Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem

Data: 2020-04-21 07:52:45
Autor: ąćęłńóśźż
Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem
A tak swoj± drog± co tam trzymasz? Czekoladę? Aż raz zapomnisz wyj±ć?
Schowek zawsze miałem zapchany drobiazgami i zasuwkę zamykałem, żeby nic nie wpadło.
To już bardziej przydatna jest klimatyzacja czę¶ci bagażowej auta po zakupach w sklepie.

-- -- -
Brakuje mi klimatyzowanego schowka w samochodzie i postanowiłem kazać go zamontować.

Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem