Klima - czynnosci

Data: 2014-03-24 13:13:02
Autor: tomas
Klima - czynnosci
W dniu 24.03.2014 13:05, Sawesk pisze:
Jakiś czas temu kupiłem auto. Na razie klimatyzacja działa ale
zastanawiam się czy są jakieś np. coroczne czynności, które powinny być
przeprowadzane.
Ozonowanie, napełnianie, czekać aż klima przestanie chłodzić?
Czy to robić samemu (widziałem w sklepach jakieś czynniki w sprayu) czy
jechać do zakładu spec? Na co zwrócić uwagę przy wyborze punktu usługowego?

Napełnij do pełna , wymień osuszacz , odgrzybianie i wymiana filtra kabinowego.W pierwszym lepszym serwisie klimatyzacji to zrobią.

Data: 2014-03-24 14:47:58
Autor: Marcin N
Klima - czynnosci
W dniu 2014-03-24 13:13, tomas pisze:
[...]

Wymienić osusacz?

Do autora: jak działa - to używaj. To nie żart. Klima psuje się od nieużywania. Brak smarowania i kłopoty. Używaj nawet zimą.

Odgrzybianie - jeśli śmierdzi to zrób (samodzielnie), ale nie oczekuj na super efekty. Czy to ozon, czy spray, czy cokolwiek - efekty są przeciętne. Grzyb zbiera się głównie w miejscu bardzo trudno dostępnym.

Filtr kabinowy - wymień od czasu do czasu. Też do zrobienia samodzielnie, chyba, że masz dwie lewe ręce.

--
MN

Data: 2014-03-24 15:03:14
Autor: tomas
Klima - czynnosci
W dniu 24.03.2014 14:47, Marcin N pisze:

[...]

Dlatego lepiej zajechać do serwisu żeby wszystko sprawdzili.Nie każdy jest serwisantem klimatyzacji.

Data: 2014-03-24 19:21:36
Autor: Hinek
Klima - czynnosci
Użytkownik "tomas"  napisał

 wymień osuszacz

Często wymieniasz ten osuszacz?
:)

--
Hinek

Data: 2014-03-24 23:08:31
Autor: tomas
Klima - czynnosci
W dniu 24.03.2014 19:21, Hinek pisze:
Użytkownik "tomas"  napisał

 wymień osuszacz

Często wymieniasz ten osuszacz?
:)

Przecież pisał że ma kupione od kogoś...

Klima - czynnosci