Klientka sępa.

Data: 2011-09-14 02:16:31
Autor: stevep
Klientka sępa.
# Zuzanna Kurtyka rozpoczyna swój marsz do Sejmu. Nowy rozdział w życiu  wdowy po byłym prezesie Instytutu Pamięci Narodowej otworzyła  ubiegłoroczna katastrofa pod Smoleńskiem i żerujący na niej polityczny sęp  - Jarosław Kaczyński. Pierwsze nieprzychylne komentarze na temat  politycznej kariery Kurtyki mówiły o korzyściach, jakie czerpie ze śmierci  męża i prawdziwych intencjach przyświecających jej decyzji o starcie w  nadchodzących wyborach parlamentarnych. Niespełna miesiąc przed  ostatecznym werdyktem, który przy urnach wydadzą wyborcy wdowa po Januszu  Kurtyce broni się i odpiera zarzuty, które mówią o tym, że jej decyzja  jest podyktowana chęcią zrobienia szybkiej kariery. Wywiad, którego  Kurtyka udzieliła "Naszemu Dziennikowi" ma uświadomić wyborcom, że jej  start w wyborach nie ma nic wspólnego z marzeniami o karierze a jednym i  niemogącym się spełnić marzeniem jest powrót do życia sprzed katastrofy.  Jakie są wobec tego plany i program wyborczy wdowy po tragicznie zmarłym  prezesie IPN?

Kontynuacja wielkiego dzieła życia i wartości, którymi żyli tragicznie  zmarli w katastrofie, działanie na rzecz rzetelnego wyjaśnienia przyczyn i  okoliczności katastrofy smoleńskiej oraz obowiązek kontynuowania pracy  zmarłego męża to dla Kurtyki największe priorytety. Czy ściskające za  serce wyznania Zuzanny Kurtyki są szczerym wyznaniem tragicznie  doświadczonej przez zły los kobiety? Śmiem w to wątpić.

Kurtyka mówi o kontynuowaniu pracy tragicznie zmarłego męża i wielkim  pragnieniu powrotu do życia sprzed 10 kwietnia 2010 roku. Nie bardzo wiem,  co chce kontynuować wdowa po prezesie IPN i do czego chciałaby powrócić?  Czy pragnienie kontynuacji dokonań to chęć zaprezentowania przez siebie  seksualnych fajerwerków, od których nie stronił jej mąż? Czy chęć powrotu  do życia sprzed 10 kwietnia ubiegłego roku to pragnienie kontynuacji  upokarzającej sprawy rozwodowej, podczas której Janusz Kurtyka zabawiał  się z Gójską-Hejke? Wydaje się, że śmierć Janusza Kurtyki była dla jego  żony najlepszym rozwiązaniem. Rozwód, który nieuchronnie nadchodził dałby  Kurtyce alimenty i coraz to nowe traumatyczne przeżycia związane z  prasowymi rewelacjami na temat łóżkowych wyczynów byłego męża.  Przyozdobiona dziś w gustowny kir Kurtyka została wprawdzie sama, ale o  swoją przyszłość nie musi się już martwić. Odszkodowania wywiady i kariera  polityczna u boku Kaczyńskiego z powodzeniem osłodzą jej stratę ukochanego  męża.

Pisanie o wdowie obojętnie, jaka by ona nie była to rzecz niełatwa..  Niektórzy z Was powiedzą, że to być może prawdziwe, ale brutalne, że to  przecież samotna kobieta, że tak po prostu nie można. Pewnie to jest  brutalne, ale pamiętajcie, że obie strony grają według tych samych jasno  określonych reguł. Pamiętajcie również, że to nie ja te reguły ustalałem.  Autorem wszystkich zasad tej gry jest Jarosław Kaczyński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5ztx

--
stevep

Data: 2011-09-14 06:37:04
Autor: cytryna
Klientka sępa.
> [...]

serce wyznania Zuzanny Kurtyki są szczerym wyznaniem tragicznie

doświadczonej przez zły los kobiety? Śmiem w to wątpić.

Takim wątpliwościom sprzyja dłuższy wypoczynek na koszt podatników we Wronkach lub Rawiczu. Tamże oferują znakomitą kurację leczenia podłości, cynizmu oraz degrengolady moralnej. Polecam także lewatywe na Oddziale Specjalnym w Kobierzynie.

Data: 2011-09-14 14:41:44
Autor: stevep
Klientka sępa.
Dnia 14-09-2011 o 06:37:04  cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):

> [...]

degrengolady moralnej. Polecam także lewatywe na Oddziale Specjalnym w

Przydalaby ci sie lewatywa mózgu.

--
stevep

Data: 2011-09-14 10:12:55
Autor: (HeÂŽSk)
Klientka sępa.
On Wed, 14 Sep 2011 02:16:31 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 kobieta wyglada na rozsadna a tak dala sie zmanipulowac prezesowi!
 czyzby parlement w wykonaniu pis bedzie skladal sie z nieutolonych
 w zalu wdow i zbolalych sierot po ofiarach katastrofy smolenskiej?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-14 15:16:57
Autor: jadrys
Klientka sępa.
W dniu 2011-09-14 11:12, "(HeÂŽSk)" pisze:

  kobieta wyglada na rozsadna a tak dala sie zmanipulowac prezesowi!
  czyzby parlement w wykonaniu pis bedzie skladal sie z nieutolonych
  w zalu wdow i zbolalych sierot po ofiarach katastrofy smolenskiej?

Daj spokój, - kto rozsądny pchałby się do polskiej polityki?

Data: 2011-09-14 14:35:48
Autor: (HeÂŽSk)
Klientka sępa.
On Wed, 14 Sep 2011 15:16:57 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   w zalu wdow i zbolalych sierot po ofiarach katastrofy smolenskiej?

Daj spokój, - kto rozsądny pchałby się do polskiej polityki?

 napisalem: wyglada na rozsadna. moim zdaniem to kolejna  manipulacja prezesa. zonglowanie trupami i trumnami.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Klientka sępa.