzielnym urządzeniem tylko urządzeniem zapisującym dołączonym do rosyjskiego MSRP.

Co do tego tekstu, który zacytowałeś, akapit wcześniej jest:
  "Według „Dziennika. Gazety Prawnej”
i co tu komentować, jeżeli napisze to komisja w raporcie to napisze też skąd to wiadomo. A skąd wie to Dziennik? Pewnie od jakiegoś tajemniczego "niezależnego eksperta"

Data: 2011-01-06 18:20:51
Autor: skippy
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig4sqh$36f$1usenet.news.interia.pl...
"[...] nie karmić trolla [...]".

A co powiesz na temat, czyli:

[...]

no więc oddał opisaną skrzynkę, o czym było ogólnie wiadomo od dawna
nie miej pretensji, że nikt tu nie opisuje wszystkich powszechnie znanych faktów, tylko miej do siebie że ich nie znasz mimo prowadzenia tak drobiazgowego researchu
jakbys sie nie zamykał w waszym dzienniku, to może bys wiedział o zdarzeniach niewygodnych dla ich z góry przyjetych tez, a przez to skrzetnie pomijanych, więc słuchacze i czytacze jedynie słusznych mediów o nich nie wiedzą
najprościej jest czytać i słuchać różnych mediów
jest wtedy niezłe pole porównawcze i ogląd całego spektrum

Data: 2011-01-06 18:38:56
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
najprościej jest czytać i słuchać różnych mediów
jest wtedy niezłe pole porównawcze i ogląd całego spektrum

Słuchaj, od miesiąca czy tam dwóch o tym gadam a ty nie raczyłeś o tym wspomnieć, więc możesz mieć pretensje tylko do siebie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 18:40:11
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
 gadam-y - y brakło pardon.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 19:22:19
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Rodziny wystąpią o dane z rejestratorów
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101218&typ=po&id=po01.txt

"[...] FDR to urządzenie rejestrujące wszystkie parametry lotu samolotu. Cocpit Voice Rekorder to z kolei urządzenie rejestrujące na taśmie magnetycznej lub na nośniku cyfrowym wszystkie rozmowy i dźwięki w kokpicie samolotu. Źródłem nagrań jest zestaw mikrofonów rozmieszczonych w kabinie. Dzięki nim rejestrator nagrywa również rozmowy i dźwięki z samego kokpitu lub jego okolicy (np. jeśli przez otwarte drzwi ktoś zagląda do kokpitu i rozmawia z załogą) lub np. sygnały alarmowe (są to tzw. dźwięki tła). [...]".

Kużwa noga, człowiek tu pierdzieli od miesiąca o głupaotach oni od poczatku mają dane z rejestratorów. Mogliby przynajmniej dziady powiedzieć czy stenogramy MAK to  prawda czy fałsz, mając na uwadze, że pół Polski analizuje Ruskie stenogramy, gdy mogła by analizować je wiedząc że jest to już wersja oficjalna którą warto się zająć , a nie jakieś Ruskie (być może tak a być może nie) poprzestawiane pierdy.

Załoga polskiego Tu-154m w Smoleńskiej pułapce.
http://ndb2010.wordpress.com/2010/12/22/zaloga-polskiego-tu-154m-w-smolenskiej-pulapce/
Czy tylko błędne naprowadzanie? Świadomość odległości od pasa startowego załogi rządowego Tu-154m
http://ndb2010.wordpress.com/2010/11/28/swiadomosc-odleglosci-od-pasa-startowego-zalogi-rzadowego-tu-154m/

A w ogóle to jest jakas oficjalna notka polskiej prokuratury potwierdzająca, że to co jest w polskich skrzynkach pokrywa się z tym co przedstawili ruscy w stenogramach ?.

P.S. I dlaczego kurwa jeszcze nikt takiego pytania po dwóch miesiącach trajkotania tutaj wcześniej nie zadał  ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:11:06
Autor: GrzegorzW
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?

