Klimat lat dziewięćdziesiątych w polskim filmie

Data: 2010-12-08 13:02:43
Autor: flower
Klimat lat dziewięćdziesiątych w polskim filmie
Użytkownik "Atlantis" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości
Wzięło mnie ostatnio na oglądanie polskich filmów z poprzedniej dekady.
Przy czym mam tutaj na myśli produkcje w lepszy lub gorszy sposób
oddające polską rzeczywistość tamtej "epoki" (czyli odpadają filmy w
rodzaju "Demonów Wojny wg Goi" albo "Operacji Samum") - zarówno lata
transformacji, jaki późne 90s. Coś, co pokazywałoby ówczesne nastroje
społeczne, modę, muzykę, wygląd ulic i infrastruktury i tak dalej.

Kroll..? Wiem, oczywiste, ale nikt nie zaproponował.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-09 01:23:28
Autor: piotrek walczak
On 8 Gru, 12:02, "flower" <flower19...@wp.pl> wrote:
> Wzi o mnie ostatnio na ogl danie polskich film w z poprzedniej dekady.

,,Oczy niebieskie'', ,,Czarne slonca''. ;-)

Pozdr.
PW

Klimat lat dziewięćdziesiątych w polskim filmie