Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )

Data: 2009-10-24 19:42:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
Tomaszek wrote:

1.Nosi mnie jak czytam takie coś. Czy prowadzenie biznesu zwalnia z myślenia? Nie powinno być Waszym zdaniem tak, że najpierw dzwoni się do operatora i pyta, czy zechce dla nas zrobić wyjątek i wymienić modem na inny a potem dopiero kupuję się sprzęt. Trzeba być skrajnym optymistą lub idiotą, żeby myśleć, że wszyscy będą robić dokładnie to czego od nich oczekujemy. Operator spełnia swoją część umowy, modem dostała sprawny. Renegocjować umowy nie muszą. Pani prowadząca biznes powinna wiedzieć chyba o takich podstawowych sprawach?!?

Oczywiście. Z wyprzedzeniem kilkunastu miesięcy wiesz, że twoj laptop się spali, nasika na niego kot czy spadnie ze stołu na betonową posadzkę.
Zwracam uwagę na słowa "ponad pięciu lat współpracy" czyli pięc lat płacenia rachunków, pewnie niemałych. Istnieją sposoby na pogodzenie i interesów operatora i klienta. Tylko nie wszędzie.

2.Modem HSDPA za 1400zł? Z funkcją tostera chyba?!? ;) Artykuł pochodzi z przełomu maja i czerwca tego roku. Ja sobie nie przypominam, by modemy były w takich cenach. Skąd pan redaktor wziął takie ceny?

Pan proszę
http://gsmonline.pl/download/files/iplus_dla_firm_20090112.pdf

W pozostałych sprawach już inni napisali, co o Twoich pomysłach myślą.

Jak ludzie nadal będą taką ogłupiałą ciżbą, która sama nie umie myśleć, to nadal tak w tym kraju będzie jak jest. Tostery będą za nas myśleć:(

PS: Może czasami jestem trochę za dosadny, ale cóż...

Odszczekujesz? :-)

M.

Data: 2009-10-24 20:31:34
Autor: Ra
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
Tomaszek wrote:

[...]

ale co to ma to rzeczy ? mogła kupić sprzet z odpowiednim gniazdkiem. Napewno są podane wymagania odnośnie sprzętu w instrukcji modemu
Czy mogę iść do dealera aut żeby mi wymienił auto na inne bo chcę wozić jednak więcej osób. Jeżdzę do aso ponad 5 lat i płace niemałe rachunki

Zwracam uwagę na słowa "ponad pięciu lat współpracy" czyli pięc lat płacenia rachunków, pewnie niemałych. Istnieją sposoby na pogodzenie i interesów operatora i klienta. Tylko nie wszędzie.

oczywiście mógł za odpowiednią opłatą wymienić modem na inny ale widać nie mają takiej oferty. Koszty nie są przecież zerowe - trzeba zapewnić transport, magazynowanie i sprzedaż używanego sprzętu.

Data: 2009-10-24 20:55:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Ra wrote:

Oczywiście. Z wyprzedzeniem kilkunastu miesięcy wiesz, że twoj laptop się spali, nasika na niego kot czy spadnie ze stołu na betonową posadzkę.
ale co to ma to rzeczy ? mogła kupić sprzet z odpowiednim gniazdkiem.

Znajdź dziś (czy nawet parę miesięcy temu) laptop z gniazdem PCMCIA, pełnym - czyli 54 piny.

oczywiście mógł za odpowiednią opłatą wymienić modem na inny ale widać nie mają takiej oferty. Koszty nie są przecież zerowe - trzeba zapewnić transport, magazynowanie i sprzedaż używanego sprzętu.

No więc dokładnie o to chodzi - nie ma takiej oferty, bo leje na klienta.
c.b.d.o.

M.

Data: 2009-10-24 20:11:11
Autor: Waldek Godel
Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:55:59 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Znajdź dziś (czy nawet parę miesięcy temu) laptop z gniazdem PCMCIA, pełnym - czyli 54 piny.

