Klituś bajduś.

Data: 2018-03-15 02:27:50
Autor: stevep
Klituś bajduś.
# Czy prezydent w Kamiennej Górze przyrównał Unię Europejską do państw  zaborczych? Tu bronię Andrzeja Dudy. Jest jednym z największych  zwolenników integracji z Unią w PiS-owskim obozie. Zapewne nie chciał tego  zrobić, tylko tak mu wyszło.

Cóż więc ma znaczyć takie stwierdzenie: ,,Bardzo często mówią: ach, po co  nam Polska, jest Unia Europejska. Przecież wiecie państwo, że bywają takie  głosy. To niech sobie ci wszyscy przypomną 123 lata zaborów, jak Polska  pod koniec XVIII wieku swoją niepodległość straciła i znikła z mapy  Europy"?

Ktoś, kto literalnie odczytuje wypowiedź prezydenta Dudy, nie ma żadnych  wątpliwości. Jednak ktoś, kto częściej wsłuchuje się w jego ezopowe  bajania, dobrze wie, że prezydentowi zupełnie nie o to chodzi. Słuszne  więc ma pretensje Duda do obserwatorów, że nie odkryli jego intencji.

To nie miała być historyczna parabola. Cel wypowiedzi prezydenta był  znacznie prostszy, by nie powiedzieć prymitywny: chciał troszkę poszczuć  na przeciwników politycznych, by w Kamiennej Górze przydać sobie  popularności. I tylko tak mu jakoś niezgrabnie się powiedziało.

Ulubiona figura Andrzeja Dudy
Andrzej Duda już w trakcie kampanii wyborczej często stosował swoją  ulubioną figurę retoryczną: budował wizerunek złego smoka, którego, niczym  święty Jerzy, zwalczał. W przypowieści o zaborach zrobił to samo: stworzył  ludzi, którzy uważają, że Polska może nie istnieć, a ważniejsza jest Unia  Europejska, czyli współczesną targowicę, którą tworzy zapewne ,,totalna  opozycja" wyzbyta uczuć patriotycznych i zapatrzona w Brukselę, gotowa  zdać się wyłącznie na wolę obcych stolic.

Polityków prezentujących poglądy z opowieści prezydenta rzecz jasna  właściwie w Polsce nie ma. Nawet zwolennicy maksymalnej federacji z Unią  mówią o zachowaniu niepodległości, a widzą w integracji wzmocnienie siły  Polski i polepszenie standardu życia mieszkańców. Dudzie chodzi jednak to  takiego ,,smoka", którego wygodnie się zwalcza, bo nikt nie stanie po jego  stronie, zaś przeciwnicy muszą się tłumaczyć, że takim głupim smokiem nie  są.

Co ważne, na tle smoka można zaprezentować się jako patriota, człowiek  odpowiedzialny, a nade wszystko myślący racjonalnie. Co jeszcze  istotniejsze, łatwo takiego zwalczać potwora, którego samemu się  stworzyło. To jest właśnie tajemnica sukcesu Andrzeja Dudy, ów ,,niezwykły  talent retoryczny", o którym wspominał z uznaniem Jarosław Kaczyński.

Po co w ogóle prezydent mówi takie dyrdymały? Bo chciałby być lubiany. Bo  bardzo chciałby być prezydentem na kolejną kadencję. Bo nie przypuszczał,  że jego ,,wciskanie ciemnoty" zostanie zauważone i skonfrontowane z faktami  oraz elementarną logiką. Tak jak ostatnio, gdy widząc polityczne tarapaty,  w jakie wpadła władza PiS, skrytykował ustawę o IPN jako przyjętą w  niewłaściwym czasie i w niewłaściwy sposób, zapominając, że on sam jako  prezydent ją podpisał i zachwalał (skierował ją post factum do Trybunału  Konstytucyjnego, by ,,uspokoić środowiska mające do niej zastrzeżenia").

