Klimczok

Data: 2010-05-07 11:24:16
Autor: MadMan
Klimczok
Witam ponownie,

zatem jeśli byliby chętni - w razie dobrej pogody jutro (a taką
zapowiadają) zbiórka godzina 11:00 +10 minut gdzieś przy tym rondzie:

http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=Wolna,+Rybnik,+%C5%9Al%C4%85skie,+Polska&ll=49.780315,19.024748&spn=0.003159,0.006856&t=k&z=17

W życiu tam niestety nie byłem :P

Kontakt do mnie w podpisie, + telefon - 507853451

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-07 18:31:45
Autor: MadMan
Klimczok
A, kto nie wie - będę na takiej damce:
http://st2.static.bikestats.pl/m/b1385-u2292_orig.jpg

jeno opony nieco inne. I nie mam już kilometra zbędnego pancerza na
przedzie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Klimczok