Klich w Wolfsburgu?

Data: 2011-06-15 07:45:02
Autor: yamma
Klich w Wolfsburgu?
Fidelio wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,96012,9784590,Transfery__Klich__Nie_czuje_sie_slabszy_od_kolegow.html

To jakiś żart? Przecież to przeciętniak, przepadnie tam.

Szczerze wątpię aby Magath wziął go do pierwszego składu. Dla mnie to jest ewidentnie tzw. transfer przyszłościowy. Pojechał tam uczyć się piłki i tylko od niego zależy czy wytrzyma. No i przede wszystkim czy wytrzyma jego organizm. Pozostaje się tylko cieszyć, że po wielu latach zastoju Bundesliga znowu się otwiera dla polskich piłkarzy.
yamma

Data: 2011-06-17 15:10:24
Autor: Roberto
Klich w Wolfsburgu?
Ja myślę podobnie. Wszystko w jego nogach.

Klich w Wolfsburgu?