Klika

Data: 2017-12-08 20:42:45
Autor: Yogi
Klika
Prezes PiS rączkami podległych mu poddanych "uchwalił" ustawy o sądach.
Stawiam orzechy przeciwko pestkom słonecznika, że uległy prezydent ustawy
podpisze.

"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2017-12-08 13:37:48
Autor: Zenek Kapelinder
Klika
Oczywiscie ze podpisze bo na tym ma polegac zmiana. Z sadami jakie sa pis nie jest w stanie nic zrobic, zwlaszcza ukarac winnych. Sedziowie dostali propozycje wspolpracy na pisowskich zasadach. Wypieli sie to zostali zalatwieni bez mydla. Kto sie z wladzy smieje ten kolacji nie je.

Data: 2017-12-09 08:02:07
Autor: AntekSm
Klika właściciela RzeczPiSpolitej.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:88e13ada-4a66-48e7-b80c-57fb9462db15googlegroups.com...

 Z sadami jakie sa pis nie jest w stanie nic zrobic,
 zwlaszcza ukarac winnych.

Hitler też nie mógł nic zrobic dopóki nie opanował sądów.
Gdyby sądy były niezależne to nie zamordowali by organizatorów
zamachu na Hitlera. Wódz Hitler zadecydował że są winni
i sąd hitlerowski orzekł "winny", a siepacze wodza zamordowali.
Wódz Stalin potrzebował uległych sądów, wódz Hitler
potrzebował uległych sądów i sędziów. Wódz Kaczyński
tez potrzebuje uległych sędziów.
Nalblizsze zadanie dla sędziów to orzec że wybory są ważne
jeżeli wygra Kaczyński. Tam gdzie Kaczyński nie wygra
to sędziowie mają orzec że wybory są nieważne.
Wynik wyborów ma być nie gorszy niz miała PRLkomuna,
czyli nie mniej niż 99,7 % za Kaczyńskim.

Data: 2017-12-09 02:20:35
Autor: jacekbialy80
Klika właściciela RzeczPiSpolitej.
Sam nie raz zostawałem Hitlerem z powodu moich antykomunistycznych przekonań. Ale wracając misiu do tematu, powinieneś coraz bardziej uważać z epitetami, bo wkrótce wasza sekta przestanie urzędować w polskim wymiarze sprawiedliwości, a nowy sędzia wpierdoli ci grzywnę za obrażanie ludzi.

Data: 2017-12-09 05:24:06
Autor: Zenek Kapelinder
Klika właściciela RzeczPiSpolitej.
Nikt mu nie wpierdoli grzywny. Trole nie karmione zdychaja same. Zostalu mu karmienie sie kocim zwirkiem. Pizdziak jest na etapie chorego na raka ktoremu lekarz powiedzial ze juz jest za slaby na chemie.

Data: 2017-12-09 11:14:16
Autor: jacekbialy80
Klika właściciela RzeczPiSpolitej.
Ja przywykłem, internet przywykł, ale w realu jak zacznie bluzgać, to dlaczego nie?

Data: 2017-12-10 12:14:32
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

Nie ma sędziów w Polsce którzy stanowią po stronie Jarusia - karykatury
Hitlerka :DDDDDDD
I taki bolszewicki motłoch jak wy tego nie zmieni :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-10 12:47:48
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:bn5q2dhn5l9kv9dpg85kkfk80dg2cha7ts4ax.com...
[...]

Czy za  "zamknijcie swoje mordy zdradzieckie" albo "komunisci i złodzieje" czy "WON!" (J.Kaczyński)  - też? Czy nazwanie ludzi "glistami" (M.Wolski), "szmatami" (K.Pawłowicz) - też?

CL

Data: 2017-12-11 10:09:39
Autor: jacekbialy80
Klika właściciela RzeczPiSpolitej.
A co tu ma jaruś do tematu? Ktoś wytoczy komuchowi sprawę o szkalowanie i komuch beknie, jak nie będzie miał swoich 'wejść' w sądach.

Data: 2017-12-09 15:40:58
Autor: AntekSm
Klika. powołanie PiSsędziów.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Oczywiscie ze podpisze bo na tym ma polegac zmiana.

Jak dotad to zmiana polega na usunięciu z stanowisk sędziów
i powołanie w to miejsce PiSsędziów.
Wódz Kaczyński NIC nie zrobił aby usprawnic i przyśpieszyć
działanie sądów.
Nawet Krystyna Pawłowicz posłanka PiS, profesor prawa,
powiedziała, że zmiana jest sprzeczna z Konstytucją.

Data: 2017-12-09 07:35:29
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik AntekSm napisał:

Wódz Kaczyński NIC nie zrobił aby usprawnic i przyśpieszyć
działanie sądów.

Gowin za peło też nie dał rady, klika jest zbyt silna.

Data: 2017-12-10 12:18:17
Autor: Presidente de San Escobar
Klika. powołanie PiSsędziów.
Irytujacy Irygator vel Karbonylek <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał(-a):

użytkownik AntekSm napisał:

> Wódz Kaczyński NIC nie zrobił aby usprawnic i przyśpieszyć
> działanie sądów.