P.S. I dlaczego kurwa jeszcze nikt takiego pytania po dwóch miesiącach
trajkotania tutaj wcześniej nie zadał  ?.

może dlatego, że oprócz Ciebie wszyscy to wiedzą

Data: 2011-01-06 20:19:17
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
może dlatego, że oprócz Ciebie wszyscy to wiedzą

Mam rozumieć, że prokuratoura potwierdziła, że stenogramy MAK są identyczne z zapisem rozmów z kabin pilotów "polskich" czarnych skrzynek ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:22:17
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 20:19, Endriu pisze:
może dlatego, że oprócz Ciebie wszyscy to wiedzą

Mam rozumieć, że prokuratoura potwierdziła, że stenogramy MAK są identyczne
z zapisem rozmów z kabin pilotów "polskich" czarnych skrzynek ?.

nie ma polskich czarnych skrzynek rejestrujących rozmowy w kabinie pilotów

Data: 2011-01-06 23:03:39
Autor: skippy

Użytkownik "GrzegorzW" <gwoz@op.pl> napisał w wiadomości news:4d26166e$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Endriu, znasz największe tajemnice jak strzały, krzyki, smierdząca mgła itd, a nie wiesz o podstawach
to jest facet żałosne

Data: 2011-01-06 23:02:33
Autor: skippy
Użytkownik "GrzegorzW" <gwoz@op.pl> napisał w wiadomości news:4d2613ce$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

P.S. I dlaczego kurwa jeszcze nikt takiego pytania po dwóch miesiącach
trajkotania tutaj wcześniej nie zadał  ?.

słaby z ciebie researcher, kurwa, to nie nasza wina

Data: 2011-01-06 20:20:51
Autor: J.F.
On Thu, 6 Jan 2011 19:22:19 +0100,  Endriu wrote:
[...]

Trzeba bylo media sledzic, to bys zobaczyl jak ministrowi dwa razy
tasme kopiowali, polskie nazwisko pod transkrypcja, ale bez podpisu,
itd.
Ten rejestrator chyba akurat fonii nie nagrywa .. a moze i nagrywa ?

A w ogóle to jest jakas oficjalna notka polskiej prokuratury potwierdzająca, że to co jest w polskich skrzynkach pokrywa się z tym co przedstawili ruscy w stenogramach ?.

No co ty - jeszcze sie nie zorientowales ? Prokuratura moze jeszcze nic nie wie, bo nie dostala materialow, a
moze wie, ale nie powie, bo tajemnica sledztwa ..

P.S. I dlaczego kurwa jeszcze nikt takiego pytania po dwóch miesiącach trajkotania tutaj wcześniej nie zadał  ?.

A po co sobie strzepic jezyk. Nic nie wiemy, nikt nas nie slucha.

J.

Data: 2011-01-06 20:39:32
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Prokuratura moze jeszcze nic nie wie, bo nie dostala materialow,

Nie wprowadzaj zamętu. Prokuratura dostałą materiały i wie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_polskiego_Tu-154_w_Smole%C5%84sku

"[...] Zapisy parametrów lotu zarejestrowane przez czarną skrzynkę ATM-QAR, którą deszyfrowano w kwietniu 2010 roku w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych w Warszawie, pozostały utajnione (był to tzw. rejestrator szybkiego dostępu wyprodukowany w Polsce; na początku maja oryginał urządzenia odesłano wraz z analizą do Rosji) [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-07 12:14:27
Autor: J.F.
On Thu, 6 Jan 2011 20:39:32 +0100,  Endriu wrote:
[...]

A widzisz gdzies tam "prokuratura" ? Mowilo sie ze materialy zbiera najpierw KBWL, potem przekazuje
prokuraturze ..

J.

Data: 2011-01-06 23:01:55
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig4unu$6c0$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Do siebie? O co? Że ty tego nie wiesz?
:)))))))))))))))))))))))

Ja o tym wiedziałem, to była wiedza powszechna.
Nie jestem w stanie ci napisać całej swojej wiedzy.

Data: 2011-01-06 19:49:52
Autor: Roman
[...]

Tu pisano
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/polskie_czarne_skrzynki_czego_sie_z_nich_dowiemy_136315.html

Pisał też Marcin Austyn na  naszdziennik.pl

Zostaw skrzynki w spokoju, bo już dużo mięszasz.

Aby pisać o lotnictwie trzeba się na nim znać.

Roman

Data: 2011-01-06 19:57:26
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Zostaw skrzynki w spokoju, bo już dużo mięszasz.

Jak odpowiesz na pytanie ....:

"[...] A w ogóle to jest jakas oficjalna notka polskiej prokuratury potwierdzająca,
że to co jest w polskich skrzynkach pokrywa się z tym co przedstawili ruscy
w stenogramach ?. [...]".

.....to przestanę:

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:17:28
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 19:57, Endriu pisze:
[...]

Rosjanie nic nie przedstawili, chyba zapominasz, że to strona polska opublikowała stenogramy, i że są na nich podpisy polskich przedstawicieli, którzy tym samym potwierdzili ich autentyczność.

Data: 2011-01-06 20:28:00
Autor: Endriu
[...]

Jak to Rosjanie nic nie przedstawili:
http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/d/5/Transkrypcja_rozmow_4238987.pdf

Przecież to ruski dokument z ruskimi popdpisami:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/da0201c6b0e26eb7.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:30:12
Autor: Endriu
[...]

Kolejny pacjent który nie widział na oczy stenogramów ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:50:10
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 20:30, Endriu pisze:
[...]

Dokument jest rosyjski ale to w Polsce został opublikowany. Rosjanie przekazali go polskiej komisji a nie w celu publikacji w mediach.
Pacjent widział,  a Ty widzisz polskie nazwiska i ich podpisy?
I nie pisz "ruski" bo jest to obraźliwe dla pewnego narodu żyjącego na wschodzie od nas.

Data: 2011-01-06 23:06:16
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig558i$hj6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

następna podstawa
karmią cie głupotami jak leminga i wszystko bieżesz na wiare
słuchaj różnych mediów i konfrontuj, bo wasz dziennik tez jest niewiarygodny

Data: 2011-01-06 23:06:54
Autor: skippy
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
karmią cie głupotami jak leminga i wszystko bieżesz na wiare
słuchaj różnych mediów i konfrontuj, bo wasz dziennik tez jest niewiarygodny

bieżko bierzesz (co by to nie miało znaczyć:)))

Data: 2011-01-06 20:46:35
Autor: Endriu
[...]

I co to za chachmęcenie ze Stroińskim ?.

ppłk. Bartosz Stroiński "Podpisałem inny dokument"
http://niepoprawni.pl/blog/509/pplk-bartosz-stroinski-podpisalem-inny-dokument

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:52:27
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 20:46, Endriu pisze:
[...]

Czy ty się urodziłeś 2 tygodnie temu? Wyciągasz jakieś teksty sprzed pół roku. To wszystko już było wyjaśnione.

Data: 2011-01-06 20:57:46
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Czy ty się urodziłeś 2 tygodnie temu? Wyciągasz jakieś teksty sprzed pół roku. To wszystko już było wyjaśnione.

Chaiłbym po prostu ustalić czy stenogramy pokrywają się z zapisami "polskich" czarnych skrzynek. To chyba normalne.
I jak  na razi nikt mi na to pytanie nie odpowiedział.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 21:00:55
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?

Pacjent widział,  a Ty widzisz polskie nazwiska i ich podpisy?

Ja widzę polskie i rosyjskie ... Więc sugestie jakoby rosjanie czegoś "nie przedstawili" jest trochę bezsensowna....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 21:03:57
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 20:57, Endriu pisze:
[...]

już Ci napisałem,
nie ma polskich czarnych skrzynek rejestrujących dźwięk
nie ma polskich czarnych skrzynek rejestrujących dźwięk
nie ma polskich czarnych skrzynek rejestrujących dźwięk
nie ma polskich czarnych skrzynek rejestrujących dźwięk
dla utrwalenia

Data: 2011-01-06 21:14:10
Autor: Endriu
[...]

Dzięki za info, ciekawie prawisz, dokończ tylko (jeśli możesz) o tym Stroińskim....
Dlaczego jest wymieniony na liście a nie ma jego podpisu ....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 23:07:36
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig56s8$k7q$1usenet.news.interia.pl...
Czy ty się urodziłeś 2 tygodnie temu? Wyciągasz jakieś teksty sprzed pół roku. To wszystko już było wyjaśnione.

Chaiłbym po prostu ustalić czy stenogramy pokrywają się z zapisami "polskich" czarnych skrzynek.

to sie kurwa wałam do prokuratury i im podprowadź dokumenty, wtedy se ustalisz

Data: 2011-01-07 12:09:20
Autor: J.F.
On Thu, 6 Jan 2011 20:57:46 +0100,  Endriu wrote:
[...]

I nikt ci nie odpowie, bo taka wiedze ma moze pare osob.

Moze sie nie zgadzaja, i ktoras z tych osob pojdzie do gazety, a moze dziennikarz napisze "sa duze rozbieznosci", bo potrzebowal
wierszowki na swieta ..

J.

Data: 2011-01-06 21:03:47
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Czy ty się urodziłeś 2 tygodnie temu? Wyciągasz jakieś teksty sprzed pół roku. To wszystko już było wyjaśnione.

No to powiedz jak to było z tym Stroińskim w dwóch zadaniach, bo znowu będziemy dwa mieisące gadać o dupie marynie zamiast o konkretach.

No chyba, że ci na tym zależy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 20:55:22
Autor: Endriu
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?

przedstawicieli, którzy tym samym potwierdzili ich autentyczność.

