Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?

Data: 2009-12-29 06:39:55
Autor: AL
Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?
fReLuZ pisze:
Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co polecicie?

ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

ten wbudowany w Symbiana (e51) dziala calkiem sensownie,
ale mimo wszystko wole Fringa (bo ma ten plus, ze procz polaczen SIP moge wykonac SkypeOut)
Nimbuzz mnie zawiodl - jakis taki wkurzajacy dla mnie

--
pozdr
Adam (AL)

Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?