Prezydent zapomina, że św. Jerzy został skonfrontowany z faktami i  zakwestionowany przez sam Kościół. Znawcy historii przeprowadzili badania  i papież Jan XXIII orzekł, że św. Jerzy nie istniał. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75968,23143630,bajdurzenie-w-kamiennej-gorze-czyli-prezydent-duda-jak-sw.html

--
stevep

Data: 2018-03-15 08:56:59
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-15 o 02:27, stevep pisze:

Po co w ogóle prezydent mówi takie dyrdymały?

Ano, nie mamy szczęścia do prezydentów... zaczął
się wydurniać Wałęsa, później 'goleń Kwaśniewskiego',
wyprawy gruzińskie Kaczyńskiego, skoki po krzesłach
japońskich Komorowskiego... no ale ten, przebija
wszystkich w kabotyństwie... szkoda słów.

-- -
pulsar

Data: 2018-03-15 09:21:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Klituś bajduś.
W dniu czwartek, 15 marca 2018 08:57:00 UTC+1 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

wyprawy gruzińskie Kaczyńskiego, skoki po krzesłach
japońskich Komorowskiego... no ale ten, przebija
wszystkich w kabotyństwie... szkoda słów.

Zapomniałeś o stojącym u samego początku tego felernego pocztu szeregowcu
Ślepowronie. Daje to wyjaśnienie tej sytuacji, aczkolwiek bynajmniej nie
usprawiedliwia.

Data: 2018-03-16 08:59:03
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-15 o 17:21, Jakub A. Krzewicki pisze:

Zapomniałeś o stojącym u samego początku tego felernego pocztu szeregowcu
Ślepowronie. Daje to wyjaśnienie tej sytuacji, aczkolwiek bynajmniej nie
usprawiedliwia.

Odkąd okazał się zwykłym przechrztą, nie chcę
o nim pamiętać. Wspomniałem tu błazeństwa tych
'głów państwa', za które się wstydzę... ale
oczywiście masz rację.

-- -
pulsar

Data: 2018-03-17 10:53:09
Autor: Wiesiaczek
Klituś bajduś.
W dniu 15.03.2018 o 08:56, pulsar pisze:
[...]

I to jest właśnie ten powód, dla którego uważam, że demokracja jest ustrojem dla idiotów, złodziei i innych cwaniaczków.
Słusznie zacząłeś od Wałęsy, bo wcześniejszy prezydent zachował jeszcze trochę zasad zachowanych z poprzedniego ustroju.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-03-17 04:00:48
Autor: japanizer
Klituś bajduś.
On Saturday, March 17, 2018 at 6:53:11 PM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
> [...]

I to jest właśnie ten powód, dla którego uważam, że demokracja jest ustrojem dla idiotów, złodziei i innych cwaniaczków.

No to wypad na Białoruś, komuchu.

Data: 2018-03-17 09:01:00
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
Jaki to był ten "poprzedni ustrój" towarzyszu Wiesiaczek?  Bo myśmy tu poprzednio mieli Sanacje, lecz wypierdki historii załapały się jeszcze na GG i PRL. Nie było jak?

JB

Data: 2018-03-17 13:33:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Klituś bajduś.
W dniu sobota, 17 marca 2018 17:01:01 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail..com napisał:
Jaki to był ten "poprzedni ustrój" towarzyszu Wiesiaczek?  Bo myśmy tu poprzednio mieli Sanacje, lecz wypierdki historii załapały się jeszcze na GG i PRL. Nie było jak?

JB

Przeca ewidentnie Wiesiaczkowi o PRyL chodzi. Bez dwóch zdań.

Data: 2018-03-17 14:04:31
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
A - nie tylko...  Ileś lat temu takżeśmy sobie tutaj rozprawiali, kiedy towarzysz Wiesiaczek słusznie zauważył, że gdyby nie PRL, to mnie nie byłoby na świecie. Ja mu na to, że PRL zawdzięczamy Hitlerowi, z czego Wiesiaczek poczuł się dumny..

Nie było tak wypierdku historii?

