Klich obnaża Laska

Data: 2013-09-19 19:04:56
Autor: u2
Klich obnaża Laska
Dzi¶ mamy ci±g dalszy spektaklu z Maciejem Laskiem w głównej roli. Tym razem Lasek atakuje zespół parlamentarny zarzucaj±c mu....manipulacje. Powiedział on, że członkowie sejmowego zespołu badaj±cego przyczyny tragedii, zmanipulowali raport Edmunda Klicha. Zarzucił parlamentarzystom, że wybiórczo potraktowali informacje zawarte w oficjalnych dokumentach.

Według Macieja Laska, o manipulacji ¶wiadczy to, że pominięto uwagi Edmunda Klicha do przyczyny katastrofy.

Lasek powtórzył też, że nie ma dowodów, by na pokładzie tupolewa nast±pił wybuch. Przypomniał, że prokuratura wojskowa w czerwcu przedstawiła wyniki analiz, które nie stwierdziły obecno¶ci materiałów wybuchowych na próbkach, które zostały zabezpieczone w zeszłym roku, podczas pobytu w Smoleńsku.

Co ciekawe Klich w dzisiejszym wywiadzie dla RMF odsłania manipulacje....Laska i jego zespołu....Tytuł jaki RMF nadał tej rozmowie jest bardzo znamienny "Chciałem, żeby ostrzej mówiono o odpowiedzialno¶ci Rosjan"

- Mówiłem, że powinni¶my moje uwagi wypunktować. Chciałem nawet powołania specjalnego zespołu. Nie zostało to uwzględnione. Otrzymałem pismo, iż nie mogę publikować niczego, co jest z moja prac± zwi±zane - dodaje Klich.[...] Ja chciałem wyostrzyć to, co przedstawiłem w tych swoich uwagach, które teraz jeszcze też nie zostały upublicznione. Nie wiem dlaczego, bo powinny być upublicznione.

  Badanie wraku to nie jest badanie kilka godzin. Badanie wraku prowadzi się wiele tygodni i tu my¶lę, że komisja ministra Millera, je¶li miała jakiekolwiek w±tpliwo¶ci, powinna się udać do Smoleńska i tam to badanie przeprowadzić...[...] O ile wiem, nikt nie był z komisji ministra Millera w Smoleńsku po naszym wyjeĽdzie do Moskwy. Problem jest w tym, że dostępno¶ć do tych materiałów... A szczególnie jak pojawiły się te teorie zamachowe, wybuchowe, to wtedy trzeba było szczegółowiej przebadać ten wrak, żeby mieć materiały, argumenty do dyskusji.

Dzi¶ Antoni Macierewicz zawiadamia prokuraturę, że zamiast upublicznić dokument pan go ukrywał. Czuje pan wyrzuty sumienia?

- Nie czuję wyrzutów sumienia, bo ja nawet otrzymałem pismo, że nie mogę niczego publikować, co jest zwi±zane z projektem raportu i moimi uwagami, ale z drugiej strony upubliczniłem czę¶ć tych uwag w skróconej formie w mojej ksi±żce, w której przedstawiam swoje pogl±dy i swoj± ocenę tego wypadku. Mówię - były zawarte moje uwagi, tylko one zniknęły może w tym natłoku innych informacji.

Mamy więc kolejn± kompromitację Laska. Po pierwsze dzięki jego kolejnym wyst±pieniom i sprostowaniom które one wymuszaj± wiemy że:

Fachowcy Laska broni± raportu który kryje błędy Rosjan.

Fachowcy Laska wykluczyli możliwo¶ć wybuchu w samolocie nie badaj±c jego wraku. Przypomnieć trzeba iż prokuratorzy (na których prace powołuje się Lasek) zaczęli takie badania.....po publikacji Millera którego tak ¶lepo i twardo broni Lasek i jego zespół.

Klich przyznaje-wbrew słowom Laska iż jego uwagi nie zostały upublicznione.

Kolejne wyst±pienia Laska musza prowadzić do jednego wniosku. Raport Millera jest nic wartym zbiorem przypuszczeń maj±cych sugerować winę tylko jednego państwa....

http://niepoprawni.pl/blog/6354/klich-obnaza-laska

--
http://www.youtube.com/watch?v=3e6mgygHbKo

Data: 2013-09-19 19:53:08
Autor: boukun
Klich obnaża Laska
Lasek powtórzył też, że nie ma dowodów, by na pokładzie tupolewa nast±pił wybuch.

A s±? Jakie?

boukun

Data: 2013-09-19 14:34:00
Autor: brat_olin
Klich obnaża Laska
boukun wrote:

> Lasek powtórzył też, że nie ma dowodów, by na pokładzie > tupolewa nast±pił wybuch.

A s±? Jakie?

TNT plus postawa wladz III RP (esbeckiej) w sprawie tego zamachu.  Moze byc lepszy dowod?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-09-19 23:58:16
Autor: boukun
Klich obnaża Laska
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:2a170a7a-2e58-4b2d-b8a5-b02a767b54dbgooglegroups.com...
boukun wrote:

> Lasek powtórzył też, że nie ma dowodów, by na pokładzie
> tupolewa nast±pił wybuch.

A s±? Jakie?

TNT plus postawa wladz III RP (esbeckiej) w sprawie
tego zamachu.  Moze byc lepszy dowod?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Proszę nie zapomnieć, że PiS to też ta III RP SBecka od Kiszczaka...
A że co niektórzy chorzy umysłowo, to inna sprawa...

boukun

Data: 2013-09-20 09:39:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obnaża Laska

boukun wrote:

> Lasek powtórzył też, że nie ma dowodów, by na pokładzie
> tupolewa nast±pił wybuch.

A s±? Jakie?

TNT plus postawa wladz III RP (esbeckiej) w sprawie
tego zamachu.  Moze byc lepszy dowod?

============================

TNT, czyli nitrogliceryna w tabletkach wkładanych pod język, przez chorych na serce.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-09-20 11:10:03
Autor: Ronald Kuczek
Klich obnaÂża Laska
On 09/20/2013 09:39 AM, Bogdan Idzikowski wrote:
TNT, czyli nitrogliceryna w tabletkach wkładanych pod język, przez
chorych na serce.

Najpierw doucz się chemii, to przestaniesz mylić trójnitrotoluen (NO2)3C6H2CH3 z nitrogliceryną 4C3H5(ONO2)3

RK

Data: 2013-09-20 11:30:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obnaÂża Laska

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:l1h43l$8ja$1mx1.internetia.pl...
[...]

Synuś. Jeśli chodzi o chemię masz rację.
Jeśli chodzi o pobieranie próbek i co z tego wyszło, ta ja mam rację.
Przyrządy służące do wykrywania materiałów wybuchowych zostały tak skalibrowane, żeby wskazywały potencjalne możliwości występowania tych materiałów. Pobrano próbki, na które przyrządy reagowały wskazując, że jest to TNT. Po przebadaniu próbek okazało się, że jedynym materiałem wybuchowym, była nitrogliceryna zawarta w tabletkach.
I gra gitara.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-20 13:05:34
Autor: Ronald Kuczek
Klich obnaÂża Laska
On 09/20/2013 11:30 AM, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

(NO2)3C6H2CH3 z nitroglicerynÄ… 4C3H5(ONO2)3

[...]

Skąd wiesz jak były pobierane próbki i jak skalibrowane urządzenia ?
Dlaczego badania trwały miesiącami skoro wykonanie GC/MS (chromatografia gazowa sprzężona ze spektrometrią masową) to kwestia pół godziny ? W Laboratorium Badań Strukturalnych UW na przykład.

RK

Data: 2013-09-20 13:55:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obnaÂża Laska

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:l1has7$u12$1mx1.internetia.pl...
[...]

MĂłwili o tym prokuratorzy wojskowi.
Zarzucasz kłamstwo i fałszerstwo wykonującym ekspertyzy? Musisz mieć jakieś dowody. A w takim wypadku masz jedną drogę - do prokuratury. Jeśli jest inaczej - pie*dolisz picowskie farmazony.

ubawiony zaślepieniem

Data: 2013-09-20 15:59:23
Autor: xantiros
Klich obnaÂża Laska
W dniu 2013-09-20 13:05, Ronald Kuczek pisze:
[...]

Było to mówione na konferencji prokuratury.

Dlaczego badania trwały miesiącami skoro wykonanie GC/MS (chromatografia
gazowa sprzężona ze spektrometrią masową) to kwestia pół godziny ? W
Laboratorium Badań Strukturalnych UW na przykład.

A sądzisz ze 1 próbę badali ? Czy oczekujesz aby prokuratura robiła konferencję po każdej zbadanej próbce czy raczej po skończeniu analizy wszystkich próbek ?

Data: 2013-09-19 20:05:23
Autor: Mark Woydak
Klich obnaża Laska
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:523b2eb7$0$1250$65785112news.neostrada.pl...
Dzi¶ mamy ci±g dalszy spektaklu z Maciejem Laskiem w głównej roli. Tym razem Lasek atakuje zespół parlamentarny zarzucaj±c mu....manipulacje.

Dobra, to był ten zamach czy nie? Jeżeli był to na co czekacie? Kosy na sztorc i hajda na Kreml wymierzac sprawiedliwo¶ć!

MW

Data: 2013-09-19 20:23:57
Autor: boukun
Klich obnaża Laska
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:l1fei6$fp1$2news.albasani.net...
[...]

Dlaczego na Kreml, a nie na Warszawę?

boukun

Data: 2013-09-20 16:53:22
Autor: Mark Woydak
Klich obnaża Laska

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l1fg69$4mc$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sami na siebie maj± napadać? Zrób baranka.

MW

Data: 2013-09-19 20:32:49
Autor: A. Filip
Klich obnaĹĽa Laska
"Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> pisze:
> [...]
Dziś mamy ciąg dalszy spektaklu z Maciejem Laskiem w głównej
roli. Tym razem Lasek atakuje zespół parlamentarny zarzucając
mu....manipulacje.

Dobra, to był ten zamach czy nie? Jeżeli był to na co czekacie? Kosy
na sztorc i hajda na Kreml wymierzac sprawiedliwość!

Zamachu raczej nie było ale przez to co POlacy spartaczyli nie da się
zejść z prawdopodobieństwem zamachu poniżej 1%.

--
A. Filip
Nie wiedzą, co znaczy pamięć – woda i kobieta.

Data: 2013-09-20 09:38:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obnaĹĽa Laska

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:uul69vizvfd9j4.huge.strangled.net...
[...]