Klin : Czy GW jest antyizraelska?

Data: 2012-08-23 11:53:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
Klin : Czy GW jest antyizraelska?

Oczywiscie, ze jest antyizraelska. zamiast czytac propagandyste
prorosyjskiego, nalezy  czytac i inne zrodla oraz sledzic artykult
zamieszczane w GW.

http://fzp.net.pl/opinie/antyizraelska-nowomoda

Data: 2012-08-23 22:32:41
Autor: Klin
W dniu 2012-08-23 20:53, emailstuffname@gmail.com pisze:

Oczywiscie, ze jest antyizraelska. zamiast czytac propagandyste
prorosyjskiego, nalezy  czytac i inne zrodla oraz sledzic artykult
zamieszczane w GW.

http://fzp.net.pl/opinie/antyizraelska-nowomoda

    Rabbi Observatore już Ci się znudził twój nick, czy
    może tam za wodą więcej was podobnie zakręconych?

Data: 2012-08-23 13:36:27
Autor: emailstuffname@gmail.com
Klin : Czy GW jest antyizraelska?
On Aug 23, 4:32 pm, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-23 20:53, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

    Rabbi Observatore już Ci się znudził twój nick, czy
    może tam za wodą więcej was podobnie zakręconych?

jak sie ten komentarz ma do mojego tekstu? Zadaliscie na grupie
pytanie, to uprzejmie was poinformowalem>

Data: 2012-08-23 23:07:44
Autor: Klin
W dniu 2012-08-23 22:36, emailstuffname@gmail.com pisze:
On Aug 23, 4:32 pm, Klin pisze:
[...]

      Tylko nie poinformowałeś, żeś założył czapkę niewidkę.
    Podszywając się tak pod rzekomo niezaangażowanego
    a tym samym mogącego uchodzić za bardziej obiektywnego
    obserwatora naszych utarczek.

Data: 2012-08-23 14:21:58
Autor: emailstuffname@gmail.com
Klin : Czy GW jest antyizraelska?
On Aug 23, 5:07 pm, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-23 22:36, emailstuffn...@gmail.com pisze:> On Aug 23, 4:32 pm, Klin pisze:

> jak sie ten komentarz ma do mojego tekstu? Zadaliscie na grupie
> pytanie, to uprzejmie was poinformowalem>

      Tylko nie poinformowa e , e za o y czapk niewidk .
    Podszywaj c si tak pod rzekomo niezaanga owanego
    a tym samym mog cego uchodzi za bardziej obiektywnego
    obserwatora naszych utarczek.

znowu nie na temat.

Data: 2012-08-23 23:45:43
Autor: Klin
W dniu 2012-08-23 23:21, emailstuffname@gmail.com pisze:
On Aug 23, 5:07 pm, Klin pisze:
[...]

    Ten jej rzekomy antyizraelizm to tylko zasłona
    dymna by stać się bardziej strawną dla polskich
    gojów. Wszystko zrobią byle zarobić.

Data: 2012-08-23 15:13:17
Autor: emailstuffname@gmail.com
Klin : Czy GW jest antyizraelska?
On Aug 23, 5:45 pm, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-23 23:21, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> znowu nie na temat.

    Ten jej rzekomy antyizraelizm to tylko zas ona
    dymna by sta si bardziej strawn dla polskich
    goj w. Wszystko zrobi byle zarobi .

To nie jest rzekomy, tylko autentyczny antyizraelizm. Antyizraelizm
jest przykrywka dla antyamerkanizmu, i o antyamerykanizm glownie jej
chodzi. Dlatego tez zwacza tak agresywnie PiS i Kaczynskich, bo ich
polityka zagraniczna byla diametralnie inna i obliczona byla  na
zupelnie  innych partnerow politycznych Polski  na arenie
miedzynarodowej.

GW broni glownie komunistow o zydowskich korzeniach i ludzi sluzb
specjalne  z PRL-u. Czuwa nad ustaleniami tzw. transformacji
ustrojowej, *gruba kreska* i mitami typu: Jaruzelski i Kiszczak to
ludzie honoru, Walesa - bohater narodowy ktory obalil komunizm.
Jest tez prorosyjska - to  GW byla glownym propagatorem  dezinformacji
medialneych na temat katastrofy smolenskiej. oraz zwolennikiem
pojednania z Rosja Putina.

Data: 2012-08-24 11:54:26
Autor: Klin
W dniu 2012-08-24 00:13, emailstuffname@gmail.com pisze:

[...]

   Obojętne czy rządzi sekta prorosyjskich czy proamerykańskich Żydów
   to ich "pro" jest tylko na niby chodzi im tylko o sukces przy
   ograbianiu Polaków. W każdej chwili ci rzekomo prorosyjscy, gdyby
   co do czego doszło wylądują z wypasionymi kontami bankowymi
   na zachodnim wybrzeżu i tyle będzie z tego ich antyamerykanizmu.

Klin : Czy GW jest antyizraelska?