Data: 2018-03-18 04:04:21
Autor: stevep
Klituś bajduś.
W dniu .03.2018 o 22:04 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

A było wypierdku wszystkiego, a nie tylko historii?

--
stevep

Data: 2018-03-18 09:51:56
Autor: Wiesiaczek
Klituś bajduś.
W dniu 17.03.2018 o 21:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Powiedz jeszcze temu swojemu kumplowi, ze siedzi u mnie w KF-ie i normalnie nie wypada się odzywać z kibla.
Ale wy prawiczki w dupie macie honor, jak na dajmy na to wasz idol Kukliński.
Walcie się zatem obaj.

Data: 2018-03-18 05:45:13
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
Myślisz Wiesiaczku, że jak schowasz głowę w piasek, to nikt cię nie kopnie w dupę? Nawet ten głupek Pietrzykowski przyzna mi rację...

Data: 2018-03-18 16:01:40
Autor: stevep
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-18 o 13:45, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Myślisz Wiesiaczku, że jak schowasz głowę w piasek, to nikt cię nie kopnie w dupę? Nawet ten głupek Pietrzykowski przyzna mi rację...

Przyznaje ci racje żeś kretyn.

--
stevep

Data: 2018-03-18 17:05:13
Autor: u2
Klituś bajduś.
W dniu 18.03.2018 o 16:01, steviepiepszykoski pisze:

Przyznaje ci racje żem kretyn.

ano cyrkus:))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-18 05:55:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Klituś bajduś.
W dniu niedziela, 18 marca 2018 09:52:01 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
Ale wy prawiczki w dupie macie honor, jak na dajmy na to wasz idol Kukliński.

Prawicowy to ja jestem z konieczności.
Fakt, w jaki sposób komuna zniszczyła tradycje prawdziwej polskiej Lewicy czyli
PPS Dawnej Frakcji Rewolucyjnej i PPS-WRN spowodował, że nie ma dziś w ogóle
do czego wracać, a w należnym Lewicy miejscu na polskiej scenie politycznej
zieje wielka czarna dziura.

Data: 2018-03-18 06:31:51
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
     ... a w należnym Lewicy miejscu na polskiej scenie politycznej zieje wielka czarna dziura.
-- -
I to nie tylko w Polsce, ale w całej Europie mamy kryzys lewicy. No bo po rozdęciu socjalu do absurdalnych rozmiarów lewica wzięła się za kontrkulturę, lgbt, a ostatnio zaczęli programowo sprowadzać muzułmanów. Poza tym ten political corectness i ciągle manipulacje przy języku...
Ja sobie nie wyobrażam takiej lewicy w cywilizowanych krajach poza Europą. Wygląda więc na to, że my Europejczycy mamy w sobie jakiś gen autodestrukcji, który się uaktywnia w lewactwie.

JB

Data: 2018-03-19 12:38:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Klituś bajduś.
W dniu niedziela, 18 marca 2018 14:31:51 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:

[...]

O jakiej Lewicy Jacek mówisz, bo ja cały czas nie o tej.
To co obecnie dominuje w Europie i w Polsce po umownie mówiąc: lewej stronie,
to są mizerne popłuczyny po Róży Luksemburg i Gramscim podlewane sosem z truchła Mao, a nie socjalizm demokratyczny i niepodległościowy z tradycji PPS-DFR i PPS-WRN.

Data: 2018-03-18 14:01:17
Autor: u2
Klituś bajduś.
W dniu 18.03.2018 o 13:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
Prawicowy to ja jestem z konieczności.

musi to na rusi, czyli ty jawny komuch:)))))))))))))))))

Data: 2018-03-17 12:09:30
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-17 o 10:53, Wiesiaczek pisze:

I to jest właśnie ten powód, dla którego uważam, że demokracja jest ustrojem dla idiotów, złodziei i innych cwaniaczków.

Tak jest, w praktyce tak to wygląda... następny
ustrój w którym teoria rozmija się z praktyką !

Słusznie zacząłeś od Wałęsy, bo wcześniejszy prezydent zachował jeszcze trochę zasad zachowanych z poprzedniego ustroju.

