Klima -proszę o radę

Data: 2010-06-10 09:12:33
Autor: Tomek
Klima -proszę o radę
Dlatego ucieszyłem się, że mechanik zaproponował kolejną kontrolę po 1 tygodniu.
Po 5 dniach służenia klimy, nagle wczoraj znowu odmówiła posłuszeństwa -spadło
[...]
Poproszę o podpowiedź, czy maleńkie kropeczki wokół wałka sprężarki przekonywują
do regeneracji sprężarki, bo mnie nie. Jak bywało w Waszych przypadkach?

ja regenerowalem sprezarke, ale golym okiem bylo widac ze przecieka - kapal z niej olej. Z tym ze po nabiciu, mimo tak duzego wycieku, klima dzialala przez ponad 3 miesiace. Jak Ci czynnik nawial w 5 dni to musi byc jakas wieksza dziura. Ja bym szukal dalej.

--
Tomek

Klima -proszę o radę