I mozesz mi odpowiedzieć  czy ci "przedstawiciele" to ludzi z prokuratury, którzy to mają wgląd do zapisu z "polskich"skrzynek ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 21:02:45
Autor: GrzegorzW
W dniu 2011-01-06 20:55, Endriu pisze:
przedstawicieli, którzy tym samym potwierdzili ich autentyczność.

I mozesz mi odpowiedzieć  czy ci "przedstawiciele" to ludzi z prokuratury,
którzy to mają wgląd do zapisu z "polskich"skrzynek ?.

Nie są z prokuratury, specjaliści z PKBWL, ITWL i pilot specpułku.
Może jakbyś poczytał w sieci co innego niż ND i głupie blogi to sam byś coś znalazł. Nawet w Wikipedii sporo jest napisane.

Data: 2011-01-06 10:36:01
Autor: P.B.
Dnia Thu, 6 Jan 2011 09:49:10 +0100, Endriu napisał(a):

Tupolew ściął brzozę bez utraty skrzydła
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110105&typ=po&id=po01.txt

A, pokarmię sobie:

"Jak wynika z relacji Nikołaja Jakowlewicza Bodina, lekarza pracującego w
smoleńskim pogotowiu, który w dniu katastrofy samolotu Tu-154M znajdował
się na swojej działce przylegającej do terenu lotniska Siewiernyj, w czasie
katastrofy panowała gęsta mgła, a widzialność sięgała 30 metrów.
Po kolizji z drzewem leciał dalej na zachód w linii prostej, wciąż
obniżając lot. Bodin nie zauważył, by samolot uległ uszkodzeniu w chwili
uderzenia w drzewo. Nie potwierdza, by odpadł jakikolwiek fragment
skrzydła, widział za to ściętą górną część drzewa, która odpadła na
północ."

Ci Rosjanie, to maja niezły wzrok: 30 metrów widoczności, samolot ma
długość 47,9 metra, czyli z dzioba nie widać ogona, a Bodin zdążył tyle
szczegółów zauważyć. Redaktorzy ND mają swoich czytelników za kretynów!

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-01-06 10:55:09
Autor: Endriu
[...]

:)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-06 11:19:21
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Thu, 06 Jan 2011 10:36:01 +0100, P.B. napisał(a):

Ci Rosjanie, to maja niezły wzrok: 30 metrów widoczności, samolot ma
długość 47,9 metra, czyli z dzioba nie widać ogona, a Bodin zdążył tyle
szczegółów zauważyć. Redaktorzy ND mają swoich czytelników za kretynów!

dodatkowo mały eksperyment: proponuję wziąć patyk i przywalić nim w drzewo i zobaczyć co się stanie z odłamanym kawałkiem:
a) upadnie obok drzewa
b) upadnie kawałek dalej...

następnie sugeruję policzyć ile dalej powinien upaść oderwany fragment:

zakładając, że uderzył na wysokości 5 metrów i przyjmując, spore uproszczenia, wychodzi, że oderwany fragment powinien wylądować ca 75 metrów od owej brzózki.... tak więc troszeczkę dalej niż owa widoczność... ;-)

--
pzdr
meping

Data: 2011-01-06 10:40:41
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ig3vmh$jeu$1usenet.news.interia.pl...
[...]

no a w dodatku Klich nie jest lotnikiem z PIS

Data: 2011-01-06 22:31:27
Autor: kawi
Klich-agent PIS
[...]

[...]

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/rosjanie-ukrywaja-bardzo-wazne-dane-tasma-sie-zaci,1,4098683,wiadomosc.html

jak on śmie takie bzdury gadać.
Wyraźnie jest inspirowany przez Nasz Dziennik lub inne pisowskie
pismo.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-01-06 23:58:46
Autor: skippy
[...]

no mówi, ale źle
to jednak zły lotnik

"Gdyby na pokładzie był rosyjski nawigator, nie dałby się zabić"

W ocenie Klicha, gdyby na pokładzie TU-154 znajdował się rosyjski nawigator, to "byłby na tyle świadomy zagrożenia, że nie dałby się zabić, już nie mówiąc o tym, że nie dopuściłby do tej katastrofy". Według Klicha to Polska zrezygnowała z nawigatora. Na pytanie, czy wniosek w tej sprawie wyszedł z 36. Pułku Lotnictwa Transportowego (zapewnia on przeloty osób pełniących najwyższe funkcje w państwie - PAP), powiedział: "Tak wyszedł, z zawiadomieniem, że załoga zna język rosyjski" - powiedział.

