Klimatyzacja - włączać co pewien czas aby byla ok?

Data: 2014-01-20 16:59:18
Autor: neelix
Klimatyzacja - włączać co pewien czas aby byla ok?

Użytkownik "Darma" <besioc@wp.pl> napisał w wiadomości news:52dcd786$0$2204$65785112news.neostrada.pl...
Znajomy twierdzi, że aby klima działała długi i dobrze należy ją odpalać minimum 1 raz w tygodniu.
Że niby rozwijają się jakieś bakterie jak klima nie działa, psują się jakieś elementy itp.
Czy to prawda?
Jeśli tak to jak uruchamiać klimę zimą przy - 20? Jeździć do garażu np. w galeriach handlowych i tam odpalać auto np. na 3 min?
Co o tym sądzicie?

Ja latem za lodówką nie przepadam, ale zimą włączam, bo szyby mniej parują i szybciej odparowują. Zimą klima mnie przydaje się i to bardzo. Ostatnio niestety miałem problem, bo gaz uciekał z powodu rozszczelnienia. Na szczęście przed zimą problem został rozwiązany. Każdy powinien ocenić sam czy jest potrzebna i jak potrzebna to używać bez pytań. Ostatnio w mediach mówili, żeby używać. Fakt, że mediom nie należy wierzyć, bo zawsze dla kogoś pracują, ale doświadczenie uczy, że coś co nie jest używane nie działa wtedy kiedy jest potrzebne.

neelix

Klimatyzacja - włączać co pewien czas aby byla ok?