Klich obna¿a Laska

Data: 2013-09-19 19:53:08
Autor: boukun
Klich obna¿a Laska
Lasek powtórzy³ te¿, ¿e nie ma dowodów, by na pok³adzie tupolewa nast±pi³ wybuch.

A s±? Jakie?

boukun

Data: 2013-09-19 14:34:00
Autor: brat_olin
Klich obna¿a Laska
boukun wrote:

> Lasek powtórzy³ te¿, ¿e nie ma dowodów, by na pok³adzie > tupolewa nast±pi³ wybuch.

A s±? Jakie?

TNT plus postawa wladz III RP (esbeckiej) w sprawie tego zamachu.  Moze byc lepszy dowod?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-09-19 23:58:16
Autor: boukun
Klich obna¿a Laska
U¿ytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:2a170a7a-2e58-4b2d-b8a5-b02a767b54dbgooglegroups.com...
boukun wrote:

> Lasek powtórzy³ te¿, ¿e nie ma dowodów, by na pok³adzie
> tupolewa nast±pi³ wybuch.

A s±? Jakie?

TNT plus postawa wladz III RP (esbeckiej) w sprawie
tego zamachu.  Moze byc lepszy dowod?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Proszê nie zapomnieæ, ¿e PiS to te¿ ta III RP SBecka od Kiszczaka...
A ¿e co niektórzy chorzy umys³owo, to inna sprawa...

boukun

Data: 2013-09-20 09:39:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obna¿a Laska

boukun wrote:

> Lasek powtórzy³ te¿, ¿e nie ma dowodów, by na pok³adzie
> tupolewa nast±pi³ wybuch.

A s±? Jakie?

TNT plus postawa wladz III RP (esbeckiej) w sprawie
tego zamachu.  Moze byc lepszy dowod?

============================

TNT, czyli nitrogliceryna w tabletkach wk³adanych pod jêzyk, przez chorych na serce.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-09-20 11:10:03
Autor: Ronald Kuczek
Klich obna¿a Laska
On 09/20/2013 09:39 AM, Bogdan Idzikowski wrote:
TNT, czyli nitrogliceryna w tabletkach wkładanych pod język, przez
chorych na serce.

Najpierw doucz się chemii, to przestaniesz mylić trójnitrotoluen (NO2)3C6H2CH3 z nitrogliceryną 4C3H5(ONO2)3

RK

Data: 2013-09-20 11:30:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obna¿a Laska

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:l1h43l$8ja$1mx1.internetia.pl...
[...]

Synuś. Jeśli chodzi o chemię masz rację.
Jeśli chodzi o pobieranie próbek i co z tego wyszło, ta ja mam rację.
Przyrządy służące do wykrywania materiałów wybuchowych zostały tak skalibrowane, żeby wskazywały potencjalne możliwości występowania tych materiałów. Pobrano próbki, na które przyrządy reagowały wskazując, że jest to TNT. Po przebadaniu próbek okazało się, że jedynym materiałem wybuchowym, była nitrogliceryna zawarta w tabletkach.
I gra gitara.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-20 13:05:34
Autor: Ronald Kuczek
Klich obna¿a Laska
On 09/20/2013 11:30 AM, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

(NO2)3C6H2CH3 z nitroglicerynÄ… 4C3H5(ONO2)3

[...]

Skąd wiesz jak były pobierane próbki i jak skalibrowane urządzenia ?
Dlaczego badania trwały miesiącami skoro wykonanie GC/MS (chromatografia gazowa sprzężona ze spektrometrią masową) to kwestia pół godziny ? W Laboratorium Badań Strukturalnych UW na przykład.

RK

Data: 2013-09-20 13:55:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Klich obna¿a Laska

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:l1has7$u12$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mówili o tym prokuratorzy wojskowi.
Zarzucasz kłamstwo i fałszerstwo wykonującym ekspertyzy? Musisz mieć jakieś dowody. A w takim wypadku masz jedną drogę - do prokuratury. Jeśli jest inaczej - pie*dolisz picowskie farmazony.

ubawiony zaślepieniem

Data: 2013-09-20 15:59:23
Autor: xantiros
Klich obna¿a Laska
W dniu 2013-09-20 13:05, Ronald Kuczek pisze:
[...]

Było to mówione na konferencji prokuratury.

Dlaczego badania trwały miesiącami skoro wykonanie GC/MS (chromatografia
gazowa sprzężona ze spektrometrią masową) to kwestia pół godziny ? W
Laboratorium Badań Strukturalnych UW na przykład.

A sądzisz ze 1 próbę badali ? Czy oczekujesz aby prokuratura robiła konferencję po każdej zbadanej próbce czy raczej po skończeniu analizy wszystkich próbek ?

Klich obna¿a Laska