Klima po odgrzybieniu

Data: 2011-09-17 20:32:26
Autor: Kartrait
Klima po odgrzybieniu
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:j51i6g$k3v$1inews.gazeta.pl...
Odgrzybialem ostatnio klime w serwisie - jakas pare wpuszczali chemiczna co ponoc odgrzybia. Mimo wszystko przy wlaczaniu i wylaczaniu czuc dalej charakterystyczny smrodek. U was tez tak jest?

też mam smrodek chwile po wyłączeniu klimy w 11-letniej ibizie, (po odgrzybieniu klimy) i też się nad tym zastanawiałem... ale ostatnio w fimie kupili nowe auto z salonu z klimą, i? i takim sam lekki smrodek po wyłączeniu klimy :)

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait

Klima po odgrzybieniu