No, ale u mnie stracił bardzo wiele... po tej jego
kretyńskiej decyzji o przystąpieniu przed śmiercią
do katolików. A oni i tak mają go w dupie. I ten
pisowski cyrk z degradacją tylko to potwierdza...

-- -
pulsar

Data: 2018-03-17 14:29:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Klituś bajduś.
W dniu sobota, 17 marca 2018 12:09:31 UTC+1 użytkownik pulsar napisał:

No, ale u mnie stracił bardzo wiele... po tej jego
kretyńskiej decyzji o przystąpieniu przed śmiercią
do katolików. A oni i tak mają go w dupie. I ten
pisowski cyrk z degradacją tylko to potwierdza...

Komuchy przeważnie tak mają, że na krótko przed śmiercią przefarbowują się
na pobożnych klęczonów. Czytałeś wywiad Torańskiej z Julią Brystygierową?

Data: 2018-03-17 16:44:42
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
Panie Jakubie proszę mi uwierzyć, że nikt na tej ziemi nie urodził się komuchem, ani pani Brystygierowa, ani pani Toranska (która od tamtej młodsza, to pewnie mądrzejsza).
Czy pan może interesuje się zagadnieniami życia pozaziemskiego? Kiedyś to był dość dobrze eksploatowany temat, gdy nasze sondy nie zdążyły nas jeszcze przekonać o tym, że jest to zjawisko unikalne w Kosmosie. Z drugiej strony trudno uwierzyć, że Ziemia jest miejscem wyjątkowym w naszej galaktyce, która jest pospolitym wirem wsobnym jak wiele innych, zatem skąd taki fenomen?

JB

Data: 2018-03-18 05:45:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Klituś bajduś.
W dniu niedziela, 18 marca 2018 00:44:43 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Sondy nic na razie nie zdołały wyłapać zapewne ze względu na okoliczność,
iż na tych dystansach sygnały się zacierają i naturalne nie są do odróżnienia od sztucznych.

Z drugiej strony trudno uwierzyć, że Ziemia jest miejscem wyjątkowym w naszej galaktyce, która jest pospolitym wirem wsobnym jak wiele innych, zatem skąd taki fenomen?

A w ogóle, to kto powiedział, że na każdej planecie życie musi prowadzić akurat
do technicznego modelu cywilizacji?

Data: 2018-03-18 06:06:13
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
Może i dobrze, że żadnej technicznej cywilizacji nigdzie wokół nas nie widać. Jeszcze gorzej byłoby spotkać takich, którym u siebie za ciasno, albo im się słoneczko wypala...
Póki co, nasze życie możnaby zacząć przeszczepiać w inne miejsca. Myślę tu o górnych warstwach atmosfery Wenus i terraformowaniu Marsa poprzez wywołanie tam efektu cieplarnianego.

JB

Data: 2018-03-18 23:31:36
Autor: andal
Klituś bajduś.
On Sun, 18 Mar 2018 05:45:13 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

podejrzewam ze budda bo stwory bezmozgowe nikomu/niczemu poklonow nie oddaja, nie wspomne o kreceniu kolowrotkow

Data: 2018-03-17 15:12:50
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
Towarzyszu pulsar - Jaruzelski zawsze był katolik.  Jak i jego ojciec - poczciwy ziemianin i skromny dziedzic na majątku Jeruzale, który ich daleki przodek sobie zafundował po powrocie z krucjaty do Ziemi Świętej.
Ksiądz dobrodziej na pogrzebie o tym nie wspominał, bo po co to się zgłębiać w historyczne meandry, z których nie wiadomo co może wypłynąć w niespokojnych czasach...

JB

Data: 2018-03-18 11:19:04
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-17 o 23:12, jacekbialy80@gmail.com pisze:

Towarzyszu pulsar -

Nie błaznuj waść...!

Jaruzelski zawsze był katolik.  Jak i jego ojciec - poczciwy ziemianin i skromny dziedzic na majątku Jeruzale, który ich daleki przodek sobie zafundował po powrocie z krucjaty do Ziemi Świętej.

