Klich: nie było nakazu lądowania

Data: 2010-05-21 22:50:22
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Klich: nie było nakazu lądowania
http://www.rp.pl/artykul/483327_Klich__nie_bylo_nakazu_ladowania_w_Smolensku.html "– Nie było bezpośredniej presji na pilotów prezydenckiego samolotu, by ci wylądowali na lotnisku w Smoleńsku – mówi „Rz” Klich, przedstawiciel Polski akredytowany przy Międzynarodowej Komisji Lotniczej (MAK) w Moskwie. – Kategorycznie, na podstawie otrzymanej transkrypcji, mogę stwierdzić, że nie padło polecenie by piloci koniecznie lądowali."

No platfonsy - kwiczeć!
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybĂłr dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 15:59:35
Autor: Pistacjusz
Klich: nie było nakazu l±dowania
On 21 Maj, 22:50, Wasz Drogi Bronisław <"BroDmy RP przed pisem"@..pl>
wrote:
http://www.rp.pl/artykul/483327_Klich__nie_bylo_nakazu_ladowania_w_Sm...

"- Nie było bezpo¶redniej presji na pilotów prezydenckiego samolotu, by
ci wyl±dowali na lotnisku w Smoleńsku - mówi "Rz" Klich, przedstawiciel

Zaczekaj. Za trzy dni Klich sobie nagle przypomni, że bezpo¶rednia
presja była.
Doda tylko, że nie może powiedzieć od kogo bo to tajemnica ¶ledctwa
ani na czym ta presja polegała ani co to za bezpo¶rednio¶ć.

Itd. itd.

Teraz na zmianę będziemy słyszeć o tym, że była presja,
że piloci Ľle wyszkoleni i że strzałów nie było.

Data: 2010-05-21 23:11:49
Autor: boukun

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <"BroDmy RP przed pisem"@..pl> napisał w wiadomości news:ht6rmg$1ku$2news.onet.pl...
[...]

Nie było BEZPOŚREDNIEJ...
Nie padło POLECENIE...
No tego by jeszcze brakowało...

boukun

Data: 2010-05-21 23:15:14
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Klich: nie było nakazu lądowania
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

[...]

koniecznie lÄ…dowali."

No platfonsy - kwiczeć!

Nie było BEZPOŚREDNIEJ...
Nie padło POLECENIE...
No tego by jeszcze brakowało...

boukun

No to co było?

Data: 2010-05-21 23:19:49
Autor: Piotr
Klich: nie było nakazu lądowania
Dnia Fri, 21 May 2010 23:15:14 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

No to co było?

Nic, wałkuństwu się bardzo chce, to sobie wymy¶la.
Taki ma wałkuństwo nawyk z ogl±dania tube8.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-21 23:25:54
Autor: boukun

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> napisał w wiadomości news:ht6t52$4eu$2news.onet.pl...
[...]

Wielkie opóźnienie i wariacki lot na ostatnią chwilę, na bardzo, bardzo ważną uroczystość z niesamowicie ważną delegacją na pokładzie jednego samolotu, z prezydentem RP na czele, najwyższymi dowódzcami wojska polskiego, najwyzszymi przedstawicielami polskiego świata polityki itd.... Była przeogromna presja psychiczna......
Reszty szczegółów nie znamy...

boukun

Data: 2010-05-21 23:33:48
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Klich: nie było nakazu l±dowania
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Wielkie opóĽnienie i wariacki lot na ostatni± chwilę, na bardzo, bardzo
ważn± uroczysto¶ć z niesamowicie ważn± delegacj± na pokładzie jednego
samolotu, z prezydentem RP na czele, najwyższymi dowódzcami wojska
polskiego, najwyzszymi przedstawicielami polskiego ¶wiata polityki
itd.... Była przeogromna presja psychiczna......
Reszty szczegółów nie znamy...

boukun

To czego drzesz ryja, jakbys te szczegóły znał?  Poza tym .. jak cię znam... he he.. to przeciez ciebie ta katastrofa nie dotknęła, a wyjesz i wijesz się jakby ci do ogórdka wpadli.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemno¶c być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 23:37:28
Autor: boukun
Klich: nie było nakazu l±dowania

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:ht6u7s$760$6news.onet.pl...
[...]

