Klich (minister MON) - czym Polska zasłużyła na m inistra - ordynarnego kłamcę ?

Data: 2010-05-04 10:20:52
Autor: Charlie delta
Klich (minister MON) - czym Polska zasłużyła na m inistra - ordynarnego kłamcę ?
http://www.niepoprawni.pl/blog/3/klich-klamie

czym Polska zasłużyła na tak ordynarnie chamskie kłamstwa ministra
rządu Tuska i dlaczego ten Tusk to akceptuje?

Co Tusk ma do ukrycia ????    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-05-04 17:32:17
Autor: jan kowalski
Klich (minister MON) - czym Polska zasłużyła na ministra - ordynarnego kłamcę ?
tak dla przypomnienia platforma ,
powstala na zlecenie i za zgoda ubecji...

Data: 2010-05-04 19:46:32
Autor: marfi
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:768804a7-91ba-40bd-8612-e3fb526fa7d3a21g2000yqn.googlegroups.com...
http://www.niepoprawni.pl/blog/3/klich-klamie

Logicznie ten artykuł jest dziwaczny:

Klich: "Nie wiedziałem, że wszyscy dowódcy będą w samolocie."
W cytowanym pismie nie ma ani słowa na temat obecności generałów w samolocie więc logicznego fałszu nie widzę.

Zwłaszcza, że cytujac dalej:
 Klich: "Zgoda, zwłaszcza, że ja się też wybieram" - z tego co wiem nie było go w tym samym samolocie...

--
marfi

Klich (minister MON) - czym Polska zasłużyła na m inistra - ordynarnego kłamcę ?