Klinik prawa na Uniwersytecie Warszawskim potpiam

Data: 2013-03-13 13:21:29
Autor: Stokrotka
Klinik prawa na Uniwersytecie Warszawskim potpiam
Byam. Uniwersytet wyglda na doinwestowany, a moe nawet pszeinwestowany.
Na drugi dzie doniosam dokument, bo poprosili o niego. Miaam zadzwoni po tygodniu.
Zadzwoniam. Powiedzieli , nie udziel porady poniewa jestem czowiekiem anonimowym. Znaj moje imi i nazwisko. Mog pokaza dokument stwierdzajcy tosamo. Nie pamitam czy pokazywaam, ale na pewno bya o tym mowa, wic pewnie pokazaam. Jest bez adresu.

Student Zamierowski stwierdzi, e nie moe mi udzieli porady prawnej poniewa jestem anonimowa. Mog gosowa, jestem penoprawnym obywatelem Polski, a on mi wciska, ze jestem anonimowa. To wanie TYPOWA LOGIKA PRAWNICZA.

--
(tekst bez: , ch, rz i -ii)
Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakadce "inne"

Data: 2013-03-13 12:51:44
Autor: masti
Klinik prawa na Uniwersytecie Warszawskim potpiam
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:21:29 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

Student Zamierowski stwierdził,

a kimże jest ów student? I kogo on obchodzi?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 14:06:06
Autor: Stokrotka
Klinikę prawa na Uniwersytecie Warszawskim potępiam

Student Zamierowski stwierdził,

a kimże jest ów student? I kogo on obchodzi?

Pszyszłym prawnikiem: prokuratorem, sędzią, adwokatem, policjantem, radcą prawnym...
Udzielał mi porady, a precyzyjniej oglądał dokumenty, by udzielić porady tydzień temu na Uniwersytecie na wydziale prawa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

Data: 2013-03-13 14:08:50
Autor: masti
Klinik prawa na Uniwersytecie Warszawskim potpiam
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 14:06:06 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

[...]

no i? w warunkach było, że mają dostać dokumenty? Bo jak tak to juz Twój problem. Za kasę? czy za darmo?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 15:13:37
Autor: Stokrotka

napisał:

[...]

I nie udzielił porady, miał udzielić po uzgodnieniu kolejnego terminu.
Uzgodnienie terminu miało być telefoniczne. Zadzwoniłam, a on mi wciska, że jestem anonimowa.
Na tej zasadzie nie powninno być możliwe uzgodnienie nawet pierwszej wizyty.

Data: 2013-03-13 16:00:45
Autor: bartekltg
W dniu 2013-03-13 15:13, Stokrotka pisze:

I nie udzielił porady, miał udzielić po uzgodnieniu kolejnego terminu.
Uzgodnienie terminu miało być telefoniczne. Zadzwoniłam, a on mi wciska,
że jestem anonimowa.

O widzisz. _Uzgodnienie terminu_, a nie udzielenie porady
przez telefon.
Nawet jeśli nie to miałaś na myśli, to biorąc pod uwagę,
że ludzie bardzo rzadko składniej mówią niż piszę,
pewnie i tak w ten sposób to zrozumieli.

pzdr
bartekltg

Data: 2013-03-13 16:22:38
Autor: Stokrotka

Użytkownik "bartekltg" <bartekltg@gmail.com> napisał w wiadomości news:khq4av$r5t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Napisałam właściwie. Nie udzielili mi porady, tym sposobem, że klinika prawa nie zgodziła się na ustalenia jakiegokolwiek  terminu udzielenia porady.

Data: 2013-03-13 14:27:17
Autor: Kudłaty Konservateesta
Klinikę prawa na Uniwersytecie Warsza wskim potępiam
Analfabetyzm potępiam.

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2013-03-13 14:49:25
Autor: bartekltg
Klinikę prawa na Uniwersytecie Warsza wskim potępiam
W dniu 2013-03-13 13:21, Stokrotka pisze:
Byłam. Uniwersytet wyglądał na doinwestowany, a może nawet pszeinwestowany.

Marmury sobie prawniki robią, a tu trzeba polonistów
i pedagogów dofinansować!

