Klimczok

Data: 2010-05-04 19:16:26
Autor: MadMan
Klimczok
Witam,

jako że zlot nie wypalił, a w sobotę ma być ładna pogoda - może ktoś
wjedzie ze mną na Klimczok? Prawdopodobnie chcę wjechać od Bielska,
potem zjazd do Szczyrku i do domu przez Salmopol. Mało terenowo - rower
mam jaki mam i innego miał nie będę :)
Chętni?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-04 20:37:37
Autor: Jacek
Klimczok

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:b42o4oc80sk4$.dlgrower.power.pl...
[...]

jezdze prawie w kazda sobote i niedziele o ile jestem w Bielsku
na Klimczok bardzo czesto bo czasem na inna gorke
moge z checia dolaczyc

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-05-04 20:47:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Klimczok
Jacek pisze:
[...]

Jacek i Bielsko? To z Tobą jechałem wieeele lat temu na Błatnią z Jaworza?

Seco

Data: 2010-05-04 15:14:14
Autor: dziki
Klimczok
On 4 Maj, 20:47, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

Jacek i Bielsko? To z Tobą jechałem wieeele lat temu na Błatnią z Jaworza?

jak pomieszkiwales wtedy gdzies miedzy jaworzem a j. nalezem to chyba
ze mna ;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-05-05 08:05:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Klimczok
wrote:

Jacek i Bielsko? To z Tobą jechałem wieeele lat temu na Błatnią z Jaworza?

jak pomieszkiwales wtedy gdzies miedzy jaworzem a j. nalezem to chyba
ze mna ;)

Dziki chyba bardziej mi pasuje :-) I w dodatku z Bielska :-)

Tak, to raczej z Tobą.

Seco

Data: 2010-05-04 21:11:23
Autor: Jacek
Klimczok

-- -- - Original Message -- -- - From: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl>
Data: 2010-05-04 20:51:18
Autor: solar
Klimczok
W dniu 2010-05-04 19:16, MadMan pisze:

potem zjazd do Szczyrku i do domu przez Salmopol. Mało terenowo - rower
mam jaki mam i innego miał nie będę :)
Chętni?

Będziemy mogli sobie pokiwać ze szczytów - my pewnie będziemy jechali z Ustronia przez Stożek na Wielką Raczę.

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      św. Bernard z Clairvaux

Data: 2010-05-05 07:49:34
Autor: bans
Klimczok
W dniu 2010-05-04 20:51, solar pisze:

my pewnie będziemy jechali z
Ustronia przez Stożek na Wielką Raczę.

A następna wycieczka to będzie z Bielska Białej przez Klimczok na Turbacz? ;)))

--
bans

Data: 2010-05-05 08:07:16
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Klimczok
bans pisze:
W dniu 2010-05-04 20:51, solar pisze:

my pewnie będziemy jechali z
Ustronia przez Stożek na Wielką Raczę.

A następna wycieczka to będzie z Bielska Białej przez Klimczok na Turbacz? ;)))

jak na Turbacz, to od razu piękna trasa na Lubań, potem Krościenko, Szczawnica i na Browara na Słowację :-)

Seco

Data: 2010-05-08 09:41:05
Autor: Frankie
Klimczok
W dniu 10-05-05 08:07, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

jak na Turbacz, to od razu piękna trasa na Lubań, potem Krościenko,
Szczawnica i na Browara na Słowację :-)

Nie zapominaj, że na Słowacji jest już ojro i się skończyło eldorado :-]
Ale np. w takim Żywcu:

http://tiny.pl/htx6l

:-)))

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-05-10 08:07:26
Autor: bans
Klimczok
W dniu 2010-05-08 09:41, Frankie pisze:

Nie zapominaj, że na Słowacji jest już ojro i się skończyło eldorado :-]
Ale np. w takim Żywcu:
http://tiny.pl/htx6l

Zabawna to nie jest ta cena, tylko twoja reakcja :)))

--
bans

Data: 2010-05-05 02:40:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Klimczok

[...]

15 lub 22 maja.
Będzie przynajmniej dwóch - dh, am/enduro.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-05-07 11:24:16
Autor: MadMan
Klimczok
Witam ponownie,

zatem jeśli byliby chętni - w razie dobrej pogody jutro (a taką
zapowiadają) zbiórka godzina 11:00 +10 minut gdzieś przy tym rondzie:

http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=Wolna,+Rybnik,+%C5%9Al%C4%85skie,+Polska&ll=49.780315,19.024748&spn=0.003159,0.006856&t=k&z=17

W życiu tam niestety nie byłem :P

Kontakt do mnie w podpisie, + telefon - 507853451

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-07 18:31:45
Autor: MadMan
Klimczok
A, kto nie wie - będę na takiej damce:
http://st2.static.bikestats.pl/m/b1385-u2292_orig.jpg

jeno opony nieco inne. I nie mam już kilometra zbędnego pancerza na
przedzie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-08 16:58:39
Autor: MadMan
Klimczok
Dnia Tue, 4 May 2010 19:16:26 +0200, MadMan napisał(a):

Chętni?

Nie było. Żałujcie :)

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=307078

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-10 08:13:55
Autor: bans
Klimczok
W dniu 2010-05-08 16:58, MadMan pisze:

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=307078

Ale jaja, kliknąłem z zdjęcia z wycieczki na Hrobaczą (cicho! autorytety są po mojej stronie! ;) i zobaczyłem kumpla :)

Nawet jakieś wyjazdy planujemy, jak tylko się do Katowic przeprowadzi :)

--
bans

Data: 2010-05-10 08:59:07
Autor: MadMan
Klimczok
Dnia Mon, 10 May 2010 08:13:55 +0200, bans napisał(a):

Ale jaja, kliknąłem z zdjęcia z wycieczki na Hrobaczą (cicho! autorytety są po mojej stronie! ;) i zobaczyłem kumpla :)

Łysego pana prawiepolicjanta czy o kimś innym piszesz? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-10 09:02:29
Autor: bans
Klimczok
W dniu 2010-05-10 08:59, MadMan pisze:

Łysego pana prawiepolicjanta

Tak jest! :)

--
bans

Data: 2010-05-10 15:53:57
Autor: Jacek
Klimczok

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:imfvq6clnqqh$.dlgrower.power.pl...
Dnia Tue, 4 May 2010 19:16:26 +0200, MadMan napisał(a):

Chętni?

Nie było. Żałujcie :)

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=307078

Byli :) tylo sie nie doczekali

chyba troche wczesniej podjechalem

ale zalowac tak bardzo nie zaluje bo co prawda km mniej ale przewyzszen
pojechale wiecej :)
http://jacekp.bikestats.pl/index.php?did=308160

pozdrawiam
Jacek