Klimatyzacja manualna w KIA Soul

Data: 2011-05-07 21:34:44
Autor: Yogi\(n\)
Klimatyzacja manualna w KIA Soul
Użytkownik "pawel" <retywWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:524f.000001bf.4dc570ffnewsgate.onet.pl...
KIA Soul w tanszej wersji (53500zl) ma klimatyzacje manualna, natomiast w wersji
drozszej (58500zl) ma klimatyzacje automatyczna. Czy warto doplacac az 5000zl na
klime automatyczna? Jak dziala klima reczna i jakie ma funkcje? Tzn. np.
nastawia sie jej temperature?

Tak jak pisza przedpiścy, manualna daje Ci pełną kontrolę i trochę więcej roboty, automat działa według tego, co mu projektant ustawił. Przy czym - jeżeli projektant miałdobry dzień, to automat działa dobrze, jeżeli zaś przeciwnie  - może być różnie.  Jeździłem autem z automatem, teraz mam manuala - i chyba wolę manuala ;-) Ale i tak najważniejsza jest sprawność i wydajność klimatyzacji - jeżeli w miarę szybko schłodzi a potem da się ustawić tak, by utrzymać optymalną temperaturę, to nie ma znaczenia na jakiej zasadzie działa.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Klimatyzacja manualna w KIA Soul