Na drugi dzień doniosłam dokument, bo poprosili o niego. Miałam
zadzwonić po tygodniu.
Zadzwoniłam. Powiedzieli , ż nie udzielą porady ponieważ jestem
człowiekiem anonimowym. Znają moje imię i nazwisko.

Bo jesteś. Telefon Cie nie identyfikuje. Jakbym ja zadzwonił
do tej poradni, przedstawił się jako Stokrotka Nieuk-Ortograf
i _telefonicznie_ dowiedział wszystkiego, co było w tych
dokumentach, dopiero byś miała powód do narzekań.

> Mogę pokazać
dokument stwierdzający tożsamość.

Przez telefon?

Nie pamiętam czy pokazywałam, ale na
pewno była o tym mowa, więc pewnie pokazałam. Jest bez adresu.

Karta członkowska Towarzystwa Miłośników Jeży nie jest dokumentem
stwierdzającym tożsamość.

pzdr
bartekltg

Data: 2013-03-13 15:05:56
Autor: Stokrotka
Klinikę prawa na Uniwersytecie Warszawskim potępiam
To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze dzwonię z budki.
Podałam mejl, nie było o nim mowy, ani, żeby oni wysłali coś na ten mejl, ani żebym ja coś wysłała , mimo, że proponowałam skan dokumentu.

Data: 2013-03-13 15:31:21
Autor: Mario
W dniu 2013-03-13 15:05, Stokrotka pisze:
To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze
dzwonię z budki.

I rozmawiasz krótko, żeby cię służby nie zdążyły namierzyć :)

MD

Data: 2013-03-13 15:57:46
Autor: bartekltg
Klinikę prawa na Uniwersytecie Warsza wskim potępiam
W dniu 2013-03-13 15:05, Stokrotka pisze:
To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze
dzwonię z budki.

Jakbyś go uprzedziła, może by powiedział, że to nie przejdzie.

Widzisz, jest jedna Stokrotka, która chce, aby niedoprawnik
rozmawiał o jej danych i dokumentach z osobą dzwoniącą
z losowej butki telefonicznej (gdzieś jeszcze się uchowały?),
a dziesiątki milionów zdecydowanie nie chcą takiej sytuacji.

pzdr
bartekltg

Data: 2013-03-13 16:26:38
Autor: Stokrotka
[...]

Upszedziłam.

[...]

Nie o sprawie, a o terminie. O sprawie śladowo: podałam swoje imię i nazwisko (należą do sprawy), oraz numer tej sprawy w klinice prawa (też należy do sprawy), myślę, że większość (te dziesiątki lub miliony) zgodziłaby się na rozmowę telefoniczną na te 2 tematy związane ze sprawą.

Data: 2013-03-13 15:28:27
Autor: masti
Klinik prawa na Uniwersytecie Warszawskim potpiam
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 16:26:38 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

[...]

żartujesz? to są dane, które może mieć ktokolwiek. A potem będziesz jęczeć, że całe miasto zna szczegóły bo ktoś gadał z osoba nieuprawnioną o szczegółach sprawy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-13 16:35:33
Autor: Stokrotka
[...]

Ktokolwiek może mieć moje imię i nazwisko. Numer sprawy już jest trudniejszy do zdobycia, a o niczym innym związanym ze sprawą nie było mowy inie miało być mowy.
Miał być ustalony termin odpowiedzi.

Facet może powiedzieć:
"Boję się, że i mnie policja pobije, więc nie odpowiem."
albo "To za trudne dla mnie jestem dopiero na pierwszym roku."
ale wciskanie, że jestem anonimowa to po prostu szkolenie się w bezczelności pawniczej.
A całokształ jest taki, że studenci uczą się oglądając akta na koszt najbiedniejszej grupy ludzi (dojazd kosztował 48zł) .

Data: 2013-03-13 16:37:23
Autor: bartekltg
W dniu 2013-03-13 16:26, Stokrotka pisze:

To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze
dzwonię z budki.

Jakbyś go uprzedziła, może by powiedział, że to nie przejdzie.
Upszedziłam.

No właśnie. Nie wiem co to znaczy, ale ciesz się, że
za molestowanie nie oberwałaś. Trzeba było uprzedzić.

[...]

