Klima w samochodzie i odgrzybianie.

Data: 2017-10-22 10:45:08
Autor: LEON
Klima w samochodzie i odgrzybianie.
Witam.W sieci nie znalazłem konkretów w sprawie odgrzybiania klimatyzacji w samochodzie i pytam kolegów którzy mają takowe urządzenie do odgrzybiania i może podzielić się jakie urządzenie kupić oczywiście prywatnie.
Leon

Data: 2017-10-22 10:57:17
Autor: Dykus

W dniu 2017-10-22 o 10:45, LEON pisze:

Witam.W sieci nie znalazłem konkretów w sprawie odgrzybiania klimatyzacji w samochodzie i pytam kolegów którzy mają takowe urządzenie do odgrzybiania i może podzielić się jakie urządzenie kupić oczywiście prywatnie.

Może napisz coś więcej - ile będzie używane, jaki budżet...
Niedawno był taki wątek:
https://groups.google.com/d/topic/pl.misc.samochody/UPGojopYi28/discussion

Temat odgrzybiania często pojawia się na różnych forach motoryzacyjnych...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

-- -

Data: 2017-10-22 11:18:22
Autor: Leon
W dniu 22.10.2017 o 10:57, Dykus pisze:
[...]

Urządzenie będzie używane dla swoich potrzeb,może 2 razy w roku a budżet to około do 500zł.
Leon

Data: 2017-10-22 12:44:33
Autor: Dykus

W dniu 2017-10-22 o 11:18, Leon pisze:

Urządzenie będzie używane dla swoich potrzeb,może 2 razy w roku a budżet to około do 500zł.

Warto więc kupować swoje? Na grouponach oferty odgrzybiana 20-50zł (w tym serwis całej klimatyzacji), nawet jakieś ultradźwiękowe ostatnio...

Jak chcesz swoje to ja bym kupił najdroższe, patrząc na wydajność.
Są tacy, którzy składają sami - przetwornica, pompka, generator ozonu, to się da kupić w internecie... Bywa, że te dostępne w handlu składają się z podobnych podzespołów.

--
Pozdrawiam,
Dykus.

-- -

Data: 2017-10-22 15:40:50
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sun, 22 Oct 2017 11:18:22 +0200, Leon napisał(a):

Urządzenie będzie używane dla swoich potrzeb,może 2 razy w roku a budżet to około do 500zł.
Leon

Żeby używać 2x do roku opłaca Ci się kupować swój?

Bo tak z mojego rozglądania wyszło że te tanie są nic nie warte i kupiliśmy
sobie taki (ale to już 1500zł). Za to można nim ozonować też pomieszczenia.
http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-do-klimatyzacji-24g-h-i4975689642.html

Data: 2017-10-22 19:00:41
Autor: ToMasz
W dniu 22.10.2017 o 10:45, LEON pisze:
[...]
ale do jednego auta czy jako urządzenie do warsztatu? Bo jak prywatnie, to Ci powiem, że jeśli już coś śmierdzi, to tego inaczej niż mechanicznie nie usuniesz. Ozonowanie o ile wogóle, zniszczy wierzchnią warstewkę, a to co pod spodem - zostanie

ToMasz

Klima w samochodzie i odgrzybianie.