Gdzie, co jak?

Te istotne fakty s± znane i wystarczaj±ce, żeby nieżyj±cego prezydenta obci±żyć całkowit± odpowiedzialno¶ci±, za nierozs±dny, niepoważny i wariacki w sumie lot samolotem i zabranie tylu ważnych go¶ci na pokład Air Force One...

Ale ja wiedziałem, że przy nim to się musiało wcze¶niej czy póĽniej takim czym¶ zakończyć...

Poza tym .. jak cię
znam... he he.. to przeciez ciebie ta katastrofa nie dotknęła, a wyjesz i wijesz się jakby ci do ogórdka wpadli.

Wła¶nie, że mi to zwisa... Stało się i się nie odstanie...

boukun

Data: 2010-05-21 23:38:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Klich: nie było nakazu l±dowania
On 21 Maj, 23:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hyduolog.ku...@bronek.ze.wsi.com.ru>
napisał w wiadomo¶cinews:ht6t52$4eu$2news.onet.pl...

> Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

> No to co było?

Wielkie opóĽnienie i wariacki lot na ostatni± chwilę, na bardzo, bardzo ważn±
uroczysto¶ć z niesamowicie ważn± delegacj± na pokładzie jednego samolotu, z
prezydentem RP na czele, najwyższymi dowódzcami wojska polskiego, najwyzszymi
przedstawicielami polskiego ¶wiata polityki itd.... Była przeogromna presja
psychiczna......
Reszty szczegółów nie znamy...

boukun

"presja psychiczna"...
a moze jakas metafizyczna presja tez byla?
Ci Piloci_zawsze_ lataja pod jakas presja bo to nie sa loty
wycieczkowe tylko w waznych sprawach ZAWSZE....

Data: 2010-05-22 15:06:45
Autor: boukun
Klich: nie było nakazu l±dowania

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:61626f88-2f8c-48e0-b338-18b146a60d4da20g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

Ci Piloci_zawsze_ lataja pod jakas presja bo to nie sa loty
wycieczkowe tylko w waznych sprawach ZAWSZE....
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Głupoty opowiadasz, nigdy nie było podobnej sytuacji, nawet ta z wymuszaniem na pilocie l±dowania w Tbilisi nie była w swej skali taka, jak ta katastroficzna. Takiego wariackiego lotu jak do Smoleńska prezydent zorganizował, nie zyczę żadnemu pilotowi...
To był po prostu wariacki lot, z wariatem nr1 na pokładzie. Nigdy pilotom nie prowadzono szkolenia na okoliczno¶ć lotu z takim wariatem i w taich wariackich warunkach i okoliczno¶ciach.

boukun

Data: 2010-05-21 23:52:40
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-21 23:25, boukun pisze:

[...]

samolotu, z prezydentem RP na czele, najwyĹĽszymi dowĂłdzcami wojska
polskiego, najwyzszymi przedstawicielami polskiego świata polityki
itd.... Była przeogromna presja psychiczna......
Reszty szczegółów nie znamy...

gdyby nie lecieli jednym samolotem to nie byliby na jednej fotce pt. "patrioci popieraja Lecha Kaczynskiego".

Data: 2010-05-21 23:51:28
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-21 23:15, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

nic, piloci chcieli ladowac tylko na przyrzadach - 99% skutecznosci to daje. Pech, ze tym razem zadzialal ten 1%

--
the_foe

Data: 2010-05-21 23:22:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-21 22:50, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

Zamiast kwiczeć moĹĽe poczekać lepiej na oficjalny komunikat?  Pan Klich jutro moĹĽe zacząć mĂłwić coĹ› innego.

Klich: nie było nakazu lądowania