Klimakterium Krychy

Data: 2016-01-26 19:40:27
Autor: Mark VVoydak
Klimakterium Krychy
http://kultura.newsweek.pl/krystyna-janda-dla-newsweeka-jestem-artystka-polska-nie-narodowa,artykuly,378220,1.html
"Jeżeli na Polskę ma wpływać klimakterium Krystyny Pawłowicz, to ja
przepraszam - mówi Krystyna Janda w rozmowie z Newsweekiem. Newsweek:Jak
pani reaguje na ten cały język o ludziach gorszego sortu, pomocnikach
gestapo, in vitro, które jest dla krów?
Krystyna Janda: To podłość, staram się tego nie słuchać, bo tak się
denerwuję, że mi serce skacze do gardła, a lekarz mówi, żebym uważała. Nie
mogę słuchać tonu, dźwięku, barwy głosu, który towarzyszy tym oświadczeniom.
Nie życzę sobie, żeby ktoś do mnie mówił takim tonem. Mam uczucie, że ludzie
kulturalni milkną i idą w swoją stronę. Niestety. To coś, co nazywaliśmy
kiedyś emigracją wewnętrzną, konieczność takiego reagowania na ewidentne
chamstwo i pogardę władzy."

Mówiąc wprost PiS to partia chamów co widać, słychać i czuć! Chieliśta no to
k..wa macie!

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-27 03:27:11
Autor: stevep
Klimakterium Krychy
W dniu .01.2016 o 19:40 Mark VVoydak <mark.woydak@forest.qmx.it> pisze:

[...]

Zdecydowanie, to tacy następcy pezeetperowskich ciemniaków.
--
  stevep
-- -- -

Klimakterium Krychy