Kurde, nie rozumiesz, że Twój _przeciwnik_ mógłby tak zadzwonić,
podać Twoje nazwisko i numer sprawy, i dowiedzieć się, co prawnik
myśli o dokumentach, które mu dostarczyłaś, a mogłaś nie chcieć
ich dostarczać przeciwnikowi!

To, co proponujesz jest nie do pomyślenia!

pzdr
bartekltg

Data: 2013-03-13 16:42:24
Autor: Stokrotka
[...]

Nie może, może tylko dowiedzieć się terminu. Ja i tak jestem inwigilowana.
Co więcej, jak sie dowie terminu, to ja będę potem wiedzieć , że byłam inwigilowana (powinien mi student powiedzieć, zę ktoś jeszcze się dowiadywał o termin.

A jak bym podała telefon, to sytuacja jest jeszcze gorsza, może go odebrać osoba niepowołana i nawet się nie dowiem terminu. Najbezpieczniejszy i najtańszy jest mejl, ale student niepotrafi? wysyłać poczty.

Data: 2013-03-13 16:55:37
Autor: Sonn
W dniu 2013-03-13 16:42, Stokrotka pisze:
[...]

I to wyjaśnia nam wszystko.

Dyskutujecie z czubem. zapewne podsłuchują ją za pośrednictwem telewizora, kuchenki mikrofalowej, pralki i karaluchów lub roztoczy wyposażonych w mikrofony. Dlatego czub dzwoni z budek telefonicznych.

Najbezpieczniejszy i najtańszy jest mejl

Oto przykład idiotki

--
Sonn

Data: 2013-03-13 16:57:55
Autor: Stokrotka
[...]

Tak a wczoraj wiedziałam 3 zielone istoty z kosmosu, miały antenki i zawiasy im skszypiały.

Data: 2013-03-13 17:07:40
Autor: bartekltg
W dniu 2013-03-13 16:57, Stokrotka pisze:

[...]

Zaznaczaj, kiedy żartujesz, bo sporo ludzi się nie połapie.

pzdr
bartekltg

Data: 2013-03-13 17:26:22
Autor: Stokrotka

Użytkownik "bartekltg" <bartekltg@gmail.com> napisał w wiadomości news:khq88e$d75$1node1.news.atman.pl...
[...]

 Żartuję, ale aluzja z zawiasami ma podstawy w stosunku do policjanta zamieszanego .

Data: 2013-03-14 02:07:43
Autor: Sonn
W dniu 2013-03-13 17:26, Stokrotka pisze:

[...]

Miałaś stosunek z policjantem zamieszanym? W sądzie pracy? Złamał ci rękę?

--
Sonn

Data: 2013-03-18 16:57:44
Autor: Stokrotka
[...]

Ołdak miał inny stopień niż oznaczenia z munduru,
pszerysowałam, bo powiedział, że są nieistotne .
(a to sugeruje, że był wcześniej zdegradowany)
Ten co stszelał powiedział , że miał sprawę, i jak bym była ranna to by on od razu poszedł siedzieć, co sugeruje, że byłna zawiash.

Data: 2013-03-19 02:02:17
Autor: Sonn
W dniu 2013-03-18 16:57, Stokrotka pisze:

[...]

No tak... pogoda się pogorszyła, ciśnienie spada...

--
Sonn

Data: 2013-03-13 23:47:57
Autor: animka
W dniu 2013-03-13 16:55, Sonn pisze:
[...]

Dajcie jej spokój. Nie widzisz, że ona jest chora?
Może lepiej nie odpisywać?

--
animka

Data: 2013-03-13 17:29:54
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.03.2013 16:37, bartekltg pisze:
[...]

Ale ona chciała się umówić na wizytę a nie rozmawiać o sprawie przez telefon.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-03-13 18:39:41
Autor: Marek Dyjor
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

ale on sie porpsotu widać bał spotykać ze stokrotką albo nie chciał.

Data: 2013-03-14 00:58:41
Autor: bartekltg
[...]

Patrząc nas to, jak opisała sprawę w pierwszym poście,
różnica między tym, co chciała powiedzieć a tym,
co gość zrozumiał mogła być znaczna.

pzdr
bartekltg

Klinik prawa na Uniwersytecie Warszawskim potpiam