Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem

Data: 2020-04-22 18:10:20
Autor: N Tom
Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem
Cavallino w <news:r7kgc8$iim$1$Cavnews.chmurka.net>:

Brakuje mi klimatyzowanego schowka w samochodzie i postanowiłem kazać go zamontować.

Jesteś Koniu jak Kim Dzong Un -- postanowiłeś kazać...

Ma ktoś koncepcję jak się wpiąć w taki kanał wężem?

....się nie pytaj, każ zamontować!!!

Ale na co patrzeć, gdzie szukać?

Kupić samochód z chłodzonym schowkiem...

--
'Tom N'

Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem