Klich zrobił przekręt podczas tragedii ?

Data: 2010-04-20 09:03:10
Autor: japawel
Klich zrobił przekręt podczas tragedii ?
Słuchałem w radiu ekspertów że Klich podczas ragedi wybrał dzierżawę lub nawet zakup maszyn Embraer jako smolotów dla VIP. Pomimo że nieżyjący już Szczygło przygotował procedure przetargową.A tu Klich korzystająć z zamieszania wybrał Embraer-a . Już kolejny raz słyszałem w radiu że od dawna były naciski lobbystów z Embraer-a i już raz unieważniono przetarg. Więć jest kolejna afera. Ja na PO i Tuska nie będę głosował, dziwię się tylko że Tusk nie wyjdzie i nie powie-

-afery z gazem łupkowym nie ma, nie oddaliśmy największych złóz za darmo, proszę oto dokumanty , prosę o pytania ekspertów
- afery z samolotami nie ma, będzie przetarg a wypozyczyliśmy Embraer-a tymczasowo.

Ja się dziwię że Tusk nie prostuje tych kwestii, bo on może nie pamięta że to PRZEZ AFERY SLD padło na pysk. A być może on nie moze tak zrobić bo to wszystko prawda.

Data: 2010-04-20 10:36:40
Autor: zażółcony

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001b65.4bcd51aenewsgate.onet.pl...
[...]

Tusk teraz jeździ na pogrzeby.
Jutro pogrzeb Płażyńskiego - jednego ze współtwórców platformy.
Wyluzujcie.
Skończą sie pogrzeby - będzie czas na pytania i odpowiedzi.

Data: 2010-04-20 11:10:36
Autor: Tomy M.
[...]

Wiesz dlaczego?
Tusk patrzy na ludzi, patrzy czy lemingi się pokapowały czy
nadal łykają kit. Jeżeli się pokapowały to zaraz kogoś na sztukę
zdymisjonuje a sam jest czysty jak łza.

PO prowadzi doskonalą politykę, wszystko co źle to nie wina Tuska
tylko jego podwładnych ... i ich dymisjonuje. Dzięki temu jemu
słupki nie spadają.

Tomy M.

Data: 2010-04-20 13:36:59
Autor: cirrus
[...]

Jak to w momencie tragedii, w momencie uderzenia samolotu podjął tę decyzje? ;)

--
stevep

Klich zrobił przekręt podczas tragedii ?