Dell Latitude e6500
Pozostałe modele Latitude ZTCP również
co wygrałem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-24 21:28:43
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Znajdź dziś (czy nawet parę miesięcy temu) laptop z gniazdem PCMCIA, pełnym - czyli 54 piny.

Dell Latitude e6500
Pozostałe modele Latitude ZTCP również
co wygrałem?

Kupon do lekarza stosownej specjalności połączony z możliwością promocyjnego zakupu tego della za 7 kawałków z groszami.

M.

Data: 2009-10-24 20:41:59
Autor: Tomaszek
[...]

Nie rozumiem, przecież można kupić modem taniej, np. na Allegro i do niego włożyć kartę SIM. Te ceny w Plusie to oni chyba po pijaku wymyślają!?! Plus chyba jej nie zabronił kupić modemu w innym miejscu?
Ale fakt: pokazałeś, że takie ceny są na rynku i tu chylę czoła.Kto im to kupi za taką cenę?!?

[...]

Nie.Przyjrzyj się ludziom na około siebie. Logiczne myślenie coraz trudniej przychodzi tej cywilizacji obrazkowej. Ale problemy cywilizacji wykraczają poza tematykę tejże grupy.Nieprawdaż?
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-24 22:05:50
Autor: Czeresniak
[...]

Jak widać na każdą pozycję mają taką samą marżę czyli ~950zł :-)
Zapewne każdą sztukę zamawiają osobno i przywożą w oddzielnym 30t kontenerze :-)

Pozdrawiam
Darek

Data: 2009-10-25 15:16:13
Autor: Tomaszek
Czeresniak pisze:
Jak widać na każdą pozycję mają taką samą marżę czyli ~950zł :-)
Zapewne każdą sztukę zamawiają osobno i przywożą w oddzielnym 30t kontenerze :-)

No chyba tak, bo te ceny są horrendalnie wysokie. I pewnie jeszcze mają simlocka ( zgaduję, bo nie czytałem tego dokładnie )

Data: 2009-10-24 22:06:07
Autor: J.F.
Klient to był kiedyœ pan.... ( felieton )
On Sat, 24 Oct 2009 19:42:59 +0200,  Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Oczywiście. Z wyprzedzeniem kilkunastu miesięcy wiesz, że twoj laptop się spali, nasika na niego kot czy spadnie ze stołu na betonową posadzkę.

No i co ? Wybrales np telefon z Irda, teraz dzwonisz do operatora zeby
ci zmienil, bo nowy komputer nie ma juz Irdy ? Od gumiarza tez sie domagasz wymiany kupionych opon, bo rozbiles
samochod, a nowy ma inny rozmiar ?
Zwracam uwagę na słowa "ponad pięciu lat współpracy" czyli pięc lat płacenia rachunków, pewnie niemałych. Istnieją sposoby na pogodzenie i interesów operatora i klienta. Tylko nie wszędzie.

Ale ostatnia umowe podpisala rok temu. I wiedziala ze przez kolejny
rok nic nie dostanie.

J.

Data: 2009-10-24 22:15:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Klient to był kiedy? pan.... ( felieton )
J.F. wrote:

Ale ostatnia umowe podpisala rok temu. I wiedziala ze przez kolejny
rok nic nie dostanie.

I dlatego operator straci za kilka miesięcy nie tylko kilkadziesiąt złotych z abonamentu DATA, ale również kilka tysięcy z pozostałych simów.
Jak Kuba Bogu, tak Stany Zjednoczone Kubie.

M.

Data: 2009-10-24 22:48:45
Autor: J.F.
Klient to był kiedy? pan.... ( felieton )
On Sat, 24 Oct 2009 22:15:58 +0200,  Maciej Bebenek (news.onet.pl)
J.F. wrote:
[...]

Jeden klient odejdzie, inny przyjdzie, bo sie obrazil na innego
operatora :-)

W koncu nie ma obowiazku wchodzic klientowi do tylka.
Niech sie poradzi znajomych, sprzeda jeden modem, kupi drugi.

J.

Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )