Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?

Data: 2009-12-28 22:52:31
Autor: Waldek Godel
Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?
Dnia Mon, 28 Dec 2009 23:50:27 +0100, fReLuZ napisał(a):

Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

A szkoda, bo działa dobrze i bezproblemowo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-30 02:41:41
Autor: Jakub Danecki
Waldek Godel wrote:
> ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....
A szkoda, bo działa dobrze i bezproblemowo.

Nie zawsze, nie z każdym dostawcą i nie na każdym modelu Nokii, ale
zgadzam się - raz poprawnie odpalony działa świetnie.

Jakub

Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?