Klich podkreślił, że w lotnictwie cywilnym znajomość języka obcego załogi jest certyfikowana, natomiast w wojskowym nie. - Tutaj mówi się, że znał Protasiuk (chodzi o kapitana tego lotu Arkadiusza Protasiuka - red.) język rosyjski, ale na jakim poziomie? Nie słyszałem o żadnym dokumencie, o żadnym egzaminie, określonym poziomie znajomości - mówił Klich. Dodał, że certyfikatu poświadczającego znajomość języka rosyjskiego przez członków załogi strona polska nie przekazała także po katastrofie samolotu prezydenckiego.

Data: 2011-01-07 23:45:01
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik skippy napisał:

[...]

Ale poniekąd ma rację. Byłby to człowiek z zewnątrz, człowiek któremu Lech Pierwszy Nadęty mógłby na kant dupy naskoczyć - chyba nie byłby taki wyrywny żeby na szczura siadać w tym mleku.

Tylko żaden przepis nie wymaga rosyjskiego nawigatora przy lądowaniu na rosyjskich lotniskach dopuszczonych do uchu cywilnego (a Smoleńsk Północny miał w kwietniu 2010 r. status lotniska podwójnego bazowania - czyli wojskowo - cywilnego, coś na kształt Okęcia czy Goleniowa z przechyłem na wojskowe (bo na Okęciu to raczej wojsko jest na przyczepkę).

[...]

Raz jeszcze - nie było obowiązku. Rosjanie nie wymagają, nasi mogli zażądać jeśli im dokumentacja niejasna się wydawała. Widać dla debeściaków taka dokumentacja lotniska wystarczyła i nie chcieli żeby im się obcy lotnik w robotę wcinał.

--
Draek

Data: 2011-01-08 09:57:31
Autor: lady mutant
Dariusz K. Ładziak pisze:
Użytkownik skippy napisał:

Ale poniekąd ma rację. Byłby to człowiek z zewnątrz, człowiek któremu
Lech Pierwszy Nadęty mógłby na kant dupy naskoczyć - chyba nie byłby
taki wyrywny żeby na szczura siadać w tym mleku.

Widać Hitler był mniej nadęty skoro przeżył a wielokrotnie latał (jak mu
to się udało?).
Jednym słowem Kaczor był największym potworem w historii...

Jesteś przykładem do do czego może doprowadzić czytanie Szturmera
oprócz oczywiście podręczników do Tu154

-- lm

Data: 2011-01-19 11:11:46
Autor: /dev/SU45
Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?
Widać Hitler był mniej nadęty skoro przeżył a wielokrotnie latał (jak mu
to się udało?).

Przestawiał generałów ale może przynajmniej pilotom ufał? Latał gdy nie było minimów? Wiele razy czytając różne książki o II wojnie światowej spotykałem fragmenty, gdy któryś z bonzów miał gdzieś lecieć i inni (Hitler też) mu odradzali bo pogoda była niepewna. W wypadku lotniczym zginął Todt.

No i tamte samoloty latały trochę wolniej. W naszym wojsku dopóki podstawą techniki były konie to ułańska fantazja się nawet sprawdzała...

Data: 2011-01-19 19:08:36
Autor: Mikolaj Machowski
/dev/SU45 napisał:
(Hitler też) mu odradzali bo pogoda była niepewna. W wypadku lotniczym zginął Todt.

Mocno wątpliwym wypadku dodajmy.

m.

Data: 2011-01-08 13:27:37
Autor: skippy

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d27976d$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik skippy napisał:

[...]

======

oczywiście uważam, że ma rację
mój komentarz był sarkastyczny

Data: 2011-01-09 01:51:49
Autor: J.F.
On Fri, 07 Jan 2011 23:45:01 +0100,  Dariusz K. Ładziak wrote:
Ale poniekąd ma rację. Byłby to człowiek z zewnątrz, człowiek któremu Lech Pierwszy Nadęty mógłby na kant dupy naskoczyć - chyba nie byłby taki wyrywny żeby na szczura siadać w tym mleku.

No nie wiem, nie wiem - za sterami by nie byl, to jak zapobiegnie
"szczurowi" ? Wczesniej by mogl stwierdzic ze warunkow do ladowania
nie ma, ale chyba musialby to ze zwierzchnikiem uzgodnic :-)

A jakby nas wpakowal w glebe ? Moze dobrze zindokrynowany i wie ze
order Lenina dostanie za jednego imperialistycznego wroga ze swita ?

[...]

W koncu pare razy tam ladowali ..

J.

Klich ma kilka rewelacji w zanadrzu?