Nie przeczę, ale to nie ma nic do rzeczy.
Był intelektualnie sprawny i dobrze wiedział
czym 'pachnie' ta sekta...

Ksiądz dobrodziej na pogrzebie o tym nie wspominał, bo po co to się zgłębiać w historyczne meandry, z których nie wiadomo co może wypłynąć w niespokojnych czasach...

No cóż, sekciarscy dobrodzieje tak mają...
widzę, że ty też znasz te ścieżki działania.

-- -
pulsar

Data: 2018-03-18 04:57:01
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
  -- - Był intelektualnie sprawny i dobrze wiedział  -- -

....że jak podpierdoli ojca, to go wypuszczają do Berlinga?

Data: 2018-03-18 14:23:34
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-18 o 12:57, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   -- - Był intelektualnie sprawny i dobrze wiedział  -- -

...że jak podpierdoli ojca, to go wypuszczają do Berlinga?

Człowieczku, skup się, uruchom obie szare komórki
i pomyśl...chodziło mi o tę wszechogłupiającą sektę,
do której wrócił... masz tu coś do dodania, to napisz
a nie odwracaj kota ogonem...

-- -
pulsar

Data: 2018-03-18 23:33:08
Autor: stevep
Klituś bajduś.
W dniu .03.2018 o 14:23 pulsar <aja@aja.pl> pisze:

[...]

Zbyt dużo wymagasz od kretynka.

--
stevep

Data: 2018-03-19 00:58:10
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
  -- - Człowieczku, skup się, uruchom obie szare komórki -- -

Ooo...   Widać komuszku, że masz aż dwie szare komórki?  Nic dziwnego, że przyjęli cię do sekty Marksa-Lenina.   A teraz opowiedz, ile lat służyłeś w Milicji Obywatelskiej i dlaczego pięciu was było do wkręcania żarówki?

JB

Data: 2018-03-19 09:17:47
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-19 o 08:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Powtórzę raz jeszcze: chodziło mi o tę wszechogłupiającą
sektę, do której wrócił... masz tu coś do dodania, czy nie ?

Twoje kretyńskie wysiłki wciągnięcia mnie w dziecinną
wymianę inwektyw są żenujące... Żal mi cię... ale przecież
nie wymagam zbyt wiele ?

-- -
pulsar

Data: 2018-03-19 09:29:08
Autor: jacekbialy80
Klituś bajduś.
Najbardziej krwoiżerczą sektę stworzyli uczniowie Marksa i Engelsa - ponad sto milionów ofiar w przeciągu stu lat!  Dla porównania Inkwizycja wymordowała ok. sto tysięcy w przeciągu kilku wieków.
Co to było sto tysięcy dla towarzyszą Stalina? Toż to kilkanaście składów towarowych wysłanych za polarny krąg.

Data: 2018-03-19 11:49:37
Autor: stevep
Klituś bajduś.
W dniu .03.2018 o 09:17 pulsar <aja@aja.pl> pisze:

[...]

Zdecydowanie za dużo, tawariszcz kliauznik posługuje się wyłącznie  prowokacją.

--
stevep

Data: 2018-03-19 12:29:32
Autor: pulsar
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-19 o 11:49, stevep pisze:

Zdecydowanie za dużo, tawariszcz kliauznik

Może popełniam błąd, ale spytam: co to jest
ten 'kliauznik'? Tak często używasz tego zwrotu,
wręcz obsesyjnie...

Data: 2018-03-19 17:12:52
Autor: stevep
Klituś bajduś.
W dniu 2018-03-19 o 12:29, pulsar pisze:
W dniu 2018-03-19 o 11:49, stevep pisze:

Zdecydowanie za dużo, tawariszcz kliauznik

Może popełniam błąd, ale spytam: co to jest
ten 'kliauznik'? Tak często używasz tego zwrotu,
wręcz obsesyjnie...

Ten.

--
stevep