Klimatyzer bez-rurowy

Data: 2010-07-10 23:11:19
Autor: wolim
Klimatyzer bez-rurowy
Jak chcesz oprócz ukropu mieć saunę, to możesz kupić.

To nie jest klimatyzator, tylko nawilżacz.

Żeby nie było, że nie wiem o czym mowa - miałem toto kiedyś w biurze.

Jak chcesz niedrogo obniżyć temperaturę w pomieszczeniu, to otwieraj okna w nocy, a w dzień zamykaj i szczelnie zasłaniaj zasłonami lub, jeśli masz, żaluzjami. Za 2 dni będziesz miał w pokoju nie więcej jak 22 stopnie.

8-miesięczne dziecko to już stary koń, nie zaszkodzi mu otwarte okno w nocy - zwłaszcza przy takich tempraturach.

Pozdrawiam,
MW

Klimatyzer bez-rurowy