Klient nie chce odesłać faktury-korekty

Data: 2016-07-11 11:41:39
Autor: Robert Tomasik
Klient nie chce odesłać faktury-korekty
W dniu 11-07-16 o 11:35, Adam pisze:
Witajcie.

Taka zagwozdka:

Mój klient chciał kupić nabyć sprzęt w ramach leasingu przez bank.
Wystawiłem fakturę na bank w pierwszych dniach czerwca.
Końcem czerwca klient jednak wycofał się z zamiaru zakupu.

Wystawiłem fakturę korektę (zwrot towaru) dla banku.
Pracownik banku obsługujący mojego klienta nie chce podpisać korekty,
nie chce korekty, odesłał pierwszą fakturę pisząc, że on jej wcale do
swojej księgowości nie przekazał. To akurat IMO nie moje zmartwienie.

Faktura jest na sporą (dla mnie) kwotę, już zresztą u siebie ją
"zamnkąłem", podobnie zresztą jak korektę.

Czy mogę jakoś "zmobilizować" pracownika banku do odesłania podpisanej
korekty?

Ja bym wezwał bank do zapłaty, skoro towar zamówił i poinformował, ze
towar leży u Ciebie. Gdyby chcieli nie płacić, to mają odesłać korektę.
Może zadziała.

Klient nie chce odesłać faktury-korekty