Gowin za peło też nie dał rady, klika jest zbyt silna.

Nikt już nie wierzy w tą klikę, oprócz paru kretynów :DDDDDD
Ziobro mianuje sędziów po dysyplinarkach, wyrokach oraz w trakcie postępowania
:DDDDD

W bajki o klice jak widzisz tylko przytępaki już wierzą :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-09 13:12:54
Autor: Zenek Kapelinder
Klika. powołanie PiSsędziów.
Znowu powolales nowy byt. Szkoda ze jestes tak uczciwy jak cale po i nie napisales ze odwoluja posedziow. To dobrze ze beda mieli swoich sedziow, bez tego pozlodzieje pozostali by bezkarni.

Data: 2017-12-10 12:21:39
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Znowu powolales nowy byt. Szkoda ze jestes tak uczciwy jak cale po i nie napisales ze odwoluja posedziow. To dobrze ze beda mieli swoich sedziow, bez tego pozlodzieje pozostali by bezkarni.

Ale których skoro żadni nie chcą przyjmować nominacji z rąk faszystów :DDDDDDDD
Musieliby odwołać 95% sędziów i powołać takich prostaków ludowych jak ty :DDDDD
Czyli cofka do 15 wieku :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-10 13:27:02
Autor: AntekSm

To dobrze ze beda mieli swoich sedziow,

Każdy wódz musi mieć swoich uległych sedziów.
Wódz Kaczynski nie będzie znizał sie do eliminowania
przeciwników, zrobią to za niego usłuzni sedziowie.
Tak robil Hitler, Stalin i mnostwo innych wodzów.

Data: 2017-12-09 17:47:08
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 15:40 AntekSm <jolekkratko@kig.pl> pisze:

Wódz Kaczyński NIC nie zrobił aby usprawnic i przyśpieszyć
działanie sądów.

Czego jęczysz?
Przecież maszerujecie z hasłem "WOLNYCH sądów" na ustach.
Zrozumiałe - zawsze jest szansa, że wam się przedawni, hipokryci.

--
Trefniś

Data: 2017-12-09 20:38:55
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.zaznkuximtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Przyjdzie czas, a sędzia z Breslau zapakuje cię do paki w Brzegu.

CL

Data: 2017-12-09 21:54:46
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 20:38 Totalna Opozycja <ciemny._lud@kupi.to> pisze:

[...]

Psychofan musi, inaczej się udusi.
Dawaj dalej, czekam z rozbawieniem :)

--
Trefniś

Data: 2017-12-10 08:33:05
Autor: stevep
W dniu 2017-12-09 o 21:54, Trefniś pisze:
[...]

A głupiemu radość.

--
stevep

Data: 2017-12-11 08:34:46
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:47 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

A co z ułaskawieniami przed wyrokiem jak na Mariusza Kamińskiego?

--
stevep

Data: 2017-12-11 10:53:22
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 08:34 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

Wygracie wybory (hehe), będziecie się ułaskawiać - to takie proste!
Tyle, że to ułaskawianie może potrwać przy "wolnych" sądach.

--
Trefniś

Data: 2017-12-11 09:59:13
Autor: jacekbialy80
Klika. powołanie PiSsędziów.
Znowu żeście pieczywo z dupczywem pomylili towarzyszu Piszczyk!

..

Data: 2017-12-12 08:10:06
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 18:59 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Znowu żeście pieczywo z dupczywem pomylili towarzyszu Piszczyk!

.
Dobrze,że nie widze twojej "zdradzieckiej mordy" bo rzeczywiście mógłbym  pomylić.

--
stevep

Data: 2017-12-11 10:55:52
Autor: Zenek Kapelinder
Klika. powołanie PiSsędziów.
Ciekawe po co mieli by udupiac jak dostana bez przekretow 60%.

Data: 2017-12-12 08:11:21
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 19:55 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Ciekawe po co mieli by udupiac jak dostana bez przekretow 60%.
A te ustawy to taka sztuka dla sztuki, no i celowe drażnienie UE?

--
stevep

Data: 2017-12-11 17:23:09
Autor: stevep
W dniu 2017-12-11 o 10:53, Trefniś pisze:
[...]

Wierzysz, że PiS udupi wolne wybory?

--
stevep

Data: 2017-12-09 09:15:40
Autor: Totalna Opozycja
Klika
Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:11a1yp4pw58kg.icby60oet0fx$.dlg40tude.net...
Prezes PiS rączkami podległych mu poddanych "uchwalił" ustawy o sądach.
Stawiam orzechy przeciwko pestkom słonecznika, że uległy prezydent ustawy
podpisze.

Przecież to jedna SITWA odgrywająca komedię dla motłochu!

CL

Data: 2017-12-09 09:27:17
Autor: stevep
Klika
W dniu 2017-12-08 o 20:42, Yogi pisze:
Prezes PiS rączkami podległych mu poddanych "uchwalił" ustawy o sądach.
Stawiam orzechy przeciwko pestkom słonecznika, że uległy prezydent ustawy
podpisze.

Twoja przenikliwość nie zna granic.

--
stevep