Klima w Skodzie Fabia 1.4 TDI 2007r.

Data: 2011-07-23 19:56:27
Autor: Yac
Klima w Skodzie Fabia 1.4 TDI 2007r.
Witam GrupÄ™,
mam problem z klimatyzacją z samochodzie z tematu. Po wyjechaniu z garażu klima działa. Chłodzi bardzo wydajnie. Niestety nawet po krótkiej jeździe i ponownym uruchomieniu samochodu już się na załącza (przycisk świeci się, jednak nie chłodzi - spalanie chwilowe nie wzrasta).
Jestem już po podłączeniu do komputera. Pojawił się następujący błąd:

0382 Sterowanie systemem klimatyzacji
Przerwa/zwarcie czujnika klimatyzacji

W Internecie w związku z praktycznie identycznymi objawami wskazano problem z czujnikiem G263, jednak tak wątkotwórcy podają, świadczący że komputer wskazał błąd 00818 faktycznie mówiący o tym czujniku.

Niestety żadnej informacji o błędzie 0382 nigdzie nie widzę. Czy to błąd świadczący o tym samym czujniku czy problemu trzeba szukać jednak gdzieś indziej? Czy może dysponuje ktoś informacjami na temat konkretnie tego błędu?

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2011-07-23 12:37:46
Autor: PJ
Klima w Skodzie Fabia 1.4 TDI 2007r.
//Niestety żadnej informacji o błędzie 0382 nigdzie nie widzę. Czy to
bł±d ¶wiadcz±cy o tym samym czujniku czy problemu trzeba szukać jednak
gdzie¶ indziej? Czy może dysponuje kto¶ informacjami na temat
konkretnie tego błędu?

wszystkie błędy aut koncernu VW s± przecież rozpracowane ... no i
pytaj na forach tematycznych a nie tu ...
http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=75&t=35346&p=297343

P.

Klima w Skodzie Fabia 1.4 TDI 2007r.