Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?

Data: 2009-12-28 23:50:27
Autor: fReLuZ
Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

Data: 2009-12-28 22:52:31
Autor: Waldek Godel
Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?
Dnia Mon, 28 Dec 2009 23:50:27 +0100, fReLuZ napisa³(a):

Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

A szkoda, bo dzia³a dobrze i bezproblemowo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-30 02:41:41
Autor: Jakub Danecki
Waldek Godel wrote:
> ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....
A szkoda, bo dzia³a dobrze i bezproblemowo.

Nie zawsze, nie z ka¿dym dostawc± i nie na ka¿dym modelu Nokii, ale
zgadzam siê - raz poprawnie odpalony dzia³a ¶wietnie.

Jakub

Data: 2009-12-29 00:04:42
Autor: MK1973
fReLuZ pisze:
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

FRING

M        K | | / /
   A   E    | |/ \
     R      | | \ \. MK1973

Data: 2009-12-29 00:08:24
Autor: MK1973
fReLuZ pisze:
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

NIMBUZZ

M        K | | / /
   A   E    | |/ \
     R      | | \ \. MK1973

Data: 2009-12-29 06:39:55
Autor: AL
fReLuZ pisze:
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

ten wbudowany w Symbiana (e51) dziala calkiem sensownie,
ale mimo wszystko wole Fringa (bo ma ten plus, ze procz polaczen SIP moge wykonac SkypeOut)
Nimbuzz mnie zawiodl - jakis taki wkurzajacy dla mnie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-12-29 09:53:09
Autor: news.neostrada.pl

Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge -
co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

Uszanowanie

A ja polecam Talkonaut :
http://www.talkonaut.com/download.shtml
http://www.talkonaut.com/
Spore możliwości , wiele platform :-)

--
awiesiek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4723 (20091228) __________

Data: 2009-12-29 11:33:37
Autor: qwerty
Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhbcni$rsd$1@inews.gazeta.pl...
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

Dołączę się do tematu. Znacie jakąś aplikację z programem telewizyjnym?

Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?